Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei kiitos! Kiva kun selitit! Itse ainakin mielelläni autan jos joku ei tiedä jotain.

Miten vaikeaa teille muille ystävällinen ja hyvä käytös on?
Vähän vaikeaa, kun tietää, miten epäkohtelias, töykeä, muita maalittava psykopaatti on viestien takana. Sun viestisi tunnistaa valitettavan hyvin, ja vastauksesi ainakin varmisti sen. Mielelläni en näkisi sua enää ikinä näillä palstoilla, mutta kaikkea ei voi saada tässä elämässä.
 
vierailija
Jos joku muukin haluaa tehdä moodboardeja ja kollaaseja, niin vinkkaan että ilmaisohjelma Canva on siihen kätevä. Kun bojere-viikkokin on tulossa 🥰 (Siellä voi tehdä muutakin, kuten ansioluetteloita, mutta onhan moodboardit nyt mukavampia 😅)
 
vierailija
Jos joku muukin haluaa tehdä moodboardeja ja kollaaseja, niin vinkkaan että ilmaisohjelma Canva on siihen kätevä. Kun bojere-viikkokin on tulossa (Siellä voi tehdä muutakin, kuten ansioluetteloita, mutta onhan moodboardit nyt mukavampia )
Niin siis LUULISI, että ihmisistä olisi KIVA opastaa muitakin tuollaisten alustojen käyttäjiksi! Tai edes, että ymmärtäis postauksia niistä! Ja noista linkkien takaa. Mutta ei! Asennevammaiset k u s i päät koittavat nolata ja ilkeillä kysyjille.
Sit itketään, kun tulee takas.
 
vierailija
Jäi muuten mietityttämään, että mitä nykyriparilla tapahtuisi jos kaksi samansukupuolista ihmistä siellä alkaisi muhinoida keskenään? Protuleirillä tuskin herättäisi minkäänlaista reaktiota, mutta kirkkoon kuulumattomana olen vähän pilalla kirkon meiningeistä. Varmaan riippuu paljon siitä, missä päin Suomea ollaan?
 
vierailija
Jos joku muukin haluaa tehdä moodboardeja ja kollaaseja, niin vinkkaan että ilmaisohjelma Canva on siihen kätevä. Kun bojere-viikkokin on tulossa (Siellä voi tehdä muutakin, kuten ansioluetteloita, mutta onhan moodboardit nyt mukavampia )
Siis… Eikö noita kuvia voi laittaa ruudukoksi tumpussa ihan noin vain? Ei siis pelkoa että laittaisin, olisi silti kiva ymmärtää miten sitä pitää käyttää tai miten ihmiset sitä käyttävät.
Kysyminen ei ole vaatimus vastata. Se on vain kysymistä. Ohita, jos et halua olla avuksi siinä.
 
vierailija
Jäi muuten mietityttämään, että mitä nykyriparilla tapahtuisi jos kaksi samansukupuolista ihmistä siellä alkaisi muhinoida keskenään? Protuleirillä tuskin herättäisi minkäänlaista reaktiota, mutta kirkkoon kuulumattomana olen vähän pilalla kirkon meiningeistä. Varmaan riippuu paljon siitä, missä päin Suomea ollaan?
Mä olen ainakin käynyt oman riparini niin kauan sitten ettei siitä taida olla malliksi nykypäivään, mutta luulisi, että tuskin siitä mitään sen kummempaa nykyäänkään tapahtuisi. Samat säännöt varmaankin kuin silloin muinoin, että pysytään siveellisesti erossa muista vaikka kuinka ihastusta tapahtuisi ja ei nyt ainakaan livahdeta toisen huoneeseen yön pimeinä hetkinä.
 
