K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikös K lla tavallaan ole jo tämä perhevaihe menossa. Perhe-elämää Häärijän ja muutaman muun seurassa. Tästä saadaan vinkkejä nykyään jatkuvasti, vaikka ei vielä ihan avoimesti esittele.
Mä olen miettinyt, että varmaan tässä lähitulevaisuudessa on K:lla ehkä jonkinlaiset hääjuhlat tulossa. Olettaisin näin. Kutsutaanko tämä slovenialainen veli ja ehkä bändinsäkin sinne? Miten hän asiaan suhtautuu, tuleeko paikalle? Jos ei kutsuttaisi, voisi olettaa että jonkinlaista herkkyyttä asiaan liittyy, puolin ja toisin, koska muuten luulisi että tämä erittäin hyväksi ystäväksi henkilö tulisi paikalle🤔. Vai ovatko enää moikataan kun tavataan-tuttuja?
 
vierailija
Jäiköhän se Slovenian reissu Kärtsältä nyt ihan oikeasti tekemättä. Vaikea kuvitella, että hän enää sinne päätyisi.
Luulen että jää, jollei nyt sitten keikkaa olisi sinne tulossa. Jokerithan eivät tänä vuonna taida ihan hirveästi Sloveniassa edes olla, ellei sitten kesäkuusaa ja silloin K:lla taas keikkaa pukkaa. Syksyllä taitaa olla jokereilla keikkaa ulkomailla pääosin ja K:lla perinteinen kiertue ja sitten Thaimaan-loma.
 
vierailija
Mä olen miettinyt, että varmaan tässä lähitulevaisuudessa on K:lla ehkä jonkinlaiset hääjuhlat tulossa. Olettaisin näin. Kutsutaanko tämä slovenialainen veli ja ehkä bändinsäkin sinne? Miten hän asiaan suhtautuu, tuleeko paikalle? Jos ei kutsuttaisi, voisi olettaa että jonkinlaista herkkyyttä asiaan liittyy, puolin ja toisin, koska muuten luulisi että tämä erittäin hyväksi ystäväksi henkilö tulisi paikalle🤔. Vai ovatko enää moikataan kun tavataan-tuttuja?
En usko että B saisi hääkutsua mutta tuskin minkään herkkyyden takia. En vaan usko että heillä sellaista ystävyyttä on, että tuntuisi tärkeältä saada hänet todistamaan tuollaista päivää. Siihen uskon että viisuissa kummallekin tapaaminen oli merkityksellinen ja ovat ihan rehellisesti puhuneet siihen liittyvistä tunteistaan, mutta ei se ehkä enää kanna niin, että olisivat kovin tärkeitä toistensa arjessa. Toisaalta en kyllä mihinkään k:n lähitulevaisuuden häihinkään usko.
 
vierailija
Luulen että jää, jollei nyt sitten keikkaa olisi sinne tulossa. Jokerithan eivät tänä vuonna taida ihan hirveästi Sloveniassa edes olla, ellei sitten kesäkuusaa ja silloin K:lla taas keikkaa pukkaa. Syksyllä taitaa olla jokereilla keikkaa ulkomailla pääosin ja K:lla perinteinen kiertue ja sitten Thaimaan-loma.
Ei tosiaan taida mennä. Ne näkee ruississa taas ja siinäpä sitä sitten taas hetkeksi onkin. Varmaan sit taas moikkaavat kun jokerit tulee seuraavan kerran Suomeen keikalle. Mutta tuskin tulee enää mitään tapaamisia mihin ei liittyisi jommankumman keikka jossain toiselle sopivassa paikassa.
 
vierailija
Ei tosiaan taida mennä. Ne näkee ruississa taas ja siinäpä sitä sitten taas hetkeksi onkin. Varmaan sit taas moikkaavat kun jokerit tulee seuraavan kerran Suomeen keikalle. Mutta tuskin tulee enää mitään tapaamisia mihin ei liittyisi jommankumman keikka jossain toiselle sopivassa paikassa.
juuri näin. Ja voi olla että jos kiertueet menee ristiin niin eivät välttämättä näe vaikka Boitsu Suomeen tulis keikoillekin. Kärtsän keikkaan Sloveniassa en jaksa uskoa.
 
