K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän ne siellä kolmestaan ole, tuo takin kuvio on Kirrin ja lippispää sopii olemukseltaan D:ksi. Sitä en sitten enää tiedäkään, että jos joillakuilla on joku romanttinen viritys, niin keillä keskenään.
 
vierailija
Eiköhän ne siellä kolmestaan ole, tuo takin kuvio on Kirrin ja lippispää sopii olemukseltaan D:ksi. Sitä en sitten enää tiedäkään, että jos joillakuilla on joku romanttinen viritys, niin keillä keskenään.
Veikkaan että ovat. Ja veikkaus romanttiseksi suhteeksi B ja D. Mutta voi olla mun puolesta toki miten vain. Jaha, pitääkö ne popparit ottaa esille jo aamusta. 😁
 
vierailija
Joo ei ole. Saat jäädä odottamaan shippisi varmistumista maailman tappiin saakka.
Älä ole niin varma. Tietty vaikka se olisikin noin, niin ei siihen mitään vahvistusta välttämättä tule. Mutta kuten sanoin, voi olla mun puolesta miten vain. Ei mulla ole tarvetta saada B:tä suhteeseen, se riippuu ihan hänestä itsestään, olisi vaan mukavaa hänen puolestaan jos olisi löytänyt jonkun. Ja jos se olisikin Sadie, olisin yhtä iloinen siitäkin, mutta en vaan oikein usko että se olisi niin.
 
vierailija
Älä ole niin varma. Tietty vaikka se olisikin noin, niin ei siihen mitään vahvistusta välttämättä tule. Mutta kuten sanoin, voi olla mun puolesta miten vain. Ei mulla ole tarvetta saada B:tä suhteeseen, se riippuu ihan hänestä itsestään, olisi vaan mukavaa hänen puolestaan jos olisi löytänyt jonkun. Ja jos se olisikin Sadie, olisin yhtä iloinen siitäkin, mutta en vaan oikein usko että se olisi niin.
Tuntuu olevan kova tarve saada B suhteeseen jonkun kanssa, kun näin tarkkaan stalkataan joka liike ja heti mietitään, onko jotain something morea ilmassa.
 
vierailija
Ellei jotain romanttista ole vireillä, ovat he kuitenkin hyvin läheisiä ystäviä, kun ensin vietetään kaks kuukautta Lontoossa, sitten reilu viikko keikkabussissa js nyt ovat Nykissä yhdessä.
 
vierailija
No mitä ihmettä sä sitten mainitset edes tuollaista?
Miksen? Mä en shippaa ketään. Tykkään etenkin JO:n mutta myös K:n musasta. Tykkään seurata noita kaikkia somessa. Bojanistiksi tunnustaudun myös. Mulle on herttaisen yhdentekevää, keiden kanssa nuo ovat ystäviä ja keiden kanssa ehkä enemmän. Musta on vaan hauskaa seurata tätä saagaa ja myös miettiä erilaisia skenaarioita ilman että ottaisin mitään vakavasti. Nuo kaikki kuusi plus suurin osa sivuhenkilöistä on jotenkin tosi symppiksiä, mahtavan oloisia tyyppejä, joiden hengailua ja ystävyyttä on kiva seurata. Ja kaikki kuumistelut, mitä on tarjolla, on tervetullutta lisämaustetta, mutta en ole minkään yksittäisen shipin vankkumaton kannattaja. En tiedä selvensikö tämä tai onko täällä muita kaltaisiani.
 
vierailija
Ellei jotain romanttista ole vireillä, ovat he kuitenkin hyvin läheisiä ystäviä, kun ensin vietetään kaks kuukautta Lontoossa, sitten reilu viikko keikkabussissa js nyt ovat Nykissä yhdessä.
Kyllä. Jos K ja B ois näin tiiviisti yhdessä, ois ne vauvan ja puutarhan mukaan jo naimisissa. Mutta kun nämä hengailee koko alkuvuoden yhdessä, ovat vain sattumalta samoissa paikoissa.
 
vierailija
Tuntuu olevan kova tarve saada B suhteeseen jonkun kanssa, kun näin tarkkaan stalkataan joka liike ja heti mietitään, onko jotain something morea ilmassa.
Eihän kiinnostus B:n liikkeisiin tarkoita sitä, että haluttaisiin B suhteeseen. Erikoinen tapa vetää yhtäläisyysmerkkejä. En sano, että väärä mutta ainakin hyvin erilainen päätelmäketju kuin itselläni.
 

Yhteistyössä