K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nämä haluaa epäillä Sadien tuolla oloa, ettei nämä D päiväunet romutu
Eihän se mitään romuta jos sadie on ollut mukana. Pikemminkin ajattelen että joksut on tuntuneet tosi läheisiltä ja turvallisilta, jos sadie on lähtenyt tolle reissulle mukaan. Sen on täytynyt luottaa täysin siihen että Damon tuntee ne niin hyvin, että hän uskaltaa lähteä viikoksi samaan bussiin 10 miehen kanssa (ja toki vitan). Tämä on mulle ennemminkin merkki siitä että damonilla on siellä bussissa joku hyvin tärkeä tyyppi, jonka merkityksen sadiekin on jo ehtinyt nähdä.
 
vierailija
Eihän se mitään romuta jos sadie on ollut mukana. Pikemminkin ajattelen että joksut on tuntuneet tosi läheisiltä ja turvallisilta, jos sadie on lähtenyt tolle reissulle mukaan. Sen on täytynyt luottaa täysin siihen että Damon tuntee ne niin hyvin, että hän uskaltaa lähteä viikoksi samaan bussiin 10 miehen kanssa (ja toki vitan). Tämä on mulle ennemminkin merkki siitä että damonilla on siellä bussissa joku hyvin tärkeä tyyppi, jonka merkityksen sadiekin on jo ehtinyt nähdä.
Tätä mäkin oon miettinyt ja siksi oon ajatellut että se on ehkä valinnut jonkun toisen kulkutavan tai ainakin yöpymispaikan (jos siis lyhtemmät matkat onkin ollut kyydissä). Kelle hyvänsä naiselle on kuitenkin jonkinlainen riski lähteä vieraiden miesten matkaan, varsinkin jos et edes ymmärrä heidän kieltään.
 
vierailija
Takamatkalta tullaan, sori siitä. Tää oli kiinnostava linkki, en edes tullut ajatelleeksi että tolla sinänsä typerällä tekstillä olisi mitään merkityksiä.

Mutta jostain syystä muistan miettineeni että onko tota mainittua "queer ystävää" edes olemassa vai haluttiinko tossa vaan etsimällä etsiä perusteluja sille ettei B vaan olisi bi tai homo. No, oli miten oli, toi argumentti nyt sit ainakin tuli kumotuksi.
Olen siinä samaa mieltä sun kanssa, että on aina helppoa vedota siihen, että mun queer, homo, bi jne. ystävä sanoi noin. Oikeasti sillä yhden tai viiden ystävän mielipiteellä ei ole mitään merkitystä anonyymilla palstalla. Kuka vaan voi heitellä täällä mitä tahansa. Ei seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset ole mikään homogeeninen joukko, jossa ajatellaan aina samoin. Voipi jopa olla niin, että suurinta osaa ei edes kiinnostaisi spekuloida tällaisilla asioilla, vaan heille olisi yhdentekevää Bojanin seksuaalisuus. Jos ei sitten joku mene prideen pitämään gallupia asiasta.🤪
 
vierailija
Täällä tuntuu olevan kaikilla B/D shippaajilla realiteetit hallussa = se on meille fantasia, jonka kulkua on kiva seurata. Kenenkään unelmat tuskin romuttuvat, jos B:llä ja D:llä ei ole oikeasti keskenään sutinaa. Saa siitä silti haaveilla ja spekuloida kyseisellä kuviolla.
 
vierailija
Tuo Sadie pakottaja keksii nyt omasta päästään. Jos se olisi ollut mukana kyllä sen olisi aika moni muukin nähnyt kuin yksi plussalainen. Voinut käydä muutamalla keikalla, mutta ei se mukana ole kulkenut. Kaikkea te uskotte.
 
vierailija
Eihän se mitään romuta jos sadie on ollut mukana. Pikemminkin ajattelen että joksut on tuntuneet tosi läheisiltä ja turvallisilta, jos sadie on lähtenyt tolle reissulle mukaan. Sen on täytynyt luottaa täysin siihen että Damon tuntee ne niin hyvin, että hän uskaltaa lähteä viikoksi samaan bussiin 10 miehen kanssa (ja toki vitan). Tämä on mulle ennemminkin merkki siitä että damonilla on siellä bussissa joku hyvin tärkeä tyyppi, jonka merkityksen sadiekin on jo ehtinyt nähdä.
Mullekin Sadien mukanaolo on ehdottomasti vaan shippiä vahvistava seikka. Se on varmasti tutustunut joksuihin tai ainakin osaan niistä jo lontoossa, ja varmaan se sylikuvakin on sen ottama, kun samassa kuvassa on se Sonnykin jonka kanssa se ilmeisen usein hengaa. Se on ihan muista syistä niin uskomatonta, että se olisi tuolla mukana. Tai oikeastaan uskon sen kyllä, mutta ilman kuvia se vaan tuntuu niin järjettömältä. Mutta mun mielestä on kuitenkin uskottavinta että se olisi ottanut ne damonin julkaisemat teippikuvat ja takahuonevideon. Vita ei ole kauheasti tuollaisia julkaissut, ei ehkä kuvannutkaan (ei kai sekään ympärivuorokautisesti ole töissä), ja en ehkä näe sitä jakamassa damonille kuvaamaansa matskua. Sadie taas ihan varmasti on jakanut.
 
