vierailija
Sadie näistä vaihtoehdoista potentiaalisempi kumppani B:lle, en tosin usko siihenkäänMolemmat vaihtoehdot ovat mahdollisia. Enkä mä edes shippaa B/D
Sadie näistä vaihtoehdoista potentiaalisempi kumppani B:lle, en tosin usko siihenkäänMolemmat vaihtoehdot ovat mahdollisia. Enkä mä edes shippaa B/D
Mä en usko mihinkään paitsi siihen, että B on yltiösosiaalinen ja reissaa milloin ketäkin kaveria tapaamaan.Sadie näistä vaihtoehdoista potentiaalisempi kumppani B:lle, en tosin usko siihenkään
Miksi sinä siihen puutut mitä toinen mainitsee?No mitä ihmettä sä sitten mainitset edes tuollaista?
Veikkaan että ovat. Ja veikkaus romanttiseksi suhteeksi B ja D. Mutta voi olla mun puolesta toki miten vain. Jaha, pitääkö ne popparit ottaa esille jo aamusta.Eiköhän ne siellä kolmestaan ole, tuo takin kuvio on Kirrin ja lippispää sopii olemukseltaan D:ksi. Sitä en sitten enää tiedäkään, että jos joillakuilla on joku romanttinen viritys, niin keillä keskenään.
Eiköhän Damon ole UK:ssa ja kenelläkään ei ole mitään romanttista keskenään vireillä.Eiköhän ne siellä kolmestaan ole, tuo takin kuvio on Kirrin ja lippispää sopii olemukseltaan D:ksi. Sitä en sitten enää tiedäkään, että jos joillakuilla on joku romanttinen viritys, niin keillä keskenään.
Joo ei ole. Saat jäädä odottamaan shippisi varmistumista maailman tappiin saakka.Veikkaan että ovat. Ja veikkaus romanttiseksi suhteeksi B ja D. Mutta voi olla mun puolesta toki miten vain. Jaha, pitääkö ne popparit ottaa esille jo aamusta.
Bojan ja Sadie keskenään ois kyllä aika yllättävä käänne.Eiköhän Damon ole UK:ssa ja kenelläkään ei ole mitään romanttista keskenään vireillä.
Älä ole niin varma. Tietty vaikka se olisikin noin, niin ei siihen mitään vahvistusta välttämättä tule. Mutta kuten sanoin, voi olla mun puolesta miten vain. Ei mulla ole tarvetta saada B:tä suhteeseen, se riippuu ihan hänestä itsestään, olisi vaan mukavaa hänen puolestaan jos olisi löytänyt jonkun. Ja jos se olisikin Sadie, olisin yhtä iloinen siitäkin, mutta en vaan oikein usko että se olisi niin.Joo ei ole. Saat jäädä odottamaan shippisi varmistumista maailman tappiin saakka.
Tuntuu olevan kova tarve saada B suhteeseen jonkun kanssa, kun näin tarkkaan stalkataan joka liike ja heti mietitään, onko jotain something morea ilmassa.Älä ole niin varma. Tietty vaikka se olisikin noin, niin ei siihen mitään vahvistusta välttämättä tule. Mutta kuten sanoin, voi olla mun puolesta miten vain. Ei mulla ole tarvetta saada B:tä suhteeseen, se riippuu ihan hänestä itsestään, olisi vaan mukavaa hänen puolestaan jos olisi löytänyt jonkun. Ja jos se olisikin Sadie, olisin yhtä iloinen siitäkin, mutta en vaan oikein usko että se olisi niin.
Että olet sekaisin.Auttakaa etsimään se alkuperäinen twiitti niin menen kysymään siitä kuvasta
Ja joillain on yhtä kova tarve vakuutella, että B ei olisi suhteessa kenenkään kanssa.Tuntuu olevan kova tarve saada B suhteeseen jonkun kanssa, kun näin tarkkaan stalkataan joka liike ja heti mietitään, onko jotain something morea ilmassa.
