vierailija
Mitenkähän B tervehti suomipoikia?Ei välttämättä tavannut niin että olisi ennättänyt muuta kuin ehkä tervehtiä.
Mitenkähän B tervehti suomipoikia?Ei välttämättä tavannut niin että olisi ennättänyt muuta kuin ehkä tervehtiä.
Ehkä jos B n kaltainen, tuskin K n.Näillä samoilla heteromiehillä olisi oluet rinnuksilla ja housuissa, jos joku Kärtsän kaltainen mies hymyilisi niille baarissa. Yritä siinä sitten piilotella stondista, kun valkoiset housut on kaljasta märät ja sotkuiset.
No neljästi oon heidät nähnyt, mutta ei mun nyt jokaista shipattavaa paria tartte itse nähdä. Ihan kuvat ja videot riittää.Oletko nähnyt Bn ja Kn livenä useasti?
Että voi siitä tehdä analyysit.
Seee meee slayyyyMitenkähän B tervehti suomipoikia?
Hyvaa ilta suomi saatanaMitenkähän B tervehti suomipoikia?
Ainakin Jeren tiedot on. Jere Pöyhönen ja Pekka Rinne on vihitty 14.2.2024.
No ku dannylla ei oo enää eerikaaMiksi te paritatte Bojania ja Dannya?
Seee meee slayyyy
Dannyllä on helmiNo ku dannylla ei oo enää eerikaa
Mihin se raja vedetään?Haloo nyt! Jotain rajaa näille jutuille olisi hyvä olla.
Tää on varmaan todennäköisintä, että tunteet oli totta niin kauan kuin niitä riitti. Näitä kohtaamisia on maailma täynnä. Hetken hullaannus ja hulluus ja sitten tulee järkiinsä ja näkee toisen todellisempana. Varmaan viisukuplalla oli osuutensa.En usko että B saisi hääkutsua mutta tuskin minkään herkkyyden takia. En vaan usko että heillä sellaista ystävyyttä on, että tuntuisi tärkeältä saada hänet todistamaan tuollaista päivää. Siihen uskon että viisuissa kummallekin tapaaminen oli merkityksellinen ja ovat ihan rehellisesti puhuneet siihen liittyvistä tunteistaan, mutta ei se ehkä enää kanna niin, että olisivat kovin tärkeitä toistensa arjessa. Toisaalta en kyllä mihinkään k:n lähitulevaisuuden häihinkään usko.
Mitenkä heteromies voi hullaantua miehestä?Tää on varmaan todennäköisintä, että tunteet oli totta niin kauan kuin niitä riitti. Näitä kohtaamisia on maailma täynnä. Hetken hullaannus ja hulluus ja sitten tulee järkiinsä ja näkee toisen todellisempana. Varmaan viisukuplalla oli osuutensa.
Ei siis enää sweduihin.Sellainen missä kaikki on heteroita.
Onhan se bojan aika helmi kylDannyllä on helmi
Kyllä he vaan voivat, usko pois. En tiedä, voiko heistä enää käyttää määritelmää hetero, mutta todella moni suomalainen mies käy gay hieronnoissa heti kun vaimon valvovat silmät ei näe.Mitenkä heteromies voi hullaantua miehestä?
Tämän takia olen aika varma ettei kumpikaan osapuoli ihan 100 % hetero oleMitenkä heteromies voi hullaantua miehestä?
Mä en usko että kukaan on.Tämän takia olen aika varma ettei kumpikaan osapuoli ihan 100 % hetero ole
Jotain sellaista siellä kuitenkin tapahtui. Bromance.Mitenkä heteromies voi hullaantua miehestä?
Mikä on gay hieronta? Siis joku seksihieronta ilmeisesti? Ei kai vaimot tai muut puolisot yleensäkään näe mihin hierontoihin kukakin menee?Kyllä he vaan voivat, usko pois. En tiedä, voiko heistä enää käyttää määritelmää hetero, mutta todella moni suomalainen mies käy gay hieronnoissa heti kun vaimon valvovat silmät ei näe.
Myös hetero voi hullaantua oman sukupuolensa edustajasta. Kaiken ei tarvitse aina liittyä seksiin.Tämän takia olen aika varma ettei kumpikaan osapuoli ihan 100 % hetero ole
Siis gaymies hieroo heteromiestä.Kyllä he vaan voivat, usko pois. En tiedä, voiko heistä enää käyttää määritelmää hetero, mutta todella moni suomalainen mies käy gay hieronnoissa heti kun vaimon valvovat silmät ei näe.
Kaikki yleensä kylläkin johtaa vähintäin seksuaalisiin tekoihin.Myös hetero voi hullaantua oman sukupuolensa edustajasta. Kaiken ei tarvitse aina liittyä seksiin.
Kummastakin osapuolesta on vain median luoma kuva.Tämän takia olen aika varma ettei kumpikaan osapuoli ihan 100 % hetero ole
Toiseen ihmiseen voi hullaantua myös platonisesta mielessä. Rakastan mun kavereita ja varsinkin yhden kanssa tuntuu siltä niinkuin olisimme sielunkumppaneita, mutta välillämme ei vaan ole minkäänlaista seksuaalista latausta.Kaikki yleensä kylläkin johtaa vähintäin seksuaalisiin tekoihin.
Miten ihmeessä hullaannutaan toiseen?
En tajua
En koskaan ole uskonut tuohon tarinaan.Jotain sellaista siellä kuitenkin tapahtui. Bromance.