vierailija
On se 80 cm, mutta aina solmussaEli teenkö virheellisen päätelmän, jos oletan että Peksillä on 60 cm pitkä yksityishenkilö?
On se 80 cm, mutta aina solmussaEli teenkö virheellisen päätelmän, jos oletan että Peksillä on 60 cm pitkä yksityishenkilö?
Rohkea ennemmin, moni tuntuu saavan kommenttien perusteella vertaistukea hänen jutuistaan. Eihän me tiedetä onko käynyt terapiassa vai ei. Eikä se muiden asia ole arvostella miten kukainenkin asioita käsittelee.Rasittava ruikuttaja. Käsittelisi terapiassa noita fiiliksiään eikä oksentaisi someen.
Nyt on kyllä aika lentävät päätelmät, voi elämäMeinaan että eikös nuokin sieltä löydy ja se Mercuryn biisi oli vähän sitä tyyliä myös.
Vauvalla on kyllä ollut monesti päätelmiä ja mayhemeitä paljon pienemmistäkin jutuista. Eikä ne ole mua ainakaan haitanneet silloin, enemmän haittaa jankkaukset ja ikivanhat aiheet. Nyt ei itseä yhtään kiinnosta tuo P, ei siis mitään ihmistä vastaan, mutta ei vaan mitään mielenkintoista mulle noissa jutuissa. Mutta ei mua tuokaan haittaa jos muita kiinnostaa.Nyt on kyllä aika lentävät päätelmät, voi elämä
Joo samaa mieltä että onhan se ihan loogista laittaa tuo biisi stooriin tuolla, vaikka nyt mainitsin senkin tuossa viestissä. Mut d:lla oli myös muutama päivä sitten vähän oopperatyylistä stooria. Eikä sekään välttämättä mitään meinaa, nää on huomioita vaan, jääköön nähtäväksi onko yhteyttä vai ei.Toi Mercuryn biisi on ensimmäinen mitä ig Barcelonasta tarjoo, ei varmaan sen enempää merkitystä
Ikävä kyllä ei, minä kaipaisin jo vähän muutostaEi Käärijän tukka ainakaan onneksi oo muuttunut. Se on ihana ja on niin se.
Kyllä ja tuosta Damonista myös. Ihan turhake. En tajua mitä mielenkiintoista joku siinä näkee. Mutta pakko on parittaa joidenkin ihan väkisin. Jospa Bllä onkin joku kuuma senorita, paljon uskottavampaa.Niin maku menny koko Käärijästä
Mua kiinnostais kyllä sekinKyllä ja tuosta Damonista myös. Ihan turhake. En tajua mitä mielenkiintoista joku siinä näkee. Mutta pakko on parittaa joidenkin ihan väkisin. Jospa Bllä onkin joku kuuma senorita, paljon uskottavampaa.
Mua kiinnostaa enemmän M/M jutut. Ei mua kiehdo pohtia mitään senoritoja. Maailma on kyllästymiseen asti täynnä hetero kirjallisuutta. Valitaan vaikka sitten se helkutin Ricky Martin, jos joku latino heat pitää olla.Kyllä ja tuosta Damonista myös. Ihan turhake. En tajua mitä mielenkiintoista joku siinä näkee. Mutta pakko on parittaa joidenkin ihan väkisin. Jospa Bllä onkin joku kuuma senorita, paljon uskottavampaa.
Vaikka sinua kiinnostaa niin B saattaa olla eri mieltäMua kiinnostaa enemmän M/M jutut. Ei mua kiehdo pohtia mitään senoritoja. Maailma on kyllästymiseen asti täynnä hetero kirjallisuutta. Valitaan vaikka sitten se helkutin Ricky Martin, jos joku latino heat pitää olla.
Samaa mieltä. Palais alkuperäiseen ruskeahkoon väriin. Tuo musta on liian kova väri sille.Ikävä kyllä ei, minä kaipaisin jo vähän muutosta
Eikös K lupaillut, että potta lähtee, kun viisuvuosi on ohi. Harmi, että ei lähtenyt kuitenkaan. Eikä sitä ole edes yhtään uudistettu.Ikävä kyllä ei, minä kaipaisin jo vähän muutosta
Sitä se nimenomaan on. Liian kova. Jo pieni sävyn muutos tekisi paljon. Joo tiedän, hän päättää itse.Samaa mieltä. Palais alkuperäiseen ruskeahkoon väriin. Tuo musta on liian kova väri sille.
