K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ihan yhtä tosissani kuin kaikki muutkin. Ja muut tuntuvat pakottavat B:n suhteeseen milloin Sadien ja milloin Damonin kanssa.
Ennen Sadieta ja Damonia on ollut myös ties ketä jotka on vaan sattunutkin olemaan samassa kuvassa/videossa Bn kanssa. B selvästi tykkää olla ihmisten kanssa tekemisissä ja on kyllä tässä vuodenkin aikana kerennyt keräämään melkoisen haaremin matkaansa joidenkin mielestä :p Itse en ymmärrä yhtään miksi Bllä heti ois suhde jonkun kanssa ihan kuin aikaa ei vois ihmisten kanssa viettää muusta syystä kuin parisuhteen vuoksi
 
vierailija
Ennen Sadieta ja Damonia on ollut myös ties ketä jotka on vaan sattunutkin olemaan samassa kuvassa/videossa Bn kanssa. B selvästi tykkää olla ihmisten kanssa tekemisissä ja on kyllä tässä vuodenkin aikana kerennyt keräämään melkoisen haaremin matkaansa joidenkin mielestä Itse en ymmärrä yhtään miksi Bllä heti ois suhde jonkun kanssa ihan kuin aikaa ei vois ihmisten kanssa viettää muusta syystä kuin parisuhteen vuoksi
Mutta onhan Damon ja mahdollisesti Sadiekin ollut lähes koko alkuvuoden tiiviisti Bojanin elämässä ja mukana jopa keikkabussissa ja nyt yhdessä rapakon takana. Ei tää nyt ihan tavallista kaveruutta ole.
 
vierailija
Eli tuo ois postattu noin aamukuudelta siellä. Onnistuiskohan bileillan jälkeen? Tietysti joku aamupissillä käynti ja siihen yhdistetty puhelimen pläräys mutta vähän erikoinen aika muuten
Niin olisi, mutta mietin vain, että vaikuttaako Euroopan ajassa oleminen siellä vuorokausirytmiin vielä? Toki tää "aikataulu" voi tarkoittaa myös ihan vain Briteissä olemista :D
 
vierailija
Mutta onhan Damon ja mahdollisesti Sadiekin ollut lähes koko alkuvuoden tiiviisti Bojanin elämässä ja mukana jopa keikkabussissa ja nyt yhdessä rapakon takana. Ei tää nyt ihan tavallista kaveruutta ole.
Mitä normaalia näiden muusikoiden ja näyttelijöiden ja valokuvaajien elämässä on meidän näkökulmasta? Ei kenelläkään ole aikaa hirveästi hengailla samalla tavalla kuin meillä taviksilla kavereiden kanssa. Hyvin voi olla, että pakko on kaivaa ne yhteiset ajanvietot oudoistakin paikoista eikä siinä ole mitään sen kummallisempaa.
 
vierailija
Niin olisi, mutta mietin vain, että vaikuttaako Euroopan ajassa oleminen siellä vuorokausirytmiin vielä? Toki tää "aikataulu" voi tarkoittaa myös ihan vain Briteissä olemista
Mä sanon kyllä tuon aikataulun perusteella, että on Briteissä. Damon on ennenkin julkaissut stooreja keskellä sikäläistä yötä, eli unirytmi ei ehkä ole se mikään kaikista paras muutenkaan.
 
vierailija
m+n paritukset herättää selvästi enemmän kateutta ja mustasukkaisuutta kuin m+m, siksi ihmiset ei kestä edes vihjausta siitä, että S ja B voisi olla yhdessä.
Sadie ois varmaan aika haluttukin kumppani B:lle koko fanikunnan mielestä, mutta se on sit jo niin iso tähti että tää tuntuu vaan liian uskomattomalta. Siksihän sitä kiertueella oloakin on ollut vaikea uskoa, kun mitään kuvia ei missään ole nähty vaikka tyypillä on yli 26 miljoonaa seuraajaa pelkästään instassa.
 
vierailija
Sadie ois varmaan aika haluttukin kumppani B:lle koko fanikunnan mielestä, mutta se on sit jo niin iso tähti että tää tuntuu vaan liian uskomattomalta. Siksihän sitä kiertueella oloakin on ollut vaikea uskoa, kun mitään kuvia ei missään ole nähty vaikka tyypillä on yli 26 miljoonaa seuraajaa pelkästään instassa.
B lennähti viime vuonna Kärpyn luo ja nyt samalla lailla Sadien luo. Kyllä mä näen tuossa enemmän potentiaalia kuin Dn kanssa. Ei ole Sadien kanssa mitään julkista höpöttelyä ollut joten sekin kertoo paljon.
 
vierailija
Sadie ois varmaan aika haluttukin kumppani B:lle koko fanikunnan mielestä, mutta se on sit jo niin iso tähti että tää tuntuu vaan liian uskomattomalta. Siksihän sitä kiertueella oloakin on ollut vaikea uskoa, kun mitään kuvia ei missään ole nähty vaikka tyypillä on yli 26 miljoonaa seuraajaa pelkästään instassa.
Toisaalta B on aika hurmaava.
 

Yhteistyössä