K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsoin taas kuvia Tallinnan cccsta. Kyllä K näyttää jotenkin varautuneelta, jos vertaa heidän aiempiin yhteisesityksiinsä. Ihan muutenkin kuin siinä mielessä, että hiplailuja ei ole. Jännä nähdä tästäkin tarinasta, minkä verran yhteyttä on jäljellä. Luulisi, että sitä edes vähän näytetään, jos sitä on.
 
vierailija
Tai sitten mennään sinne Barcelonaan tapaamaan jotain kaveria kun kerrna aikaa on. Itse odottelen näkyykö mitään enemmän ennen kuin jaksan tämän enempää aihetta miettiä.
 
vierailija
Katsoin taas kuvia Tallinnan cccsta. Kyllä K näyttää jotenkin varautuneelta, jos vertaa heidän aiempiin yhteisesityksiinsä. Ihan muutenkin kuin siinä mielessä, että hiplailuja ei ole. Jännä nähdä tästäkin tarinasta, minkä verran yhteyttä on jäljellä. Luulisi, että sitä edes vähän näytetään, jos sitä on.
Mitähän sä oot kattonu? Hiplailuja on, selän silittämistä, koskettelua, halailua. Toki ei kourimista ja semmosta kiimaisen kollin touhua. Ei siis shippi-polttoainetta, (jos sellaista joskus olikaan), mutta kahden rakkaan ystävän yhdessäoloa.
 
vierailija
Mitähän sä oot kattonu? Hiplailuja on, selän silittämistä, koskettelua, halailua. Toki ei kourimista ja semmosta kiimaisen kollin touhua. Ei siis shippi-polttoainetta, (jos sellaista joskus olikaan), mutta kahden rakkaan ystävän yhdessäoloa.
Voi olla, että mulla on sitten jotain ennakkoluuloja, kun katson kuvia, kun näen sitä varovaisuutta.
Onhan siinä kosketusta, eihän ne ihan erilläänkään voi tuota esittää, vai voisivatko.
 
vierailija
Katsoin taas kuvia Tallinnan cccsta. Kyllä K näyttää jotenkin varautuneelta, jos vertaa heidän aiempiin yhteisesityksiinsä. Ihan muutenkin kuin siinä mielessä, että hiplailuja ei ole. Jännä nähdä tästäkin tarinasta, minkä verran yhteyttä on jäljellä. Luulisi, että sitä edes vähän näytetään, jos sitä on.
Minä oon eri mieltä, ihanan läheinen Ccc, mutta olenkin edelleen K&B shippaaja, voisko sinulla johtua, että shippaat B:tä muille?
 
vierailija
Minä oon eri mieltä, ihanan läheinen Ccc, mutta olenkin edelleen K&B shippaaja, voisko sinulla johtua, että shippaat B:tä muille?
Ohiksena vastaan, koska sun kysymys on osuva ja aiheellinen. Varmasti se on monen kohdalla noin. Minusta K ja B näyttävät olevan läheisiä ja he ovat edelleen ihania yhdessä, mutta jotenkin se kuvio on kuitenkin väljähtynyt ja haalistunut. En ole pettynyt shippiin, suoraan sanottuna mun mielenkiinto yksinkertaisesti lopahti. Hienoa että voimme puhua näistä asioista täällä ja koittaa ymmärtää muiden näkökantoja asiaan. Tiedän että moni edelleen näkee heissä jotakin enemmän ja sekin on ok. Kärtsä fani olen edelleen ja tykästynyt myös Henriin.
 
vierailija
Taas se soittaa. Tyyppi roikkuu edelleen vaikka jo vuosi sitten viisuissa ilmoitin että tää oli tässä. Annoin pelipaidan muistoksi reissusta ja siinä se.

Joo, oon mäkin joskus ollut rakastunut. Enkä haluu loukkaa tai mitään, mut ihan oikeesti. Oli tosi kiva hengailla viisuissa, ja kiva et otti musta koppia kun mulle otti aika tiukille se häviö. Mut antais jo olla. Mul on omia vanhoja frendejä jota en kerkee näkemään: Härde, Jesse, Allu, Jaakko..

Mulla on tyttis, haluun perheen, koiran ja talon. Täydellisen elämän. Ei meillä ole aikaa toisillemme. Ei yhteisiä frendejä, ei yhteistä kieltä. Meidän musa on ihan erilaista. Meidän molempien fanit elää siitä että ne luulee et me ollaan sinkkuja ja saatavilla.

Mä en ikinä muuta pois Vantaalta eikä se ikinä muttaisi tänne kylmään ja pimeeseen. En mä osaa miehen kanssa olla, tissit ja perse on mun elämän suola. Nainen on mua varten ja mä oon mun naisen elämän keskipiste. Näin mä oon kaikille toitottanut. Vaikka se kyl onkin kauniimpi kun moni nainen ikinä. Miks vitussa se kaikista maailman ihmisistä haluu just mut? Se sais ihan kenet tahtoo ja mua se ei voi saada. Ihan liian monimutkaista.

Kuinka sekasin pitää olla että luulee että meistä ikinä vois tulla mitään? Mullehan vittuilis kaikki. Varmaan saisin lätkäjengistäki kenkää. Homo. Ei vittu. Oikeesti. Elämä ei oo niin helppoo kun jossain sateenkaarisadussa. Man gotta do what man gotta do. Eihän niitä viisuja kukaan meiltä ikinä vie muistoista pois, se oli mitä oli ja kesti sen minkä kesti.

Löytäis nyt itelleen jonkun niin päästäis eteenpäin. Muuten saatana mä sorrun ruississa kumminkin sen silmiin. Öööööööeeeeeeiiiiiiiii vittu!
 

Yhteistyössä