K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän kiinnostus B:n liikkeisiin tarkoita sitä, että haluttaisiin B suhteeseen. Erikoinen tapa vetää yhtäläisyysmerkkejä. En sano, että väärä mutta ainakin hyvin erilainen päätelmäketju kuin itselläni.
No siltä se mun mielestä vaikuttaa. Hirveä tarve aina vedellä viivoja joka ikisen naisen ja miehen ja B:n välille, heti kun samassa kuvassa sattuvat vilahtamaankaan. Ja sitten se johtaa tilanteisiin, joissa B:tä naitetaan jo omalle serkulleen, ennen kuin kävi ilmi, kuka kuvassa oli. Joillain on niin paha tarve nähdä B sängyssä tai suhteessa kenen tahansa kanssa, että kuka tahansa käy ja millä tahansa perusteilla.
 
vierailija
Tuntuu olevan kova tarve saada B suhteeseen jonkun kanssa, kun näin tarkkaan stalkataan joka liike ja heti mietitään, onko jotain something morea ilmassa.
Siinä on ero, että olisi tarve saada suhteeseen, verrattuna siihen, että jos suhde on, niin olisi iloinen hänen puolestaan siitä. Ja kiinnostaahan se tietenkin, kun siltä vähän ainakin omasta mielestä vaikuttaa, että saattaisi jotain ollakin. Mutta jos ei ole suhdetta, niin en minä silloin pety, kun ei se minun päätökseni ole. Ymmärrätkö tuon eron?
 
vierailija
Kuva 3

 
vierailija
No siltä se mun mielestä vaikuttaa. Hirveä tarve aina vedellä viivoja joka ikisen naisen ja miehen ja B:n välille, heti kun samassa kuvassa sattuvat vilahtamaankaan. Ja sitten se johtaa tilanteisiin, joissa B:tä naitetaan jo omalle serkulleen, ennen kuin kävi ilmi, kuka kuvassa oli. Joillain on niin paha tarve nähdä B sängyssä tai suhteessa kenen tahansa kanssa, että kuka tahansa käy ja millä tahansa perusteilla.
No varmaan joillakin voi olla tuo taka-ajatuksena, mutta ei kaikilla. Täällä kun ollaan anonyymeja, niin vaikea erottaa kirjoittajia ja voi olla siksikin vaikea saada erilaisia ajatuksia perille loogisesti (kun väliin tulee toisten viestejä ja eri ihmiset vastaavat samaan viestiin allekkain). Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta parittaa ketään, vaan tosiaan seuraan vaan mielenkiinnosta aina, että mitähän taas tapahtuu näiden elämässä, missä päin maailmaa ovat, kenen kanssa, mitä tekemässä. Jotkut seuraavat Salkkareita tai Kauniita ja rohkeita, mulle tästä on tullut vähän samankaltainen seurattava ”tarina”, jossa en erityisesti odota mitään vaan katson vaan, mitä tapahtuu. Ja toivon kaikille osapuolille iloa elämään. Ei sen kummempaa.
 
vierailija
Eiköhän ne siellä kolmestaan ole, tuo takin kuvio on Kirrin ja lippispää sopii olemukseltaan D:ksi. Sitä en sitten enää tiedäkään, että jos joillakuilla on joku romanttinen viritys, niin keillä keskenään.
Mä en tosta lippispäästä näe damonia, mutta pitäisin kyllä aika varmana että mukana se on. Ainakin viime kesästä asti se on liikkunut tosi tiiviisti sadien kanssa ja sittemmin myös joksujen kanssa. Nyt kun kyse on sen elämän tärkeästä virstanpylväästä, kahden vuoden raittiudesta, tuntuisi vähän erikoiselta että bojan ja sadie olisivat keskenään juhlimassa new yorkissa, ja Damon jossain ihan muualla.
 
vierailija
Mä en tosta lippispäästä näe damonia, mutta pitäisin kyllä aika varmana että mukana se on. Ainakin viime kesästä asti se on liikkunut tosi tiiviisti sadien kanssa ja sittemmin myös joksujen kanssa. Nyt kun kyse on sen elämän tärkeästä virstanpylväästä, kahden vuoden raittiudesta, tuntuisi vähän erikoiselta että bojan ja sadie olisivat keskenään juhlimassa new yorkissa, ja Damon jossain ihan muualla.
Tunnetko Damonia niin hyvin, että voisit sanoa, missä hän on viettämässä aikaansa? Damonilla taitaa olla muitakin ihmisiä elämässään kuin Sadie ja B, jonka hän on tuntenut kuitenkin vasta ihan pari kuukautta.
 
