Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta hänhän ei kuitenkaan harrasta yhden illan suhteita - joskin tunnusti jossain Vogue-treffihaastattelussa, että on joskus lähtenyt heti seksin jälkeen kotiin. Oli kyllä outo kysymys siltä tytöltä, joka näitä teki.
Tällä kertaa ei tosin ollut haastattelijan keksimiä tungettelevia kysymyksiä, vaan B täytti ”oletko fuckboi” -nettikyselyä. :D Ei onneksi ollut.
 
vierailija
Onko tullut jotain uusia B/K ficcejä, olen ollut palstalta pois ja olen huono etsimään Aosta. Onko kiertuebussi inspiroinut ketään tai muuta vastaavaa. Kuumistelukin kelpaisi…
On tullut kohtuupaljon, mm. uusista biiseistä ja tuli juuri uusi kuumisteluficci, jota en ole vielä lukenut. https://archiveofourown.org/works/54382087 Itse olen lukenut vain pari, kun melkein kaikki ficit ahdistavat tällä hetkellä (henk. koht. syistä, ei liity K&B:hen). Itsellä nyt kesken tosi lyhyt, jonka aloitin jo ennen kiertuetta, joka onneksi ei ahdista, mutta ei ole terveys- yms syistä juuri edennytkään.

- Joymuffin
 
vierailija
Onko tullut jotain uusia B/K ficcejä, olen ollut palstalta pois ja olen huono etsimään Aosta. Onko kiertuebussi inspiroinut ketään tai muuta vastaavaa. Kuumistelukin kelpaisi…
Tämä ainakin sijoittui keikkabussiin:


Tässä pari muuta uusien biisien lyriikoihin liittyvää, joista itse pidin :)


 
vierailija
Toi Behind the curtains ficci oli tosi ihana! Lyhyt, mutta täydellinen. Söpöilyä ja pusuja, seksiä, mutta lukijan mielikuvituksen varassa. Sellaiset(kin) on just niin parhaita 👌
Just what also THIS sad Bojere bitch needed 😭😭
 
vierailija
On tullut kohtuupaljon, mm. uusista biiseistä ja tuli juuri uusi kuumisteluficci, jota en ole vielä lukenut. https://archiveofourown.org/works/54382087 Itse olen lukenut vain pari, kun melkein kaikki ficit ahdistavat tällä hetkellä (henk. koht. syistä, ei liity K&B:hen). Itsellä nyt kesken tosi lyhyt, jonka aloitin jo ennen kiertuetta, joka onneksi ei ahdista, mutta ei ole terveys- yms syistä juuri edennytkään.

- Joymuffin
Kuulostaa todella kurjalta tilanteelta, jos ficit ahdistavat sinua. Tsemppiä, oli syy sitten mikä tahansa.👍
 
vierailija
Onko tuolla joukossa hyviä suomenkielisiä tai ruotsinkielisiä B&K ficcejä? Kyselen sellaisen ihmisen puolesta, joka osaa vain näitä kahta kieltä ja sen lisäksi venäjää.
Filttereiden avulla voi etsiä ficcejä eri kielillä. Ruotsiksi ei toistaiseksi löytynyt mutta suomeksi muutamia

 
vierailija
En pysty katsomaan useimpia Tallinnan CCC-kuvia, videoita ja giffejä. :/ Bojan on niin säteilevän onnellinen ja Kärtsän kasvoissa kaikki ei ole aivan kohdallaan. Ja tämä ei siis ole kommentti siihen itse tilanteeseen, uskon täysin paikalla olleita, joiden mukaan se oli molemminpuolisesti lämmin, läheinen ja rakkaudentäyteinen, eikä kritiikki ketään kohtaan. Molemmat olivat varmaan aidosti onnellisia siinä, mutta harmi että tallenteissa paistaa läpi myös jotain muuta. Kenties vain väsymystä, mutta omiin silmiini se erottuu harmillisen selvästi.
 

Yhteistyössä