vierailija
Tosiaan, onkohan täällä yhtään daddya? Tuntuu että kaikki oltaisiin kyykyssä ja kontillaan jos käsky käy.Kyllä kiitos, antaa tulla vaan. Mistä saataisiin tänne sellainen?
Tosiaan, onkohan täällä yhtään daddya? Tuntuu että kaikki oltaisiin kyykyssä ja kontillaan jos käsky käy.Kyllä kiitos, antaa tulla vaan. Mistä saataisiin tänne sellainen?
Ööö, puhuinko D:stä jossakin kohtaan? Totesin vaan että B on saattanut löytää kumppanin sen lausunnon jälkeen. Vaikka kuinka tykkäät suojella ja pitää B:tä pumpulissa, niin jossakin vaiheessa hän löytää kuitenkin kumppanin ja kannataa varautua siihen, että hän ei välttämättä ole sellainen, joka miellyttäisi sinua. Puheet B:n mahdollisista kumppaneista ei lopu, vaikka kuinka yrittäisit negailla vastaan. Täällä sitäpaitsi vaan fantasioidaan, eikä oleteta mitään.Ei ole pitkää aikaa, ei ole löytänyt kumppania se ei ole D, vaikka kuinka toivoisit
Vaikka meille ei tätä mahdollista/tulevaa kumppani näytetä, niin haluaisin oikeasti nähdä millainen tämä olisi. Koska B tuskin tyytyy kenenkään "sinnepäin", vaan odottaa sitä oikeaa. Haluaisin nähdä millainen se match sitten olisi.Mihin mun kommentti hävisi, kun toivoin Bojanille akateemista kumppania tiedemaailmasta.
Olen ollut Kärtsän lähellä ja katsonut häntä suoraan silmiin. Se katse oli pehmeä ja tasa-arvoinen. Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä mahtikäsky puheita, koska näen Kärtsän niin eri valossa. Jos nyt lähdetään leikkimään tällä asialla, niin kokisin hänen olevan sub tai se brat, jos hän sille tuulelle päättää lähteä.Saisinpa tuntea edes kerran Kärtsän mahtikäskyn voiman.
Lähdetään Herculekseen etsimään.Kyllä kiitos, antaa tulla vaan. Mistä saataisiin tänne sellainen?
Mielikuvituksellehan nämä molemmat perustuvat. Toiset kuvittelevat/näkevät toisin ja toiset toisin, ei siinä sen ihmeempää.Olen ollut Kärtsän lähellä ja katsonut häntä suoraan silmiin. Se katse oli pehmeä ja tasa-arvoinen. Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä mahtikäsky puheita, koska näen Kärtsän niin eri valossa. Jos nyt lähdetään leikkimään tällä asialla, niin kokisin hänen olevan sub tai se brat, jos hän sille tuulelle päättää lähteä.
Mua kiinnostaa kanssa, kaikkien joksujen valinnat itse asiassa. Ymmärrän ihan hyvin ettei ne mulle kuulu, mutta tällainen se ihmisluonto on. Mua on aika harvan julkkiksen suhteet kiinnostaneet mutta näitten kyllä.Vaikka meille ei tätä mahdollista/tulevaa kumppani näytetä, niin haluaisin oikeasti nähdä millainen tämä olisi. Koska B tuskin tyytyy kenenkään "sinnepäin", vaan odottaa sitä oikeaa. Haluaisin nähdä millainen se match sitten olisi.
Tämä on vähän turhaa, kun ette näitä saa koskaan tietääMua kiinnostaa kanssa, kaikkien joksujen valinnat itse asiassa. Ymmärrän ihan hyvin ettei ne mulle kuulu, mutta tällainen se ihmisluonto on. Mua on aika harvan julkkiksen suhteet kiinnostaneet mutta näitten kyllä.
Onko sillä jotain väliä? Kaikki nämä ketjut perustuvat fantasiointiin ja spekulointiin. Totuutta me tuskin saadaan koskaan tietää, oli asia sitten mikä tahansa.Tämä on vähän turhaa, kun ette näitä saa koskaan tietää
Jos on vakituinen suhde ja mahdollisesti lapsia, miksi pitäisi täysin piilottaa, onko se edes mahdollista.Vaikka meille ei tätä mahdollista/tulevaa kumppani näytetä, niin haluaisin oikeasti nähdä millainen tämä olisi. Koska B tuskin tyytyy kenenkään "sinnepäin", vaan odottaa sitä oikeaa. Haluaisin nähdä millainen se match sitten olisi.
Ja miten se on sitten enää kiintoisaa, jos B:llä on joskus nelikymppisenä perhe? Suurin osa fanittaa jo jotakuta muutaJos on vakituinen suhde ja mahdollisesti lapsia, miksi pitäisi täysin piilottaa, onko se edes mahdollista.
Ei varmaan kaikkien ainakaan mutta luultavasti jonkun kyllä. Siihen saakka voi kaikessa rauhassa leikitellä damoneilla ja sadieilla, tai ketä nyt kohdalle osuukin.Tämä on vähän turhaa, kun ette näitä saa koskaan tietää
Aika monien julkkisten pariutumisia ja eroja seurataan kyllä vuosikymmenten ajan, eli on niissä jotain kiintoisaa.Ja miten se on sitten enää kiintoisaa, jos B:llä on joskus nelikymppisenä perhe? Suurin osa fanittaa jo jotakuta muuta
Onhan sen krisin isänkin perhettä seurattu läpi niitten liiton. Ihan kuten monien suomalaisjulkkistenkin suhteita ja perheitä.Ja miten se on sitten enää kiintoisaa, jos B:llä on joskus nelikymppisenä perhe? Suurin osa fanittaa jo jotakuta muuta
Henri on varattu ja naisen kanssaOnko se viisu Henri muuten sinkku? Se olisi kivan oloinen mies Boitsulle. Ovatkohan eilen tavanneet?
onko oikeesti naisen kanssa? Apua, ei kyllä tosiaan näköjään mun tutka toimi OLLENKAAN..Henri on varattu ja naisen kanssa
No olihan se Kkin ja te parititte sitä Blle. -eriHenri on varattu ja naisen kanssa
Niin no eihän voida tietää ovatko bi sekä Henri että K? Mutta tämän hetkinen tilanneNo olihan se Kkin ja te parititte sitä Blle. -eri
K on kyllä kertonut olevansa hetero.Niin no eihän voida tietää ovatko bi sekä Henri että K? Mutta tämän hetkinen tilanne
Tämä oli ennen viisuja, kunnes B ns. kolahtiK on kyllä kertonut olevansa hetero.
Kuulostaa ihan älyttömän tylsältäOnhan sen krisin isänkin perhettä seurattu läpi niitten liiton. Ihan kuten monien suomalaisjulkkistenkin suhteita ja perheitä.
K on sanonut myös menevänsä Sloveniaan ja että heillä on Bojanin kanssa somethin more… että juu en tiedä voiko tässäkään kohtaa sanoihinsa luottaaK on kyllä kertonut olevansa hetero.
No eipä silti lähtenyt heterosuhteestaan.Tämä oli ennen viisuja, kunnes B ns. kolahti
Eikös K lla tavallaan ole jo tämä perhevaihe menossa. Perhe-elämää Häärijän ja muutaman muun seurassa. Tästä saadaan vinkkejä nykyään jatkuvasti, vaikka ei vielä ihan avoimesti esittele.Kuulostaa ihan älyttömän tylsältä