vierailija
Mä en tosta lippispäästä näe damonia, mutta pitäisin kyllä aika varmana että mukana se on. Ainakin viime kesästä asti se on liikkunut tosi tiiviisti sadien kanssa ja sittemmin myös joksujen kanssa. Nyt kun kyse on sen elämän tärkeästä virstanpylväästä, kahden vuoden raittiudesta, tuntuisi vähän erikoiselta että bojan ja sadie olisivat keskenään juhlimassa new yorkissa, ja Damon jossain ihan muualla.
Kuvasta en osaa sanoa mitään, mutta kyllä mäkin uskon että D on siellä myös.
 
vierailija
Kaikkihan täällä on vain spekulointia. Itse uskon Bn olevan kyllä enemmän miehiin päin. En mene arvailemaan, onko tällä hetkellä ketään, mutta olen vähän miettinyt voisiko se, että lähtenyt nyt keikkatauolla reissaamaan ympäri maailmaa johtua siitä, että jotakin suuntautumiseen liittyvää kiristänyt esim hänen välejään perheeseensä (tai jos kotimaa tuntuu muuten juuri nyt erityisen tunkkaiselta asenteineen). Toivottavasti ei, mutta tuntuu vähän oudolta, ettei haluaisi viettää kotona aikaa nyt, kun ihan pari kuukautta sitten vielä hehkutti, miten läheinen on perheensä kanssa ja miten menee aina mieluummin vanhemmilleen kuin omaan kotiinsa keikkatauoilla.
 
vierailija
Kuva 3

Onpa inhottavaa tälläinen stalkkerointi
 
vierailija
Kaikkihan täällä on vain spekulointia. Itse uskon Bn olevan kyllä enemmän miehiin päin. En mene arvailemaan, onko tällä hetkellä ketään, mutta olen vähän miettinyt voisiko se, että lähtenyt nyt keikkatauolla reissaamaan ympäri maailmaa johtua siitä, että jotakin suuntautumiseen liittyvää kiristänyt esim hänen välejään perheeseensä (tai jos kotimaa tuntuu muuten juuri nyt erityisen tunkkaiselta asenteineen). Toivottavasti ei, mutta tuntuu vähän oudolta, ettei haluaisi viettää kotona aikaa nyt, kun ihan pari kuukautta sitten vielä hehkutti, miten läheinen on perheensä kanssa ja miten menee aina mieluummin vanhemmilleen kuin omaan kotiinsa keikkatauoilla.
En lähtisi kyllä päättelemään mitään välien kirisistymisiä perheen kanssa. Kotimaa voikin olla sitten toinen juttu. Ja jos olisi uusi suhde meneillään ja työt vie välillä eri paikkoihin, niin eiköhän sen toisen kanssa haluaisi olla mahdollisimman paljon sitten vapaa-ajalla.
 
vierailija
Kaikkihan täällä on vain spekulointia. Itse uskon Bn olevan kyllä enemmän miehiin päin. En mene arvailemaan, onko tällä hetkellä ketään, mutta olen vähän miettinyt voisiko se, että lähtenyt nyt keikkatauolla reissaamaan ympäri maailmaa johtua siitä, että jotakin suuntautumiseen liittyvää kiristänyt esim hänen välejään perheeseensä (tai jos kotimaa tuntuu muuten juuri nyt erityisen tunkkaiselta asenteineen). Toivottavasti ei, mutta tuntuu vähän oudolta, ettei haluaisi viettää kotona aikaa nyt, kun ihan pari kuukautta sitten vielä hehkutti, miten läheinen on perheensä kanssa ja miten menee aina mieluummin vanhemmilleen kuin omaan kotiinsa keikkatauoilla.
Sanoi ettei halua pysähtyä kun sairastuu. Varmaan siksikin menossa. Mä odotan sitä JOSubsin haastista innolla. Eikö se oltu tehty nyt Padovassa?
 
