K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tosiaan taida mennä. Ne näkee ruississa taas ja siinäpä sitä sitten taas hetkeksi onkin. Varmaan sit taas moikkaavat kun jokerit tulee seuraavan kerran Suomeen keikalle. Mutta tuskin tulee enää mitään tapaamisia mihin ei liittyisi jommankumman keikka jossain toiselle sopivassa paikassa.
Miten niin näkee ruississa?
B on niin motitettu siellä joka suunnalta.
Nais-ja miesjoukko on hyökkäysasemissa.
B pakenee helikopterilla salaiseen paikkaan.
K jää ruissiin CCCn soidessa.
 
vierailija
Täällä menee iloisesti sekaisin keski-ikä ja keski-ikäinen. Keski-ikä on miehillä suomessa noin 38 vuotta. Keski-ikäisellä yleensä tarkoitetaan 35-60-vuotiasta, mutta määritelmä vaihtelee. T. Google
 
vierailija
Onko julkista tietoa?
Taviksena olen laittanut kaikki tietoni salaiseksi.
"Henkilölle ja yhteisölle luovutetaan väestötietojärjestelmästä tietoja, joita nämä tarvitsevat oikeuksiensa ja velvollisuuksiensa toteuttamiseksi. Luovutettavan tiedon on oltava tarpeellinen siihen käyttötarkoitukseen, johon se luovutetaan. Tietoja ei saa luovuttaa, jos luovuttamisen voidaan perustellusta syystä epäillä loukkaavan henkilön yksityiselämän tai henkilötietojen suojaa, hänen etujaan tai oikeuksiaan taikka vaarantavan valtion turvallisuutta."

Kaikkia tietojasi et voi salata, jis et saa turvakieltoa, joka on voimassa 5 vuotta. Mutta ei ihmisten tietoja kyllä kelle tahansa anneta.
 
vierailija
Luulen että jää, jollei nyt sitten keikkaa olisi sinne tulossa. Jokerithan eivät tänä vuonna taida ihan hirveästi Sloveniassa edes olla, ellei sitten kesäkuusaa ja silloin K:lla taas keikkaa pukkaa. Syksyllä taitaa olla jokereilla keikkaa ulkomailla pääosin ja K:lla perinteinen kiertue ja sitten Thaimaan-loma.
Mikä on Kn perinteinen kiertue?
 
vierailija
Joo, tuo ei estä shippausta. Ainakin mulla esteeksi tulee lähinnä se jos ei oo mitään oikeaa tapahtunut. Eli jos nää tyypit ei oo edes tavanneet niin shippi ei irtoa ollenkaan. Tai vaikka olisivat tavanneet mutta mitään erityistä kipinää ei näkyisi niin ei vaan tapahdu. Eli vaikka oikeiden ihmisten shippaaminen itsessään on leikkiä ja kuvitelmaa, en millään innostu ihan vaan kuvitelemalla, että joku voisi sopia jollekin. Täytyy näkyä jotain kemiaa tyyppien välillä.
Oletko nähnyt Bn ja Kn livenä useasti?
Että voi siitä tehdä analyysit.
 

Yhteistyössä