vierailija
Tuo Sadie pakottaja keksii nyt omasta päästään. Jos se olisi ollut mukana kyllä sen olisi aika moni muukin nähnyt kuin yksi plussalainen. Voinut käydä muutamalla keikalla, mutta ei se mukana ole kulkenut. Kaikkea te uskotte.
Ja mitä sitte vaikka ois olluki mukana. Ei ne Dn kanssa mikään pariskunta ole. Kyllä se D oli mukana ihan jonkun muun takia.
 
vierailija
Ja mitä sitte vaikka ois olluki mukana. Ei ne Dn kanssa mikään pariskunta ole. Kyllä se D oli mukana ihan jonkun muun takia.
Voi luoja te ootte tyhmiä. Ei ole Sadie siellä ollut. Damon on ollut, missä putkikassissa ne on kuskanneet Sadien ulos ja sisään bussista? Damon oli ystäviensä takia. Tehän ootte hullumpia kuin nuo vauvalaiset. B ja D eivät ole eivätkä tule olemaan pari. Ja B ei todellakaan kaipaa tuollaista huolehdittavaa kuin D. Sillä on tärkeämpiä juttuja mielessään tällä hetkellä, ei mitkään vantaalaiset tai lontoolaiset tossukat.
 
vierailija
Mullekin Sadien mukanaolo on ehdottomasti vaan shippiä vahvistava seikka. Se on varmasti tutustunut joksuihin tai ainakin osaan niistä jo lontoossa, ja varmaan se sylikuvakin on sen ottama, kun samassa kuvassa on se Sonnykin jonka kanssa se ilmeisen usein hengaa. Se on ihan muista syistä niin uskomatonta, että se olisi tuolla mukana. Tai oikeastaan uskon sen kyllä, mutta ilman kuvia se vaan tuntuu niin järjettömältä. Mutta mun mielestä on kuitenkin uskottavinta että se olisi ottanut ne damonin julkaisemat teippikuvat ja takahuonevideon. Vita ei ole kauheasti tuollaisia julkaissut, ei ehkä kuvannutkaan (ei kai sekään ympärivuorokautisesti ole töissä), ja en ehkä näe sitä jakamassa damonille kuvaamaansa matskua. Sadie taas ihan varmasti on jakanut.
Mikseihän seuraa yhtäkään niistä jos ovat niin bestiksiä?
 
vierailija
Tuo Sadie pakottaja keksii nyt omasta päästään. Jos se olisi ollut mukana kyllä sen olisi aika moni muukin nähnyt kuin yksi plussalainen. Voinut käydä muutamalla keikalla, mutta ei se mukana ole kulkenut. Kaikkea te uskotte.
Pakottaja 😂 Mulle on aivan sama uskotko vai et. Pointti oli se että hänet on usealla keikalla tai keikkapaikalla nähty vaikka ei olisi tullut kuvia jakoon.
 
vierailija
Eikö teitä yhtään hävetä ottaa pahoista mielenterveys ongelmista kärsivää näihin teidän nukke leikkeihinne? Bn ja Dn hyvinvoinnin tähden toivon todellakin että Dllä ei ole muita kuin ystävyys tunteita häntä kohtaan.
 
vierailija
Ei me oteta vakavissaan Damon shippiä ja hampaat irvessä keksitään että joo Sadiekin oli mukana, kun on turvallista kun Damon on niin läheinen ja rakastunut Bojanin kanssa
Ei se Sadien mukanaolo tai olemattomuus vaikuta suuntaan tai toiseen siihen, onko b:lla ja d:lla vaan ystävyyttä. Jos on ollut mukana, niin d on sitten tuonut hetkeksi ystävänsäkin mukaan. Niin kuin joku sanoikin, on erillinen asia, oliko S mukana.
 
vierailija
En tiedä mitä ajattelen, onko d&b ehkä pari vai ei. Ehkä omat ajatukset saattaa selkiintyä nyt keikkatauon aikana, näkevätkö tässä välissä toisiaan. Tosin voihan molemmilla olla töitä (B:llakin ehkä biisien valmistelua), että ei kai siitäkään voi ihan varmaksi päätellä. Varmaan näkevät Lontoon keikalla kuitenkin viimeistään.
 

Yhteistyössä