No eihän se tällä hetkellä olekaan. Ei tarvitse vakuutella, kun on hänen oma vastauksensa asiasta.Ja joillain on yhtä kova tarve vakuutella, että B ei olisi suhteessa kenenkään kanssa.
Something more on Kärpyn juttu tsot tsot.Tuntuu olevan kova tarve saada B suhteeseen jonkun kanssa, kun näin tarkkaan stalkataan joka liike ja heti mietitään, onko jotain something morea ilmassa.
Ja sua vatuttaa.Että olet sekaisin.
No Damonin olinpaikkaa me ei tiedetä.Ellei jotain romanttista ole vireillä, ovat he kuitenkin hyvin läheisiä ystäviä, kun ensin vietetään kaks kuukautta Lontoossa, sitten reilu viikko keikkabussissa js nyt ovat Nykissä yhdessä.
Miksen? Mä en shippaa ketään. Tykkään etenkin JO:n mutta myös K:n musasta. Tykkään seurata noita kaikkia somessa. Bojanistiksi tunnustaudun myös. Mulle on herttaisen yhdentekevää, keiden kanssa nuo ovat ystäviä ja keiden kanssa ehkä enemmän. Musta on vaan hauskaa seurata tätä saagaa ja myös miettiä erilaisia skenaarioita ilman että ottaisin mitään vakavasti. Nuo kaikki kuusi plus suurin osa sivuhenkilöistä on jotenkin tosi symppiksiä, mahtavan oloisia tyyppejä, joiden hengailua ja ystävyyttä on kiva seurata. Ja kaikki kuumistelut, mitä on tarjolla, on tervetullutta lisämaustetta, mutta en ole minkään yksittäisen shipin vankkumaton kannattaja. En tiedä selvensikö tämä tai onko täällä muita kaltaisiani.No mitä ihmettä sä sitten mainitset edes tuollaista?
Kyllä. Jos K ja B ois näin tiiviisti yhdessä, ois ne vauvan ja puutarhan mukaan jo naimisissa. Mutta kun nämä hengailee koko alkuvuoden yhdessä, ovat vain sattumalta samoissa paikoissa.Ellei jotain romanttista ole vireillä, ovat he kuitenkin hyvin läheisiä ystäviä, kun ensin vietetään kaks kuukautta Lontoossa, sitten reilu viikko keikkabussissa js nyt ovat Nykissä yhdessä.
Hankala välttyä toiselta jos asuu samassa kaupungissa 2 kk ja on kavereita keskenään. Valoja päälle nyt.Kyllä. Jos K ja B ois näin tiiviisti yhdessä, ois ne vauvan ja puutarhan mukaan jo naimisissa. Mutta kun nämä hengailee koko alkuvuoden yhdessä, ovat vain sattumalta samoissa paikoissa.
Ai se haastattelu syksyltä, jossa Juren kanssa sanoivat että ei ole kummallakaan tyttöystävää? Aika paljon ehtii nuoren miehen elämässä tapahtua muutamassa kuukaudessa.No eihän se tällä hetkellä olekaan. Ei tarvitse vakuutella, kun on hänen oma vastauksensa asiasta.
Ymmärtäisin tän kommentin emoaluksella tai puutarhassa, mutta en täällä.Something more on Kärpyn juttu tsot tsot.
Totta. Eikä sillä välttämättä vieläkään ole tyttöystävää. Poikaystävistä ei kukaan ole kysynyt eikä maininnut mitään.Ai se haastattelu syksyltä, jossa Juren kanssa sanoivat että ei ole kummallakaan tyttöystävää? Aika paljon ehtii nuoren miehen elämässä tapahtua muutamassa kuukaudessa.
Eihän kiinnostus B:n liikkeisiin tarkoita sitä, että haluttaisiin B suhteeseen. Erikoinen tapa vetää yhtäläisyysmerkkejä. En sano, että väärä mutta ainakin hyvin erilainen päätelmäketju kuin itselläni.Tuntuu olevan kova tarve saada B suhteeseen jonkun kanssa, kun näin tarkkaan stalkataan joka liike ja heti mietitään, onko jotain something morea ilmassa.