vierailija
Heteroita ja heteroita. Niinhän ne miehet aina sanovat, mutta heti ollaan tatti ojossa, jos joku nuori ja komea urheilija poika kävelee saunaosastolla ohi. Sen jälkeen onkin sitten kylmä suihku tarpeen näillä ns. raavailla heteromiehillä.
 
vierailija
Näillä samoilla heteromiehillä olisi oluet rinnuksilla ja housuissa, jos joku Kärtsän kaltainen mies hymyilisi niille baarissa. Yritä siinä sitten piilotella stondista, kun valkoiset housut on kaljasta märät ja sotkuiset.
 
vierailija
Onko se ennenkään estänyt porukkaa shippaamasta.😂
Joo, tuo ei estä shippausta. Ainakin mulla esteeksi tulee lähinnä se jos ei oo mitään oikeaa tapahtunut. Eli jos nää tyypit ei oo edes tavanneet niin shippi ei irtoa ollenkaan. Tai vaikka olisivat tavanneet mutta mitään erityistä kipinää ei näkyisi niin ei vaan tapahdu. Eli vaikka oikeiden ihmisten shippaaminen itsessään on leikkiä ja kuvitelmaa, en millään innostu ihan vaan kuvitelemalla, että joku voisi sopia jollekin. Täytyy näkyä jotain kemiaa tyyppien välillä.
 
vierailija
Ennen viisuja tuntui puhuvan totta. Sen jälkeen ei oo voinu kyllä sen sanomisiin luottaa. Harvinaisen epäonnistunut julkisuuskuva.
Olen jopa alkanut epäilemään sitä sairaskertomusta ja niitä vakinaisia seurustelusuhteita.
Kaikki kertomat ennen viisuja.
Sitten liinat kiinni, eikä mitään yksityistä enää.
Saatiin porukat kiinnostumaan säälisaagalla.
Olisi kiva joskus kuulla Kn entisiä vastapuolia.
 
vierailija
Olen jopa alkanut epäilemään sitä sairaskertomusta ja niitä vakinaisia seurustelusuhteita.
Kaikki kertomat ennen viisuja.
Sitten liinat kiinni, eikä mitään yksityistä enää.
Saatiin porukat kiinnostumaan säälisaagalla.
Olisi kiva joskus kuulla Kn entisiä vastapuolia.
no toi on vähän paksua jo. Varmasti on oikeasti ollut tosi sairas. Seurustelusuhteista en osaa sanoa mitään. Tuskin sellasista nyt ihan valehdeltaisiin, kaikki tututkin kuitenkin näkee ja kuulee lehtijutut ja haastattelut.
 
vierailija
Ei tosiaan taida mennä. Ne näkee ruississa taas ja siinäpä sitä sitten taas hetkeksi onkin. Varmaan sit taas moikkaavat kun jokerit tulee seuraavan kerran Suomeen keikalle. Mutta tuskin tulee enää mitään tapaamisia mihin ei liittyisi jommankumman keikka jossain toiselle sopivassa paikassa.
Musta sekin oli jo merkki tästä että k aika itsevarmasti sanoi radiossa tuovansa ulkomaalaisia vieraita portion boysin keikalle mutta kukaan joksuista ei tainnut mennä. Niillä oli varmaan illalla vääntöä niitten digitalisointensa kanssa, mutta arvelen edelleen että kukaan niistä ei myöskään ollut kiinnostunut koko portion boysista. Edes k:n seura ei tehnyt tarjouksesta yhtään kiinnostavampaa. Ihan kohteliasta oli toki tarjota heille tällaista mahdollisuutta, mutta ehkä k ei ihan lukenut tilannetta oikein, kun kuitenkin ilmeisesti luuli heidän tosiaan tulevan sinne.
 
vierailija
En usko että B saisi hääkutsua mutta tuskin minkään herkkyyden takia. En vaan usko että heillä sellaista ystävyyttä on, että tuntuisi tärkeältä saada hänet todistamaan tuollaista päivää. Siihen uskon että viisuissa kummallekin tapaaminen oli merkityksellinen ja ovat ihan rehellisesti puhuneet siihen liittyvistä tunteistaan, mutta ei se ehkä enää kanna niin, että olisivat kovin tärkeitä toistensa arjessa. Toisaalta en kyllä mihinkään k:n lähitulevaisuuden häihinkään usko.
Onko tietoa, että K ei olisi jo aviossa.
 

Yhteistyössä