vierailija
Nään hänet heti, kun tuun lavalle. Meinaa intro mennä persiilleen. Sillä on päällä joku uniformu ja hattu. En näe sen silmiä, ne on piilossa lipan alla. Sen hymy on seksikäs ja leuassa on muutaman päivän sänki. Se on ihan helvatun komee, mua alkaa kuumottaa.
Yritän pitää setin kasassa, Jukka katsoo mua kysyvästi, samoin Allu ja Jaakko. Teen parhaani, mutta tunnen mysteerimiehen tuijotuksen selkäytimessä asti.
Käyn juomassa. Tunnen hien virtaavan ihollani. Vinkkaan Mikkeä lähemmäs. Haluun, et se pyytää yleisöstä sen kuumiksen backstagelle. Mikke katsoo mua isona kysymysmerkkinä, mutta suostuu lopulta.
Vedetään Mic Maciä, kun nään Miken kuiskivan uniformu-miehen korvaan. Mulla jää parit riimit vetämättä, kun Mikke ja mies kävelee lavan ohi. Koitan loppukeikan vetää täysillä, vaikka ajatukset karkaakin jo lavan taakse. Parit välispiikitkin jää vetämättä, kun mietin, mitä sanon mun pikaihastukselle.
Kiitän yleisöä hyvästä keikasta ja kiirehdin lavalta. Jukka yrittää jotain huudella, mutta en jää sitä kyselemään. Nään Miken joka osoittaa yhden pukkarin ovea. Vedän syvään henkeä ja avaan oven.
Huoneessa on himmeä valaistus, vain pari peilivaloa on päällä. Tärisen odotuksesta. En ole koskaan tuntenut näin. Housuja kiristää, kädet hikoilee ja sydän lyö tiuhaan tahtiin.
Tunnen käden olkapäällä, tiukat sormet puristaa sitä.
"Hello Käärijä," matala ääni kuiskaa vieraalla aksentilla.
Yritän vastata, mutta suustani tulee vain voihkaisu. Saan vihdoin kysyttyä:
"Who are you?"
"Paolo from Spain, huge fan of your music and you...", mies vastaa ja kietoo toisen kätensä mun vyötärölle ja kääntää mut ympäri.
En ole ikinä nähnyt niin kauniita ruskeita silmiä kuin nämä, jotka nyt porautuvat mun silmiin. Tunnen Paolon hengityken poskeani vasten, kun hän vetää mua lähemmäs.
"Great gig, wanna take me to your tour bus?"
"Yes Bojan...I mean Paolo", sekoilen sanoissani.
"Jere! You ruined the moment!" Bojan läpsäsee mua pepulle.
"I'm sorry! You're just so hot in that uniform. But we can still go to the tour bus."
"Oh we're definitely going to the tour bus and make good use of this uniform", Bojan nauraa.
 
vierailija
Siis… Eikö noita kuvia voi laittaa ruudukoksi tumpussa ihan noin vain? Ei siis pelkoa että laittaisin, olisi silti kiva ymmärtää miten sitä pitää käyttää tai miten ihmiset sitä käyttävät.
Kysyminen ei ole vaatimus vastata. Se on vain kysymistä. Ohita, jos et halua olla avuksi siinä.
Voi toki tehdä suoraan Tumppuun juuri noin kuin sanoit jos on siellä tili. Niille joilla ei ole Tumputinta mutta jotka haluaisivat tehdä moodboardeja, tuo Canva voi olla simppeli vaihtoehto niin mainitsin sen.
 
vierailija
Mulle tuli tänään ihan hirveän paha mieli kun kävin vauvalla lukemassa. Siellä oli kamala hyökkäys Boitsua vastaan, kaikki mitä se teki oli väärin. Valitettiin lentämisestä ja että olisi saarnannut ympäristön puolesta ja toimii arvojaan vastaan. Ikinä en oo kuullut että Boitsu olisi muille saarnannut, on vaan yrittänyt levittää positiivista sanomaa. Sanoo aina että ketään ei kannata vihata ja sitten tuolla arvosteltiin matkat ja ystävät ja kaikki, perhetaustakin. Päätin että en enää ikinä mene tolle palstalle. Oon tykännyt käydä siellä hepuloimassa kun on jotain kivaa ollut menossa mutta en halua enää ton porukan kanssa tehdä sitä. Ajattelin että jos täällä ois joku joka ymmärtää, vai onkohan samat ihmiset vaan.
 
vierailija
Sun kysymyksenasettelusta näki jo, miten reagoit ihmisiin ja miten olet reagoinut ennenkin. Ei todellakaan huvittanut auttaa, ja johtui nimenomaan kysyjästä. Sinussa se vika oli.
Eihän nähnyt!!!!! Sinä vastasit epäkovteliaasti ja paskapäisesti, vika on SINUSSA tajua jo ja häivy valittamasta muiden käytöksestä, kun oma asenteesi on todella ikävä, inhottava ja muita tällä halveksiva.
 
vierailija
Mulle tuli tänään ihan hirveän paha mieli kun kävin vauvalla lukemassa. Siellä oli kamala hyökkäys Boitsua vastaan, kaikki mitä se teki oli väärin. Valitettiin lentämisestä ja että olisi saarnannut ympäristön puolesta ja toimii arvojaan vastaan. Ikinä en oo kuullut että Boitsu olisi muille saarnannut, on vaan yrittänyt levittää positiivista sanomaa. Sanoo aina että ketään ei kannata vihata ja sitten tuolla arvosteltiin matkat ja ystävät ja kaikki, perhetaustakin. Päätin että en enää ikinä mene tolle palstalle. Oon tykännyt käydä siellä hepuloimassa kun on jotain kivaa ollut menossa mutta en halua enää ton porukan kanssa tehdä sitä. Ajattelin että jos täällä ois joku joka ymmärtää, vai onkohan samat ihmiset vaan.
No mä ainakaan en ikinä haukkuis Boitsua.
Aito
 
vierailija
Eihän nähnyt!!!!! Sinä vastasit epäkovteliaasti ja paskapäisesti, vika on SINUSSA tajua jo ja häivy valittamasta muiden käytöksestä, kun oma asenteesi on todella ikävä, inhottava ja muita tällä halveksiva.
Tunnistin ekasta viestistä, että sun viestistä oli kyse. Kysyjässä siis vika. Sori, mutta kuka tahansa muu olisi saanut eri vastauksen. Sinun takiasi ei viitsi vaivautua.
 