Se B:n tuleva/nykyinen kumppani on mitä on, mutta nyt oli kyse fantasioista ja varmaan aika moni haaveilee B:stä jonkun miehen kanssa.Vaikka sinua kiinnostaa niin B saattaa olla eri mieltä
Nostanpa tätä. Laitoitko linkkiä mistä löytyy kun en ainakaan ole huomannut? Vastasin siis tähän jo aiemmin että saa olla rajuja ja joku toinenkin taisi olla kiinnostunut.Kuinka rajuja ne saa olla? Kiinnostaako sellainen, missä yhdestä itsekkäästä pettäjä top-miehestä koulitaan kuulias bottom? On suomalaisen kirjoittajan tekemä. Voi jos mun kaverit vaan tietäisivät, että mitä kaikkea mä luen. T. kiltti jakkupukuinen virastotäti
Sama, ei jaksa kiinnostaa enää pätkääkään. Unfollasin jo instassakin Kärtsän ja crewn. Uudet tuulet puhaltaa.Niin maku menny koko Käärijästä
Mun mielestä D on mielenkiintoinen persoona, todella moniuloitteinen ja taiteellinen. Olen seurannut häntä pidempään kuin Kärtsää ja Joksuja. Seuraan aika paljon valokuvaajia. Huomaan että joku muukin täällä tekee niin, koska joskus näissä ketjuissa on noussut esiin nimiä, joita ns. suuri yleisö ei tunne.Kyllä ja tuosta Damonista myös. Ihan turhake. En tajua mitä mielenkiintoista joku siinä näkee. Mutta pakko on parittaa joidenkin ihan väkisin. Jospa Bllä onkin joku kuuma senorita, paljon uskottavampaa.
Ei kiinnostaNostanpa tätä. Laitoitko linkkiä mistä löytyy kun en ainakaan ole huomannut? Vastasin siis tähän jo aiemmin että saa olla rajuja ja joku toinenkin taisi olla kiinnostunut.
On munkin mielestä tosi mielenkiintoinen tyyppi. Löysin itse vasta nyt Jokereiden kautta.Mun mielestä D on mielenkiintoinen persoona, todella moniuloitteinen ja taiteellinen. Olen seurannut häntä pidempään kuin Kärtsää ja Joksuja. Seuraan aika paljon valokuvaajia. Huomaan että joku muukin täällä tekee niin, koska joskus näissä ketjuissa on noussut esiin nimiä, joita ns. suuri yleisö ei tunne.
Kiinnostaa kuiteskin, myönnä pois.Ei kiinnosta
Mäkin oon seurannut damonia pidempään, mutta nyt vasta kyllä kiinnostuin siitä itsestään enkä vain sen kuvista. On todella kiinnostava tyyppi, olisinpa jo aiemmin tajunnut katsella sen stooreja. Jää varmasti kyllä tarkempaan seurantaan vaikka ei mitään JO-yhteyttä enää tulisikaan. Tosin uskoisin että vielä tulee jotain, ei noin tiivis yhdessäoleminen varmaan lopahda kuin seinään.Mun mielestä D on mielenkiintoinen persoona, todella moniuloitteinen ja taiteellinen. Olen seurannut häntä pidempään kuin Kärtsää ja Joksuja. Seuraan aika paljon valokuvaajia. Huomaan että joku muukin täällä tekee niin, koska joskus näissä ketjuissa on noussut esiin nimiä, joita ns. suuri yleisö ei tunne.
Mä just aattelin että varmaan teen saman. Harvoin kyllä katsonkaan siltä mitään stooreja tai päivityksiä, mutta eniten harmittaa olla sen mainosrahojen takeena. Seuraajamäärillähän se bisneksensä saa.Sama, ei jaksa kiinnostaa enää pätkääkään. Unfollasin jo instassakin Kärtsän ja crewn. Uudet tuulet puhaltaa.