vierailija
Kyllä kiitos, antaa tulla vaan. Mistä saataisiin tänne sellainen?Koko ketju tarvitsisi nyt oikein kunnon daddyn käsittelyä.
Kyllä kiitos, antaa tulla vaan. Mistä saataisiin tänne sellainen?Koko ketju tarvitsisi nyt oikein kunnon daddyn käsittelyä.
Eihän se mitään romuta jos sadie on ollut mukana. Pikemminkin ajattelen että joksut on tuntuneet tosi läheisiltä ja turvallisilta, jos sadie on lähtenyt tolle reissulle mukaan. Sen on täytynyt luottaa täysin siihen että Damon tuntee ne niin hyvin, että hän uskaltaa lähteä viikoksi samaan bussiin 10 miehen kanssa (ja toki vitan). Tämä on mulle ennemminkin merkki siitä että damonilla on siellä bussissa joku hyvin tärkeä tyyppi, jonka merkityksen sadiekin on jo ehtinyt nähdä.Nämä haluaa epäillä Sadien tuolla oloa, ettei nämä D päiväunet romutu
Oon aika varma et just hän on nää videot kuvannut.Oisko se kuitenkin kuvannut sen takahuonevideonkin bojanista ja damonista ja juresta? Ja kuvannut damonin keikistelemässä sohvalla niissä korkkareissa?
Nyt kun mietin niin herkullisinta ois jos sadie on ollut todistamassa myös sitä krisin teippaamista.
Siis videot JA kuvat.Oon aika varma et just hän on nää videot kuvannut.
Tätä mäkin oon miettinyt ja siksi oon ajatellut että se on ehkä valinnut jonkun toisen kulkutavan tai ainakin yöpymispaikan (jos siis lyhtemmät matkat onkin ollut kyydissä). Kelle hyvänsä naiselle on kuitenkin jonkinlainen riski lähteä vieraiden miesten matkaan, varsinkin jos et edes ymmärrä heidän kieltään.Eihän se mitään romuta jos sadie on ollut mukana. Pikemminkin ajattelen että joksut on tuntuneet tosi läheisiltä ja turvallisilta, jos sadie on lähtenyt tolle reissulle mukaan. Sen on täytynyt luottaa täysin siihen että Damon tuntee ne niin hyvin, että hän uskaltaa lähteä viikoksi samaan bussiin 10 miehen kanssa (ja toki vitan). Tämä on mulle ennemminkin merkki siitä että damonilla on siellä bussissa joku hyvin tärkeä tyyppi, jonka merkityksen sadiekin on jo ehtinyt nähdä.
Olen siinä samaa mieltä sun kanssa, että on aina helppoa vedota siihen, että mun queer, homo, bi jne. ystävä sanoi noin. Oikeasti sillä yhden tai viiden ystävän mielipiteellä ei ole mitään merkitystä anonyymilla palstalla. Kuka vaan voi heitellä täällä mitä tahansa. Ei seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset ole mikään homogeeninen joukko, jossa ajatellaan aina samoin. Voipi jopa olla niin, että suurinta osaa ei edes kiinnostaisi spekuloida tällaisilla asioilla, vaan heille olisi yhdentekevää Bojanin seksuaalisuus. Jos ei sitten joku mene prideen pitämään gallupia asiasta.Takamatkalta tullaan, sori siitä. Tää oli kiinnostava linkki, en edes tullut ajatelleeksi että tolla sinänsä typerällä tekstillä olisi mitään merkityksiä.
Mutta jostain syystä muistan miettineeni että onko tota mainittua "queer ystävää" edes olemassa vai haluttiinko tossa vaan etsimällä etsiä perusteluja sille ettei B vaan olisi bi tai homo. No, oli miten oli, toi argumentti nyt sit ainakin tuli kumotuksi.
Mullekin Sadien mukanaolo on ehdottomasti vaan shippiä vahvistava seikka. Se on varmasti tutustunut joksuihin tai ainakin osaan niistä jo lontoossa, ja varmaan se sylikuvakin on sen ottama, kun samassa kuvassa on se Sonnykin jonka kanssa se ilmeisen usein hengaa. Se on ihan muista syistä niin uskomatonta, että se olisi tuolla mukana. Tai oikeastaan uskon sen kyllä, mutta ilman kuvia se vaan tuntuu niin järjettömältä. Mutta mun mielestä on kuitenkin uskottavinta että se olisi ottanut ne damonin julkaisemat teippikuvat ja takahuonevideon. Vita ei ole kauheasti tuollaisia julkaissut, ei ehkä kuvannutkaan (ei kai sekään ympärivuorokautisesti ole töissä), ja en ehkä näe sitä jakamassa damonille kuvaamaansa matskua. Sadie taas ihan varmasti on jakanut.Eihän se mitään romuta jos sadie on ollut mukana. Pikemminkin ajattelen että joksut on tuntuneet tosi läheisiltä ja turvallisilta, jos sadie on lähtenyt tolle reissulle mukaan. Sen on täytynyt luottaa täysin siihen että Damon tuntee ne niin hyvin, että hän uskaltaa lähteä viikoksi samaan bussiin 10 miehen kanssa (ja toki vitan). Tämä on mulle ennemminkin merkki siitä että damonilla on siellä bussissa joku hyvin tärkeä tyyppi, jonka merkityksen sadiekin on jo ehtinyt nähdä.
