K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toiseen ihmiseen voi hullaantua myös platonisesta mielessä. Rakastan mun kavereita ja varsinkin yhden kanssa tuntuu siltä niinkuin olisimme sielunkumppaneita, mutta välillämme ei vaan ole minkäänlaista seksuaalista latausta.
Eihän tuollaista voi verrata pariskuntaan, jotka elävät ja asuvat yhdessä.
Ovat toistensa puoliskoja.
Rakastavat ja kunnioittavat toisiaan.
 
vierailija
Bojan on neitsyt. Niin epävarmana rynkytti sateenvarjoa.
Ei varmaan neitsyt mut veikkaan et ei kovin seksuaalisesti kokenut. Ei oo ehkä ollut ihan sinut suuntautumisensa kanssa. Ehkä ei myöskään halua kasuaalia seksiä, vaikka sitä on varmasti teini-iästä asti ollut hänelle tarjolla ns. kaikista suunnista. B taitaa olla melkoinen romantikko.
 
vierailija
miten tää liittyy Kärtsyyn ja Boitsuun? Heistä tässä puhuttiin.
"Toiseen ihmiseen voi hullaantua myös platonisesta mielessä. Rakastan mun kavereita ja varsinkin yhden kanssa tuntuu siltä niinkuin olisimme sielunkumppaneita, mutta välillämme ei vaan ole minkäänlaista seksuaalista latausta."

Se liittyi tähän kirjoitukseen.
En ymmärrä hullaantumista kuin seksuaalisessa mielessä.
Eli täytyy kipinöidä ja haluta toista lähelle, syliin.
 
vierailija
Ei varmaan neitsyt mut veikkaan et ei kovin seksuaalisesti kokenut. Ei oo ehkä ollut ihan sinut suuntautumisensa kanssa. Ehkä ei myöskään halua kasuaalia seksiä, vaikka sitä on varmasti teini-iästä asti ollut hänelle tarjolla ns. kaikista suunnista. B taitaa olla melkoinen romantikko.
mä en tiedä miks mullakin on tälläinen olo, vaikka vois ajatella että ton näköinen ja ton luonteinen jäbä ois seuraa löytänyt vällyjen väliin vaikka joka ilta. Tai siis varmaan olisikin mutta ei ole tarttunut jokaiseen tarjoukseen. En todellakaan usko että on neitsyt mutta enpä myöskään usko että lista on kovin pitkä. Juuri noista yllä mainituista syistä (ed.viesti)
 
vierailija
"Toiseen ihmiseen voi hullaantua myös platonisesta mielessä. Rakastan mun kavereita ja varsinkin yhden kanssa tuntuu siltä niinkuin olisimme sielunkumppaneita, mutta välillämme ei vaan ole minkäänlaista seksuaalista latausta."

Se liittyi tähän kirjoitukseen.
En ymmärrä hullaantumista kuin seksuaalisessa mielessä.
Eli täytyy kipinöidä ja haluta toista lähelle, syliin.
Täällä moni ihminen ymmärsi asian eri tavoin. Ei se niin vakavaa ole, joten eiköhän jatketa taas toisiin aiheisiin.
 
vierailija
Ei varmaan neitsyt mut veikkaan et ei kovin seksuaalisesti kokenut. Ei oo ehkä ollut ihan sinut suuntautumisensa kanssa. Ehkä ei myöskään halua kasuaalia seksiä, vaikka sitä on varmasti teini-iästä asti ollut hänelle tarjolla ns. kaikista suunnista. B taitaa olla melkoinen romantikko.
Mäkin arvelen että se on aika kokematon. Ei mikään ihan aloittelija toki. Luulen että se on myös vähän epäluuloinen, ja ihan syystäkin varmasti. Ei siis varmaan ihan helposti ole edes opiskeluaikoina voinut lähteä bileistä jonkun yhdenillan jutun matkaan, kun oli jo silloin niin tunnettu. Ja se oli sillon siinä hermoheikossa vaiheessa muutenkin. Tarjokkaita on siis taatusti riittänyt, mutta onko sitä omaa uskallusta tai edes halukkuutta ollut sellaisiin suhteisiin, jossa sitä todennäköisesti halutaan just sen julkkusstatuksen vuoksi? Ehkä se on Lontoossa vapautunut ja ottanut siellä ilon irti tuntemattomuudestaan.
 
vierailija
"Toiseen ihmiseen voi hullaantua myös platonisesta mielessä. Rakastan mun kavereita ja varsinkin yhden kanssa tuntuu siltä niinkuin olisimme sielunkumppaneita, mutta välillämme ei vaan ole minkäänlaista seksuaalista latausta."

Se liittyi tähän kirjoitukseen.
En ymmärrä hullaantumista kuin seksuaalisessa mielessä.
Eli täytyy kipinöidä ja haluta toista lähelle, syliin.
Mä olen ollut hullaantunut esim ihmisten huumorista ja älykkyydestä. Siinä on kipinää kyllä mutta ei seksuaalista. Halu olla toisen kanssa on kyllä vahva.
 

Yhteistyössä