K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
^ Niin ja tässä on myös K:lle se muistutus, että vaikka artisti kertoo seurustelevansa, niin se ei estä kuumistelua, shippaamista tai muuta semmoista. Olen täysin tietoinen siitä, että Henrillä on kumppani, mutta se ei oo estänyt meitä Henri-faneja kuumistelemasta. Teemullakin on vaimo ja häntäkin osa pitää tosi kuumana. Mä pikemminkin arvostan sitä, että on avoin tuossa asiassa.
Minustakin Henri on ihana. 😍 Suloinen ja herttainen, mutta kuitenkin niin kuuma. Osa näkee sen musa videon kieliposkessa tehtynä läppänä, mutta musta siinä onnistutaan olemaan samaan aikaan sekä humoristisia että romanttisen pervoja. Se niiden kahden välinen kemia.🤩
 
vierailija
Minustakin Henri on ihana. Suloinen ja herttainen, mutta kuitenkin niin kuuma. Osa näkee sen musa videon kieliposkessa tehtynä läppänä, mutta musta siinä onnistutaan olemaan samaan aikaan sekä humoristisia että romanttisen pervoja. Se niiden kahden välinen kemia.
Joo tuo kans olisi pitänyt vielä lisätä! Vähän sama mua ihastutti Käärijässä aikoinaan eli se kontrasti lavalla ja lavan ulkopuolella. Henri on kans esiintyessään itsevarma heittäytyjä ja sitten sen ulkopuolella semmoinen vähän ujo, herttainen ja kiltti. Tosin mun mielestä UMK-esityksessä oli myös sitä lavan ulkopuolista Henriä, jota rakastan yhtä lailla. 🥰 Ja nimenomaan on just samaan aikaan kuuma ja seksikäs. Täydellinen match Teemun kanssa! Täytyypä mennä jatkamaan vauvalle sinne Henri ja Win95mies -ketjuun. 😅
 
vierailija
Joku tekee oletuksia omien stereotypioidensa kautta. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta sitä tapahtuu ja ihmiset eivät usein edes tiedosta/tajua tekevänsä niin.
Ja onhan siinä No Rulesin musavideolla vähän homoeroottisia viboja. Kyllä mäkin näen Henrissä semmoisia piirteitä, joita ei usein liitetä usein perus heteromiehiin, tosin mä pidänkin semmosia piirteitä viehättävänä. Mä samasta syystä oletin yhdestä miehestä, että on hetero, mutta olikin miehiin päin. Ite oon bi-nainen, mut niin vaan mekin saatetaan tehdä oletuksia. Mun mielestä se on ihan inhimillistä ja harvemmin siinä on mitään pahoja tarkoitusperiä. On mustakin osa arvannut, että pidän molemmista sukupuolista romanttisessa mielessä enkä mä oo pitänyt sitä mitenkään outona.
 
vierailija
Mä en pääse yhtään sisään tohon Henri-pöhinään. Voisko joku alustaa mulle mikä siinä on SE juttu?
Mulla kävi niin että katsoessani UMK Henri meinasi tulla siitä ruudun läpi meidän olkkariin. Jonkinlainen karisma siis puski niin läpi että olin myyty. Ennen esitystä vähän jännitin että miten menee kun vaikutti niin ujolta haastattelussa ja sitten vaan boom hohtikin itsevarmuutta lavalla. Se pääsi yllättämään.

Ja K on mulle kuitenkin edelleen se ykkönen.
 
vierailija
Ja onhan siinä No Rulesin musavideolla vähän homoeroottisia viboja. Kyllä mäkin näen Henrissä semmoisia piirteitä, joita ei usein liitetä usein perus heteromiehiin, tosin mä pidänkin semmosia piirteitä viehättävänä. Mä samasta syystä oletin yhdestä miehestä, että on hetero, mutta olikin miehiin päin. Ite oon bi-nainen, mut niin vaan mekin saatetaan tehdä oletuksia. Mun mielestä se on ihan inhimillistä ja harvemmin siinä on mitään pahoja tarkoitusperiä. On mustakin osa arvannut, että pidän molemmista sukupuolista romanttisessa mielessä enkä mä oo pitänyt sitä mitenkään outona.
En millään pahalla kirjoittanut sitä kommenttia. On ihan normaalia, että teemme erilaisia johtopäätöksiä (osa virheellisiä ja osa menee oikein) sen maailman kautta, mikä meidän sisään on rakentunut. Onhan se video ns. homoeroottinen, mutta yritin sanoa, että me näemme sen sellaisena, koska olemme päässämme luoneet mielikuvia siitä, että mikä on homoeroottista. Itsekin yllätyin, kun jälkikäteen kuulin, että mun yksi ykäasteen aikainen luokkakaveri on homo. Hän oli luokan maskuliinisin poika ja tosi urheilullinen. Mun käsitys homoista oli aivan erilainen ja jouduin heittämään romukoppaan mun omia ennakkoluuloja. Mutta se tästä aiheesta. Henri on aivan sairaan hot ja niin on myös Teemukin sillä omalla oudolla tavallaan.
 
vierailija
Joo tuo kans olisi pitänyt vielä lisätä! Vähän sama mua ihastutti Käärijässä aikoinaan eli se kontrasti lavalla ja lavan ulkopuolella. Henri on kans esiintyessään itsevarma heittäytyjä ja sitten sen ulkopuolella semmoinen vähän ujo, herttainen ja kiltti. Tosin mun mielestä UMK-esityksessä oli myös sitä lavan ulkopuolista Henriä, jota rakastan yhtä lailla. Ja nimenomaan on just samaan aikaan kuuma ja seksikäs. Täydellinen match Teemun kanssa! Täytyypä mennä jatkamaan vauvalle sinne Henri ja Win95mies -ketjuun.
Mun puolesta juttua voi jatkaa täälläkin. Tämä on tällainen sekametelisoppa ketju ja tänne mahtuu varmasti kaikki äänet.
 
vierailija

Yhteistyössä