vierailija
Ehkä se saa paremmin lomailtua muualla.Mulle tämä oli yllätys. Ei kaipaa Sloveniaan?
Ehkä se saa paremmin lomailtua muualla.Mulle tämä oli yllätys. Ei kaipaa Sloveniaan?
Tätä seuraan myös mielenkiinnolla. Tosin kuten joku sanoi, että voi olla aprillipilaakin.Raiven ei tainnut jäädä sinne lomailemaan. Kiinnostaa kyl nähdä ilmestyykö bojanin matkaseurasta mitään vihjettä missään vaiheessa
Voisiko Bojan lomailla yksin? Ainakin voisi ajatella asioita rauhassa.Raiven ei tainnut jäädä sinne lomailemaan. Kiinnostaa kyl nähdä ilmestyykö bojanin matkaseurasta mitään vihjettä missään vaiheessa
en kyllä usko että on yksin, onhan siellä partyilla voinut olla joku tuttu jonka kanssa mennyt tai sitten ihan jonkun muun kaverin kanssa, eiköhän hänellä niitä piisaa.Voisiko Bojan lomailla yksin? Ainakin voisi ajatella asioita rauhassa.
Se joku B:n kaveri Ahmed:han asuu tuollaen kyllä usko että on yksin, onhan siellä partyilla voinut olla joku tuttu jonka kanssa mennyt tai sitten ihan jonkun muun kaverin kanssa, eiköhän hänellä niitä piisaa.
No, jos ei ole parisuhteessa niin kuin eräät niin silloin usein ollaan yksin tai kavereiden kanssa.B viettää muutaman päivän kaupunkiloman ihan yksin. Varmaan kaipaa yksinoloakin jo sen tiiviisti muiden kanssa olemisen jälkeen. Se ei tarvitse hovia ympärilleen.
Mitähän sä oot kattonu? Hiplailuja on, selän silittämistä, koskettelua, halailua. Toki ei kourimista ja semmosta kiimaisen kollin touhua. Ei siis shippi-polttoainetta, (jos sellaista joskus olikaan), mutta kahden rakkaan ystävän yhdessäoloa.Katsoin taas kuvia Tallinnan cccsta. Kyllä K näyttää jotenkin varautuneelta, jos vertaa heidän aiempiin yhteisesityksiinsä. Ihan muutenkin kuin siinä mielessä, että hiplailuja ei ole. Jännä nähdä tästäkin tarinasta, minkä verran yhteyttä on jäljellä. Luulisi, että sitä edes vähän näytetään, jos sitä on.
Voi olla, että mulla on sitten jotain ennakkoluuloja, kun katson kuvia, kun näen sitä varovaisuutta.Mitähän sä oot kattonu? Hiplailuja on, selän silittämistä, koskettelua, halailua. Toki ei kourimista ja semmosta kiimaisen kollin touhua. Ei siis shippi-polttoainetta, (jos sellaista joskus olikaan), mutta kahden rakkaan ystävän yhdessäoloa.
Minä oon eri mieltä, ihanan läheinen Ccc, mutta olenkin edelleen K&B shippaaja, voisko sinulla johtua, että shippaat B:tä muille?Katsoin taas kuvia Tallinnan cccsta. Kyllä K näyttää jotenkin varautuneelta, jos vertaa heidän aiempiin yhteisesityksiinsä. Ihan muutenkin kuin siinä mielessä, että hiplailuja ei ole. Jännä nähdä tästäkin tarinasta, minkä verran yhteyttä on jäljellä. Luulisi, että sitä edes vähän näytetään, jos sitä on.
Mitä D siellä tekisi? Hänellähän nyt henkisesti heikompi olo niin tuskinpa matkustaa, eikä varsinkaan lähtisi yksinTuleekohan Damonilta stooria jo tänään Barcelonasta vai vasta muutaman päivän päästä?
Mä en shippaa ketään, kun shippaus ole mun juttu. Mä menen tosiasioiden pohjalta. Nyt ei ole oikein ketään, keneen Bojanin yhdistäisi, jos ei sitten Damoniin löyhästi.Minä oon eri mieltä, ihanan läheinen Ccc, mutta olenkin edelleen K&B shippaaja, voisko sinulla johtua, että shippaat B:tä muille?
Ohiksena vastaan, koska sun kysymys on osuva ja aiheellinen. Varmasti se on monen kohdalla noin. Minusta K ja B näyttävät olevan läheisiä ja he ovat edelleen ihania yhdessä, mutta jotenkin se kuvio on kuitenkin väljähtynyt ja haalistunut. En ole pettynyt shippiin, suoraan sanottuna mun mielenkiinto yksinkertaisesti lopahti. Hienoa että voimme puhua näistä asioista täällä ja koittaa ymmärtää muiden näkökantoja asiaan. Tiedän että moni edelleen näkee heissä jotakin enemmän ja sekin on ok. Kärtsä fani olen edelleen ja tykästynyt myös Henriin.Minä oon eri mieltä, ihanan läheinen Ccc, mutta olenkin edelleen K&B shippaaja, voisko sinulla johtua, että shippaat B:tä muille?
Henkisesti heikompi olo? Nyt on vissiin taas ylitulkinnan mestaruuskamppailut käynnissä.Mitä D siellä tekisi? Hänellähän nyt henkisesti heikompi olo niin tuskinpa matkustaa, eikä varsinkaan lähtisi yksin
Jollakin shipparilla itsellään on henkisesti heikko olo, kun B ja D vois olla yhdessä reissussa.Henkisesti heikompi olo? Nyt on vissiin taas ylitulkinnan mestaruuskamppailut käynnissä.
Entä joku kuuma latino Boitsulle? Jos joku kuuma kevätkolli odotti sitä Barcelonassa.Jos ihan villin arvauksen laitan, niin se sama henkilö, joka oli siellä ratsastusretkellä. Jos siellä edes oli ketään.
Mä en myöskään käsitä näitä analyyseja jonkun henkisestä tilasta. Ne on tulkitsijan omassa päässä, eikä mikään totuus.Henkisesti heikompi olo? Nyt on vissiin taas ylitulkinnan mestaruuskamppailut käynnissä.