K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis missä D julkaisemissa kuvissa? Ei D ole julkaissut mitään Nykistä. Fanien juttuja voi julkaista ihan kotoa sängystä, ei sitä varten tarvitse Nykkiin matkustaa.
Ei vaan aiemmissa (sylikuva, sohvavideo, taksi). Eli siis ei ole ihan tyhjästä keksitty, että tuossa voisi jotain olla. Noiden lisäksi D oli viikon keikkabussissa ja nyt ovat mahdollisesti Nykissä yhdessä. En ymmärrä miten joku ei näkisi ollenkaan sitä suhteen mahdollisuutta siinä, vaikkei siihen jostain syystä uskoisikaan. En minäkään väitä että varmasti on jotain, mutta ihan mahdollista se minusta on.
 
vierailija
Instan sijainnin voi lukita tai olla jakamatta. Kun B oli olevinaan syyriassa, muut joksut olivat instan mukaan Sloveniassa, vaikka olivatkin Thaimaassa. Sadie sink ei ilmeisesti itse ylläpidä omaa instaansa eli siitä voi päätellä hyvin vähän.
 
vierailija
Ei vaan aiemmissa (sylikuva, sohvavideo, taksi). Eli siis ei ole ihan tyhjästä keksitty, että tuossa voisi jotain olla. Noiden lisäksi D oli viikon keikkabussissa ja nyt ovat mahdollisesti Nykissä yhdessä. En ymmärrä miten joku ei näkisi ollenkaan sitä suhteen mahdollisuutta siinä, vaikkei siihen jostain syystä uskoisikaan. En minäkään väitä että varmasti on jotain, mutta ihan mahdollista se minusta on.
Ihan tyhjästä temmattua, noihan oli pelleilyä taksissa oli muitakin ja siinä yhdessä kuvassa Jure ja Vitakin hekottelemassa D nyrpisteli lähinnä naamaansa
 
vierailija
Kärden tyttöjä olen ja Bojanista pidän, mutta täytyy sanoa, että kyllä tuo poika osaa sitä charmiaan käyttää. Isommat kalat kiinnostaa ja niin pitääkin. Hyvin vie uraansa eteenpäin.
 
vierailija
Tässä saagassa pitää kiinni nämä mahdolliset käänteet. Tosiaan vähän kuin kaunareita katsoisi. Mutta erityisesti mua pitää kiinni tässä se, että haluan olla todistamassa sitä hetkeä kun selviää jotain joka upottaa k&b shipin. Sitä epätoivon ja asioiden vääntelyn ja kääntelyyn määrää! Se on pakko olla näkemässä, joten pakko vaan jaksaa roikkua mukana.
 
vierailija
Tässä saagassa pitää kiinni nämä mahdolliset käänteet. Tosiaan vähän kuin kaunareita katsoisi. Mutta erityisesti mua pitää kiinni tässä se, että haluan olla todistamassa sitä hetkeä kun selviää jotain joka upottaa k&b shipin. Sitä epätoivon ja asioiden vääntelyn ja kääntelyyn määrää! Se on pakko olla näkemässä, joten pakko vaan jaksaa roikkua mukana.
Olet siis vain ilkeä ihminen, joka ei ymmärrä shippauksesta mitään.
 
vierailija
Kärden tyttöjä olen ja Bojanista pidän, mutta täytyy sanoa, että kyllä tuo poika osaa sitä charmiaan käyttää. Isommat kalat kiinnostaa ja niin pitääkin. Hyvin vie uraansa eteenpäin.
Tästä päästäänkin aasinsiltana mielenkiintoiseen kysymykseen. Ura, mutta kenen ura? Voiko muista joksuista tulla liiallinen hidaste siihen, mitä B. itse haluaa?
 
vierailija
Kärden tyttöjä olen ja Bojanista pidän, mutta täytyy sanoa, että kyllä tuo poika osaa sitä charmiaan käyttää. Isommat kalat kiinnostaa ja niin pitääkin. Hyvin vie uraansa eteenpäin.
Mulle tuli kyllä ihan sama mieleen. Samaan isojen kalojen kategoriaan myös K kuuluu. Ja olen ihan kunnon bojanisti. Viime aikoina olen miettinyt, että haluaisin olla itsekin Bojan, syntynyt asialliseen perheeseen, olisi älyä, ulkonäköä, kykyä hurmata ja koko maailma avoin. Joo oon vaan yks äiti.
 
vierailija
No siltä se mun mielestä vaikuttaa. Hirveä tarve aina vedellä viivoja joka ikisen naisen ja miehen ja B:n välille, heti kun samassa kuvassa sattuvat vilahtamaankaan. Ja sitten se johtaa tilanteisiin, joissa B:tä naitetaan jo omalle serkulleen, ennen kuin kävi ilmi, kuka kuvassa oli. Joillain on niin paha tarve nähdä B sängyssä tai suhteessa kenen tahansa kanssa, että kuka tahansa käy ja millä tahansa perusteilla.
Edellisessä viestissä kritisoit stalkkaamista mutta eipä se näytä tässä enää haittaavan että B serkku on selvitetty.
 
vierailija
Edellisessä viestissä kritisoit stalkkaamista mutta eipä se näytä tässä enää haittaavan että B serkku on selvitetty.
On sillä useampikin serkku. Yksi (isän puolelta) on ainakin amerikkalaisen naisen kanssa naimisissa ja asuvat Yhdysvalloissa. En tosin ole jaksanut selvittää missä, kun ei pahemmin kiinnostele. Vilahtanut vaan igssä, muuten en edes tietäisi.
 

Yhteistyössä