No siinä oot täysin oikeassa. Tommonen pullanmuruja ja höyryä sylkevä pikku onkipoika. Ei mitään jakoja tositoimiin. No niiden pulleiden ja pehmoisten reisien väliin voisi joku täysikassinen reissumies sujauttaa pikalastit.Vässyköissä ole mitään kiehtovaa. Kunnon karvainen rietas daddy se olla pitää.
Ja mitä sitte vaikka ois olluki mukana. Ei ne Dn kanssa mikään pariskunta ole. Kyllä se D oli mukana ihan jonkun muun takia.Tuo Sadie pakottaja keksii nyt omasta päästään. Jos se olisi ollut mukana kyllä sen olisi aika moni muukin nähnyt kuin yksi plussalainen. Voinut käydä muutamalla keikalla, mutta ei se mukana ole kulkenut. Kaikkea te uskotte.
No siinä oot täysin oikeassa. Tommonen pullanmuruja ja höyryä sylkevä pikku onkipoika. Ei mitään jakoja tositoimiin. No niiden pulleiden ja pehmoisten reisien väliin voisi joku täysikassinen reissumies sujauttaa pikalastit.
Googleen "Daddy makes me blow" HuhhhBojan ei mitään daddyjä kaipaa.
Voi luoja te ootte tyhmiä. Ei ole Sadie siellä ollut. Damon on ollut, missä putkikassissa ne on kuskanneet Sadien ulos ja sisään bussista? Damon oli ystäviensä takia. Tehän ootte hullumpia kuin nuo vauvalaiset. B ja D eivät ole eivätkä tule olemaan pari. Ja B ei todellakaan kaipaa tuollaista huolehdittavaa kuin D. Sillä on tärkeämpiä juttuja mielessään tällä hetkellä, ei mitkään vantaalaiset tai lontoolaiset tossukat.Ja mitä sitte vaikka ois olluki mukana. Ei ne Dn kanssa mikään pariskunta ole. Kyllä se D oli mukana ihan jonkun muun takia.
Mikseihän seuraa yhtäkään niistä jos ovat niin bestiksiä?Mullekin Sadien mukanaolo on ehdottomasti vaan shippiä vahvistava seikka. Se on varmasti tutustunut joksuihin tai ainakin osaan niistä jo lontoossa, ja varmaan se sylikuvakin on sen ottama, kun samassa kuvassa on se Sonnykin jonka kanssa se ilmeisen usein hengaa. Se on ihan muista syistä niin uskomatonta, että se olisi tuolla mukana. Tai oikeastaan uskon sen kyllä, mutta ilman kuvia se vaan tuntuu niin järjettömältä. Mutta mun mielestä on kuitenkin uskottavinta että se olisi ottanut ne damonin julkaisemat teippikuvat ja takahuonevideon. Vita ei ole kauheasti tuollaisia julkaissut, ei ehkä kuvannutkaan (ei kai sekään ympärivuorokautisesti ole töissä), ja en ehkä näe sitä jakamassa damonille kuvaamaansa matskua. Sadie taas ihan varmasti on jakanut.
Sadien insta on luultavasti enimmäkseen jonkun muun käsissä. Siinä on mm. se yksi julkaisu jonka on tehnyt Damon kun sadie "could not be bothered to download instagram".Mikseihän seuraa yhtäkään niistä jos ovat niin bestiksiä?
Pakottaja Mulle on aivan sama uskotko vai et. Pointti oli se että hänet on usealla keikalla tai keikkapaikalla nähty vaikka ei olisi tullut kuvia jakoon.Tuo Sadie pakottaja keksii nyt omasta päästään. Jos se olisi ollut mukana kyllä sen olisi aika moni muukin nähnyt kuin yksi plussalainen. Voinut käydä muutamalla keikalla, mutta ei se mukana ole kulkenut. Kaikkea te uskotte.
no ei seuraa joksutkaan tätä yhtä bestistä joka on aina suomenreissuilla tiiviisti mukana. Vaikka hän seuraakin heitä .Mikseihän seuraa yhtäkään niistä jos ovat niin bestiksiä?
Kahdella keikka paikalla nähty ja niistäkin havainnoista on pari twiittiä, jossa ei oltu edes varmoja oliko se Sadie. Eli uskokaa vaan koska haluatte uskoa.Pakottaja Mulle on aivan sama uskotko vai et. Pointti oli se että hänet on usealla keikalla tai keikkapaikalla nähty vaikka ei olisi tullut kuvia jakoon.
Koska eivät tykkää siitä ja ei vois tuo eräs räppärikään enää vähempää kiinnostaa.no ei seuraa joksutkaan tätä yhtä bestistä joka on aina suomenreissuilla tiiviisti mukana. Vaikka hän seuraakin heitä .
Ei se Sadien mukanaolo tai olemattomuus vaikuta suuntaan tai toiseen siihen, onko b:lla ja d:lla vaan ystävyyttä. Jos on ollut mukana, niin d on sitten tuonut hetkeksi ystävänsäkin mukaan. Niin kuin joku sanoikin, on erillinen asia, oliko S mukana.Ei me oteta vakavissaan Damon shippiä ja hampaat irvessä keksitään että joo Sadiekin oli mukana, kun on turvallista kun Damon on niin läheinen ja rakastunut Bojanin kanssa
no ei sitä tykkäämistä ehkä tuosta voi päätellä mutta kieltämättä mielenkiintoista, ettei kukaan ole seurannut takaisin. Vai onko se joku Kärtsän mahtikäskyKoska eivät tykkää siitä ja ei vois tuo eräs räppärikään enää vähempää kiinnostaa.