K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä mitä ajattelen, onko d&b ehkä pari vai ei. Ehkä omat ajatukset saattaa selkiintyä nyt keikkatauon aikana, näkevätkö tässä välissä toisiaan. Tosin voihan molemmilla olla töitä (B:llakin ehkä biisien valmistelua), että ei kai siitäkään voi ihan varmaksi päätellä. Varmaan näkevät Lontoon keikalla kuitenkin viimeistään.
🤣🤣
 
vierailija
En tiedä mitä ajattelen, onko d&b ehkä pari vai ei. Ehkä omat ajatukset saattaa selkiintyä nyt keikkatauon aikana, näkevätkö tässä välissä toisiaan. Tosin voihan molemmilla olla töitä (B:llakin ehkä biisien valmistelua), että ei kai siitäkään voi ihan varmaksi päätellä. Varmaan näkevät Lontoon keikalla kuitenkin viimeistään.
Eikö sen pitänyt mennä Madridiin ja Sloveniaan? Nyt onkin kiireitä 😂
 
vierailija
Eikö teitä yhtään hävetä ottaa pahoista mielenterveys ongelmista kärsivää näihin teidän nukke leikkeihinne? Bn ja Dn hyvinvoinnin tähden toivon todellakin että Dllä ei ole muita kuin ystävyys tunteita häntä kohtaan.
Nukkeleikki sanaa ei olekaan pitkään aikaan nähty näillä palstoilla. Samaa lätinää kuultiin jo B&K:n aikana. Voihan se iso master daddykin kärsiä mielenterveysongelmista, joten jos tältä kantilta asiaa katsotaan, niin yhtään kenestäkään ei saisi kirjoittaa ficcejä.
 
vierailija
Meitä on täällä eri ihmisiä, en itse veikkaillut Madridia että sinne menisi. Tuo Slovenia kyllä voisi olla hyvin mahdollinen, tai B aiemmin Lontooseen. Aika näyttää, jännää, jännää
Niinpä. Mustakin Madrid oli hyvin epätodennäköinen, koska B siellä töissä, D ois joutunu oleen siellä yksin. Mutta D Sloveniassa on todennäköstä ja B aikasemmin Lontooseen hyvinkin todennäköstä.
 
vierailija
Tosi jännää iik, että täällä on harhaista porukkaa
Luulin että tuon tajuaisi huumoriksi vähän vähemmälläkin vääntämisellä. Mutta selvennettäköön nyt. En oikeasti odota että heillä pitäisi olla suhde. Se ei ole minun asiani. Asia kyllä kiinnostaa ihan positiivisessa mielessä, jos olisi, niin sitten hyvä juttu heille. Voin myös kepeästi keskustella siitä täällä. En kuitenkaan pety, jos mitään ei ole, tai yritä keskustelussa väkisin etsiä merkkejä siitä, jos alkaa näyttää siltä että ovat ystäviä vaan. Ihan mielenkiinnolla seuraan kenen kanssa B lopulta päätyy yhteen (luulen että ennen pitkää jonkun kanssa kuitenkin) ja kunhan hän on tyytyväinen, niin minä olen myös. En varmasti ala täällä harmitella, että voi voi, väärä valinta.
 
vierailija
Luulin että tuon tajuaisi huumoriksi vähän vähemmälläkin vääntämisellä. Mutta selvennettäköön nyt. En oikeasti odota että heillä pitäisi olla suhde. Se ei ole minun asiani. Asia kyllä kiinnostaa ihan positiivisessa mielessä, jos olisi, niin sitten hyvä juttu heille. Voin myös kepeästi keskustella siitä täällä. En kuitenkaan pety, jos mitään ei ole, tai yritä keskustelussa väkisin etsiä merkkejä siitä, jos alkaa näyttää siltä että ovat ystäviä vaan. Ihan mielenkiinnolla seuraan kenen kanssa B lopulta päätyy yhteen (luulen että ennen pitkää jonkun kanssa kuitenkin) ja kunhan hän on tyytyväinen, niin minä olen myös. En varmasti ala täällä harmitella, että voi voi, väärä valinta.
Jos B ois päätyny yhteen Kn kanssa, mä oisin kyllä harmitellu. No eipä se suhde kauaa ois kestänyt muutenkaan.
Mä kyllä luotan Bhen, löytää kyllä itselleen hyvän ja sopivan puolison.
 
vierailija
Luulin että tuon tajuaisi huumoriksi vähän vähemmälläkin vääntämisellä. Mutta selvennettäköön nyt. En oikeasti odota että heillä pitäisi olla suhde. Se ei ole minun asiani. Asia kyllä kiinnostaa ihan positiivisessa mielessä, jos olisi, niin sitten hyvä juttu heille. Voin myös kepeästi keskustella siitä täällä. En kuitenkaan pety, jos mitään ei ole, tai yritä keskustelussa väkisin etsiä merkkejä siitä, jos alkaa näyttää siltä että ovat ystäviä vaan. Ihan mielenkiinnolla seuraan kenen kanssa B lopulta päätyy yhteen (luulen että ennen pitkää jonkun kanssa kuitenkin) ja kunhan hän on tyytyväinen, niin minä olen myös. En varmasti ala täällä harmitella, että voi voi, väärä valinta.
Olin aikeissa vastata tuolla harha huutelijalle, mutta sä kerkesit ensin. Luulen, että hän haluaa vain huomiota ja trollata.
 
vierailija
Luulin että tuon tajuaisi huumoriksi vähän vähemmälläkin vääntämisellä. Mutta selvennettäköön nyt. En oikeasti odota että heillä pitäisi olla suhde. Se ei ole minun asiani. Asia kyllä kiinnostaa ihan positiivisessa mielessä, jos olisi, niin sitten hyvä juttu heille. Voin myös kepeästi keskustella siitä täällä. En kuitenkaan pety, jos mitään ei ole, tai yritä keskustelussa väkisin etsiä merkkejä siitä, jos alkaa näyttää siltä että ovat ystäviä vaan. Ihan mielenkiinnolla seuraan kenen kanssa B lopulta päätyy yhteen (luulen että ennen pitkää jonkun kanssa kuitenkin) ja kunhan hän on tyytyväinen, niin minä olen myös. En varmasti ala täällä harmitella, että voi voi, väärä valinta.
Bojan on sanonut, että häntä voi lukea kuin avointa kirjaa rakkausasioissa. Yhdessä haastattelussa sanoi, että jos hän tietäisi, millainen hänen kumppaninsa tulisi olla, tämä olisi nyt hänen vieressään. Tätä ei tietenkään voi pitää takeena siitä, että kyseistä henkilöä ei piilotella. B on niin nuori, että voi olla että joudumme odottamaan vielä vuosia, että näemme hänen valintansa.
 
vierailija
Bojan on sanonut, että häntä voi lukea kuin avointa kirjaa rakkausasioissa. Yhdessä haastattelussa sanoi, että jos hän tietäisi, millainen hänen kumppaninsa tulisi olla, tämä olisi nyt hänen vieressään. Tätä ei tietenkään voi pitää takeena siitä, että kyseistä henkilöä ei piilotella. B on niin nuori, että voi olla että joudumme odottamaan vielä vuosia, että näemme hänen valintansa.
Tosta on aikaa, B on voinut löytää jo kumppanin sen jälkeen.
 

Yhteistyössä