Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on joku ihme ei-seksuaalinen "kink" ylikasvaneeseen ruohoon. Olen ollut aivan uskomattoman fiiliksissä siitä, että täällä on runsaasti talojen pihoja, jotka ovat kuin niittyjä. En ole varma, onko tämä jokin pysyvämpi estetiikka, ruohoa ei ole vain vielä leikattu, vai ruohoa ei ole totuttu leikkaamaan ihan näin aikaisin huhtikuussa, mutta nautin kun voin. (Täällä myöskään voikukkaa ei näytetä pitävän rikkaruohona, mikä onkin ehdottoman oikein!)

Ja tämä liittyy siten, että sain juuri ficci-idean aiheesta ja ehdin jo kirjoittaa sen suurimmaksi osaksi päässäni valmiiksi kävelyn aikana.

- Joymuffin
👍😍
 
vierailija
En pysty lukemaan angstificcejä lainkaan, kun ne menee niin tunteisiin. Jossain vaiheessa luin täällä suositeltuja, ja vollotin silmät päästäni niitä yöllä lukiessani. Nyt yritän säästää itseäni.
 
vierailija
En pysty lukemaan angstificcejä lainkaan, kun ne menee niin tunteisiin. Jossain vaiheessa luin täällä suositeltuja, ja vollotin silmät päästäni niitä yöllä lukiessani. Nyt yritän säästää itseäni.
Mä pystyin tänään lukemaan pari angstificciä ja yllätyin ettei menny pahasti tunteisiin ku oon kuitenki kauhee herkkis. No sit menin kattomaan sen Reffys ESCin tekemän videon youtubesta ni johan hanat taas aukes :D Ja olin kyllä siis nähny sen jo. Nyt on muutama ficci välilehdissä valmiina ni saa nähä miten niitten kans käy :D Mut on kyllä ollu jotenki itkuherkempi fiilis tässä viikon aikana kaksikon suhteen, en tiedä mistä johtuu. Toivoisin varmaan et pystyisivät näkemään useammin. Tosin eihän sitä tiedä vaik oisivat näkemässä ennen Ruissia.
 
vierailija
Jos saisitte mistä vain ficistä vaihtaa tai poistaa jonkin juonenkäänteen, niin minkä valitsisitte? (Koettakaa olla spoilaamatta liikaa kovin tuoreita ficcejä.) Itselle jäi vähän traumoja siitä etelänlomaficin Jan-hommasta. :D Erään ficin Bojan joka pani vaikka keikkapaikkojen työntekijöitä myös häiritsi muuten hyvää ficciä. Myös klubitusficin loppu oli niin hutaistun oloinen, että tavallaan pilasi koko pitkän ficin, jossa välillä oli tosi hyviä kohtia.
 
vierailija
Vähän iloisempaa fanitaidetta, vaikka angstiteemainen päivä onkin :)

 
vierailija
Jos saisitte mistä vain ficistä vaihtaa tai poistaa jonkin juonenkäänteen, niin minkä valitsisitte? (Koettakaa olla spoilaamatta liikaa kovin tuoreita ficcejä.) Itselle jäi vähän traumoja siitä etelänlomaficin Jan-hommasta. Erään ficin Bojan joka pani vaikka keikkapaikkojen työntekijöitä myös häiritsi muuten hyvää ficciä. Myös klubitusficin loppu oli niin hutaistun oloinen, että tavallaan pilasi koko pitkän ficin, jossa välillä oli tosi hyviä kohtia.
Mullekin se Italian-lomaficin Jan-kuvio on jäänyt mieleen käänteenä, jota en toivonut. Eikä toisessa ficissä se randomeita pannut B ollut myöskään oikein mun mieleen.

Nyt kun vauhtiin pääsin, niin erilaiset auto-onnettomuudet sun muut sairaalareissut ovat olleet ikäviä käänteitä monissa muuten hyvissä ficeissä. Tykkään kai enemmän positiivisista ja onnellisista ficeistä, joissa B ja K panevat vain toisiaan, jos nyt ylipäätään pannaan 🙈

Angstiakin kyllä saa olla sopivassa määrin, mutta vammat, sairaudet ja onnettomuudet eivät oikein nappaa. No, tähänkin sääntöön sellainen poikkeus, että se muistisairas B -ficlet oli kyllä ihana ja muuten niin kaunis, että kestin sen dementiaosuuden ❤
 
vierailija
Äh ei millään pysty valvomaan ja katsomaan liveä. Jaksaisiko joku raportoida tänne jos välispiikeissä ilmenee jotakin kiinnostavaa? Niitä on vaikeampi metsästää jälkeenpäin.
 

Yhteistyössä