K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Toiseen ihmiseen voi hullaantua myös platonisesta mielessä. Rakastan mun kavereita ja varsinkin yhden kanssa tuntuu siltä niinkuin olisimme sielunkumppaneita, mutta välillämme ei vaan ole minkäänlaista seksuaalista latausta."

Se liittyi tähän kirjoitukseen.
En ymmärrä hullaantumista kuin seksuaalisessa mielessä.
Eli täytyy kipinöidä ja haluta toista lähelle, syliin.
Niinhän nämä halusivatkin. Lähelle. Ehkä tarvitsemme määritelmän hullaantumiselle.
Itse en ajattele, että se välttämättä tarkoittaa seksuaalisia tekoja.
 
vierailija
Olen jopa alkanut epäilemään sitä sairaskertomusta ja niitä vakinaisia seurustelusuhteita.
Kaikki kertomat ennen viisuja.
Sitten liinat kiinni, eikä mitään yksityistä enää.
Saatiin porukat kiinnostumaan säälisaagalla.
Olisi kiva joskus kuulla Kn entisiä vastapuolia.
Saatat olla osittain oikeassa noiden yksityiselämän seurustelujuttujen suhteen. Mutta vain niiden.
 
vierailija
Onks porukkaa siirtynyt Puutarhalta tänne syvähenkisen analyysin ja voileipägrillien sekamelskaan..Aika hiljaista siellä
Itse vihaan kuppikuntia ja toisten käskyttämistä muualle joten mulle kelpaa tämäkin keskustelu tai mikä tahansa vaikka olisi likaviemäriksi nimetty. Tosin ei tuota muualle huutelua niin paljoa ole puutarhalla ollut ja eilisten pre-partyjen ajan olin siellä kirjoittelemassa.
 
vierailija
Itse vihaan kuppikuntia ja toisten käskyttämistä muualle joten mulle kelpaa tämäkin keskustelu tai mikä tahansa vaikka olisi likaviemäriksi nimetty. Tosin ei tuota muualle huutelua niin paljoa ole puutarhalla ollut ja eilisten pre-partyjen ajan olin siellä kirjoittelemassa.
Täällä on ollut itseasiassa ihan hyviä keskusteluja ja ihmiset ovat vastanneet toisilleen tosi asiallisesti sekä hedelmälliseen sävyyn. Toki joukkoon mahtuu myös vänkäystä, trollausta jne. mutta ei sellaista ketjua taida olla, missä ei törmäisi myös ikävään käyttäytymiseen. Joskus myös ne tunteet ottavat vallan, jos joku aihe on herkkä/tärkeä itselle.
 
vierailija
Oli kyse hullaantumisesta.
Minulle se tarkoittaa, että vintti pimenee ja olen valmis lähes mihin vain.
No sulle... Nyt onkin kyse älykkäistä henkilöistä. En mäkään "tee seksuaalisia tekoja" kaikkien kanssa, joihin hullaannun. Todellakaan. Pidän vähän säälittävinä niitä, joista sen vintin pimenemisen tosiaankin näkee. On tullut muutamia sellaisia vastaan.
 
vierailija
No sulle... Nyt onkin kyse älykkäistä henkilöistä. En mäkään "tee seksuaalisia tekoja" kaikkien kanssa, joihin hullaannun. Todellakaan. Pidän vähän säälittävinä niitä, joista sen vintin pimenemisen tosiaankin näkee. On tullut muutamia sellaisia vastaan.
Voisitko vähän kuvailla, että millä tavoin tämä vintin pimentyminen on näkynyt heistä? Ja kerro toki pois kaikki karmivat yksityiskohdat.
 
vierailija
No sulle... Nyt onkin kyse älykkäistä henkilöistä. En mäkään "tee seksuaalisia tekoja" kaikkien kanssa, joihin hullaannun. Todellakaan. Pidän vähän säälittävinä niitä, joista sen vintin pimenemisen tosiaankin näkee. On tullut muutamia sellaisia vastaan.
Hullaantuminen tapahtui selvinpäin, älykkään ihmisen kanssa. Talvi, maja, turkikset, alkukantainen himo.
Se oli järjetöntä, väärin, mutta parasta seksiä ikinä.
Olisin halunnut sen kestävän ikuisesti.
 
vierailija
Mä en pääse yhtään sisään tohon Henri-pöhinään. Voisko joku alustaa mulle mikä siinä on SE juttu?
No voin puhua vaan omasta puolestani. Henri on valehtelematta mun pahin “julkkisihastus” aikuisiällä. Muhun Henrissä vetoaa tuo kiltti, herkkä ja syötävän suloinen olemus, tummat silmät ja joku selittämätön tekijä x, joka tekee hänestä tosi viehättävän. Hän on jotenkin aidosti hyväsydämisen oloinen (ja Teemukin kuvailee häntä sellaiseksi) ja kun sen yhdistää tuohon ihanan suloiseen ulkonäköön, niin oon ollut ihan mennyttä. Ja se lauluääni tietenkin kruunaa kaiken. 😍

Käärijääkin kuumistelin viime vuonna, mutta joku tietty laskelmoivuus hänessä sai mut jättämään sen ja keskittymään enemmän perusfanitukseen. Henristä puuttuu se laskelmoivuus.

Shippaaja en varsinaisesti oo ollut koskaan, mut Henri-shippejä luen mielelläni.
.
 
vierailija
^ Niin ja tässä on myös K:lle se muistutus, että vaikka artisti kertoo seurustelevansa, niin se ei estä kuumistelua, shippaamista tai muuta semmoista. Olen täysin tietoinen siitä, että Henrillä on kumppani, mutta se ei oo estänyt meitä Henri-faneja kuumistelemasta. Teemullakin on vaimo ja häntäkin osa pitää tosi kuumana. Mä pikemminkin arvostan sitä, että on avoin tuossa asiassa.
 

Yhteistyössä