vierailija
Tunnetko Damonia niin hyvin, että voisit sanoa, missä hän on viettämässä aikaansa? Damonilla taitaa olla muitakin ihmisiä elämässään kuin Sadie ja B, jonka hän on tuntenut kuitenkin vasta ihan pari kuukautta.
No sitä kummemmalta tuntuisi Sadie ja Bojan kahdestaan bilettämässä koska he nyt ilmeisesti ovat vielä vähemmän aikaa toisensa tunteneet. Ja siis se nyt ei ainakaan ole todennäköistä että olisivat ihan sattumalta new yorkissa osuneet samoihin kekkereihin ihan toisistaan mitään tietämättä kun ovat juuri pari viikkoa sitten reissanneet pitkin Eurooppaa samassa porukassa.
 
vierailija
Kaikkihan täällä on vain spekulointia. Itse uskon Bn olevan kyllä enemmän miehiin päin. En mene arvailemaan, onko tällä hetkellä ketään, mutta olen vähän miettinyt voisiko se, että lähtenyt nyt keikkatauolla reissaamaan ympäri maailmaa johtua siitä, että jotakin suuntautumiseen liittyvää kiristänyt esim hänen välejään perheeseensä (tai jos kotimaa tuntuu muuten juuri nyt erityisen tunkkaiselta asenteineen). Toivottavasti ei, mutta tuntuu vähän oudolta, ettei haluaisi viettää kotona aikaa nyt, kun ihan pari kuukautta sitten vielä hehkutti, miten läheinen on perheensä kanssa ja miten menee aina mieluummin vanhemmilleen kuin omaan kotiinsa keikkatauoilla.
Vähän samat vibat. Ja B näytti kyllä aika väsyneeltä jo tuolla Madridissa, vaikkakin ihan hyvätuuliselta. Joten vähän ihmettelen, että eikö tosiaankaan kaipaisi vähän lepoa välillä, vaikka nuori onkin. Väkisinkin tuntuu siltä, että välttelee parhaansa mukaan kotiin menoa 🤔
 
vierailija
En lähtisi kyllä päättelemään mitään välien kirisistymisiä perheen kanssa. Kotimaa voikin olla sitten toinen juttu. Ja jos olisi uusi suhde meneillään ja työt vie välillä eri paikkoihin, niin eiköhän sen toisen kanssa haluaisi olla mahdollisimman paljon sitten vapaa-ajalla.
Eihän se mitään päättelyä ollutkaan, vaan ihan spekulaatio, kuten siinä alussa mainittiinkin.

T. Eri
 
vierailija
Miksen? Mä en shippaa ketään. Tykkään etenkin JO:n mutta myös K:n musasta. Tykkään seurata noita kaikkia somessa. Bojanistiksi tunnustaudun myös. Mulle on herttaisen yhdentekevää, keiden kanssa nuo ovat ystäviä ja keiden kanssa ehkä enemmän. Musta on vaan hauskaa seurata tätä saagaa ja myös miettiä erilaisia skenaarioita ilman että ottaisin mitään vakavasti. Nuo kaikki kuusi plus suurin osa sivuhenkilöistä on jotenkin tosi symppiksiä, mahtavan oloisia tyyppejä, joiden hengailua ja ystävyyttä on kiva seurata. Ja kaikki kuumistelut, mitä on tarjolla, on tervetullutta lisämaustetta, mutta en ole minkään yksittäisen shipin vankkumaton kannattaja. En tiedä selvensikö tämä tai onko täällä muita kaltaisiani.
Täällä yksi kaltaisesi. Kaikki kelpaa mitä tulee vastaan.
 
vierailija
Sanoi ettei halua pysähtyä kun sairastuu. Varmaan siksikin menossa. Mä odotan sitä JOSubsin haastista innolla. Eikö se oltu tehty nyt Padovassa?
No niinhän se sano. Mutta se tyyli, että vedetään nyt täysillä eteenpäin, kun ei voi pysähtyäkään, on kyllä melko kuluttavaa ja se romahdus kun sitten lopulta joutuu pysähtymään saattaa pahimmassa tapauksessa olla aika raju. Koska ei tuolla asenteella pysty loputtomiin menemään, edes nuori ihminen.
 

Yhteistyössä