Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu ei oo Bojan noissa bileissä, vaan Kn läheisimmät, jotka myös asuneet tuossa samassa hotellissa. Ei ne muuten ois tuonne päässeet keskellä yötä.
Mutta Bojan silti vietti vikan yön tuolla Jeren kanssa. Siitä on hänen sanans. Oli myös hotellissa, koska siitä on pasipaita-valokuva todisteena tuolta hotellilta. Noi samat kaakelit taustalla näkyy. Lisäksi pasipaita oli annettu Jerelle vasta 12.5. eli edellisenä päivänä. Itse veikkaan, että läheistensä läsnäolosta huolimatta Jere halusi olla vikan ajan Bojanin kanssa ja siksi niin tapahtui. Läheisiään näkee myöhemminkin.
 
vierailija
Selvästi menny Madridin terveiset Boitsun Henrin ja Teemun kanssa perille
Olisin kyllä halunnut olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, mitä B on puhunut Henrin ja no, erityisesti Teemun kanssa Kärpästä, koska Teemuhan kävi Kärtsän luona ihan kuunteluoppilaanakin Euroviisuihin valmistautuessaan. Ihan varmasti ovat vaihtaneet joitain sanoja tästä yhdistävästä tekijästä. Millainenkohan vaikutelma on tullut Boitsusta Kärpän kertomana ja miten se on täsmännyt siihen, kun ovat tavanneet? :D
 
vierailija
Mutta Bojan silti vietti vikan yön tuolla Jeren kanssa. Siitä on hänen sanans. Oli myös hotellissa, koska siitä on pasipaita-valokuva todisteena tuolta hotellilta. Noi samat kaakelit taustalla näkyy. Lisäksi pasipaita oli annettu Jerelle vasta 12.5. eli edellisenä päivänä. Itse veikkaan, että läheistensä läsnäolosta huolimatta Jere halusi olla vikan ajan Bojanin kanssa ja siksi niin tapahtui. Läheisiään näkee myöhemminkin.
Tuossa kohtaa olen melko varma et Bojan on tuntunut paljon läheisemmältä ja tärkeämmältä kuin joku lyhyen hetken kuvioissa ollut muidu..
 

Yhteistyössä