vierailija
Sun kysymyksenasettelusta näki jo, miten reagoit ihmisiin ja miten olet reagoinut ennenkin. Ei todellakaan huvittanut auttaa, ja johtui nimenomaan kysyjästä. Sinussa se vika oli.
Ja jos sua ei huvita auttaa, niin kuka on sanonut, että on pakko!!!???? Mutta asenne pielessä, alat olemaan inhottava, ongelma on sinussa, älä siirrä sitä vilpitöntä kysyjää joka haluaa tietää noista linkkien jutuista, kohtaan. Hyi!
 
vierailija
Ja jos sua ei huvita auttaa, niin kuka on sanonut, että on pakko!!!???? Mutta asenne pielessä, alat olemaan inhottava, ongelma on sinussa, älä siirrä sitä vilpitöntä kysyjää joka haluaa tietää noista linkkien jutuista, kohtaan. Hyi!
Oho, mistäs nyt noin kenkä puristaa? Onko ikävää, kun vittuillaan ja kohdellaan kehnosti? Etkö kestä, että metsä vastaa niin kuin sinne on huutanut koko ajan?
 
vierailija
Mulle tuli tänään ihan hirveän paha mieli kun kävin vauvalla lukemassa. Siellä oli kamala hyökkäys Boitsua vastaan, kaikki mitä se teki oli väärin. Valitettiin lentämisestä ja että olisi saarnannut ympäristön puolesta ja toimii arvojaan vastaan. Ikinä en oo kuullut että Boitsu olisi muille saarnannut, on vaan yrittänyt levittää positiivista sanomaa. Sanoo aina että ketään ei kannata vihata ja sitten tuolla arvosteltiin matkat ja ystävät ja kaikki, perhetaustakin. Päätin että en enää ikinä mene tolle palstalle. Oon tykännyt käydä siellä hepuloimassa kun on jotain kivaa ollut menossa mutta en halua enää ton porukan kanssa tehdä sitä. Ajattelin että jos täällä ois joku joka ymmärtää, vai onkohan samat ihmiset vaan.
*halaus* Ei kannata ottaa palstakirjoitteluita itseensä tai jäädä niitä liian syvällisesti murehtimaan. Keskityt siihen mistä itse tykkäät ja mistä sulle tulee hyvä olo. On se sitten ficit, fiilistely, musiikki, shippaus, mikä vaan. En oikein muuta osaa sanoa, sillä tavalla yritän itse täällä seilata.
 
vierailija
Mulle tuli tänään ihan hirveän paha mieli kun kävin vauvalla lukemassa. Siellä oli kamala hyökkäys Boitsua vastaan, kaikki mitä se teki oli väärin. Valitettiin lentämisestä ja että olisi saarnannut ympäristön puolesta ja toimii arvojaan vastaan. Ikinä en oo kuullut että Boitsu olisi muille saarnannut, on vaan yrittänyt levittää positiivista sanomaa. Sanoo aina että ketään ei kannata vihata ja sitten tuolla arvosteltiin matkat ja ystävät ja kaikki, perhetaustakin. Päätin että en enää ikinä mene tolle palstalle. Oon tykännyt käydä siellä hepuloimassa kun on jotain kivaa ollut menossa mutta en halua enää ton porukan kanssa tehdä sitä. Ajattelin että jos täällä ois joku joka ymmärtää, vai onkohan samat ihmiset vaan.
Itse en kokenut sitä ollenkaan noin, ei siinä B:tä mitenkään lytätty, oli vain erilaisia mielipiteitä asioista, mutta toki ei ole pakko tulla sinne enää, jos siltä tuntuu
 
vierailija
Oho, mistäs nyt noin kenkä puristaa? Onko ikävää, kun vittuillaan ja kohdellaan kehnosti? Etkö kestä, että metsä vastaa niin kuin sinne on huutanut koko ajan?
Mitä vittuilemista siinä on, jos kysytään, kun en todellakaan ymmärrä tota tumppua alustana????? Että ymmärtäisin siitä jotain. Onko sulla jotain ongelmaa sen asian, että MÄ HALUAN TIETÄÄ JA YMMÄRTÄÄ SIITÄ, kanssa? Näköjään on!
 

Yhteistyössä