K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole pitkää aikaa, ei ole löytänyt kumppania se ei ole D, vaikka kuinka toivoisit
Ööö, puhuinko D:stä jossakin kohtaan? Totesin vaan että B on saattanut löytää kumppanin sen lausunnon jälkeen. Vaikka kuinka tykkäät suojella ja pitää B:tä pumpulissa, niin jossakin vaiheessa hän löytää kuitenkin kumppanin ja kannataa varautua siihen, että hän ei välttämättä ole sellainen, joka miellyttäisi sinua. Puheet B:n mahdollisista kumppaneista ei lopu, vaikka kuinka yrittäisit negailla vastaan. Täällä sitäpaitsi vaan fantasioidaan, eikä oleteta mitään.
 
vierailija
Saisinpa tuntea edes kerran Kärtsän mahtikäskyn voiman.
Olen ollut Kärtsän lähellä ja katsonut häntä suoraan silmiin. Se katse oli pehmeä ja tasa-arvoinen. Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä mahtikäsky puheita, koska näen Kärtsän niin eri valossa. Jos nyt lähdetään leikkimään tällä asialla, niin kokisin hänen olevan sub tai se brat, jos hän sille tuulelle päättää lähteä.
 
vierailija
Olen ollut Kärtsän lähellä ja katsonut häntä suoraan silmiin. Se katse oli pehmeä ja tasa-arvoinen. Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä mahtikäsky puheita, koska näen Kärtsän niin eri valossa. Jos nyt lähdetään leikkimään tällä asialla, niin kokisin hänen olevan sub tai se brat, jos hän sille tuulelle päättää lähteä.
Mielikuvituksellehan nämä molemmat perustuvat. Toiset kuvittelevat/näkevät toisin ja toiset toisin, ei siinä sen ihmeempää.
 
vierailija
Vaikka meille ei tätä mahdollista/tulevaa kumppani näytetä, niin haluaisin oikeasti nähdä millainen tämä olisi. Koska B tuskin tyytyy kenenkään "sinnepäin", vaan odottaa sitä oikeaa. Haluaisin nähdä millainen se match sitten olisi.
Mua kiinnostaa kanssa, kaikkien joksujen valinnat itse asiassa. Ymmärrän ihan hyvin ettei ne mulle kuulu, mutta tällainen se ihmisluonto on. Mua on aika harvan julkkiksen suhteet kiinnostaneet mutta näitten kyllä.
 
vierailija
Vaikka meille ei tätä mahdollista/tulevaa kumppani näytetä, niin haluaisin oikeasti nähdä millainen tämä olisi. Koska B tuskin tyytyy kenenkään "sinnepäin", vaan odottaa sitä oikeaa. Haluaisin nähdä millainen se match sitten olisi.
Jos on vakituinen suhde ja mahdollisesti lapsia, miksi pitäisi täysin piilottaa, onko se edes mahdollista.
 

Yhteistyössä