Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko Janilla ollut päällä sen Kirrin suunnittelemia keikkavaatteita vai ihan Janin oma linja? Kun ihmettelen, miksi sille on laitettu tuota kolmiraitaverkkarityyliä? Jollekin muulle (no, en Krisille) tuo Adidas-tyyli ehkä menisi, mutta Jan on niin kaukana siitä.
 
vierailija
En pysty katsomaan useimpia Tallinnan CCC-kuvia, videoita ja giffejä. :/ Bojan on niin säteilevän onnellinen ja Kärtsän kasvoissa kaikki ei ole aivan kohdallaan. Ja tämä ei siis ole kommentti siihen itse tilanteeseen, uskon täysin paikalla olleita, joiden mukaan se oli molemminpuolisesti lämmin, läheinen ja rakkaudentäyteinen, eikä kritiikki ketään kohtaan. Molemmat olivat varmaan aidosti onnellisia siinä, mutta harmi että tallenteissa paistaa läpi myös jotain muuta. Kenties vain väsymystä, mutta omiin silmiini se erottuu harmillisen selvästi.

Olin itse paikalla tosi lähellä lavaa, ja minulla livenä huomio kiinnittyi erityisesti Kärtsän/Jeren lämpöä täynnä oleviin katseisiin Bojania kohtaan. Olin itsekin ihan täynnä rakkautta sen esityksen jälkeen, ja olikin yllättävää lukea miten ristiriitaiset tunnelmat palstoilla oli. Joissain kohdissa näen kyllä myös vakavoitumista ja jonkinlaista surumielisyyden vivahdetta, mut en usko sen olevan mitään negatiivista. Joissakin kohdissa loppuhalauksissa molemmat vaikuttavat minun mielestä liikuttuneilta.

Mun mielestä tässä CCC:ssa on jotain erilaista, hienovaraista herkkyyttä NT:n riemuun ja räjähtävään lataukseen verrattuna, ja se on omalla tavallaan tosi ihanaa ❤
 
vierailija
En pysty katsomaan useimpia Tallinnan CCC-kuvia, videoita ja giffejä. :/ Bojan on niin säteilevän onnellinen ja Kärtsän kasvoissa kaikki ei ole aivan kohdallaan. Ja tämä ei siis ole kommentti siihen itse tilanteeseen, uskon täysin paikalla olleita, joiden mukaan se oli molemminpuolisesti lämmin, läheinen ja rakkaudentäyteinen, eikä kritiikki ketään kohtaan. Molemmat olivat varmaan aidosti onnellisia siinä, mutta harmi että tallenteissa paistaa läpi myös jotain muuta. Kenties vain väsymystä, mutta omiin silmiini se erottuu harmillisen selvästi.
Mun mielestä K näyttää muutamassa kuvassa liikuttuneelta mutta muuta en kyllä nää
 
vierailija
Joo, Adidas ei ehkä ollut se mitä odotin itsekään Janilta. Mutta ehkä hän on itsekin halunnut uutta tyyliä keikkavaatteisiin tällä kertaa. Kirri on ilmeisesti, paitsi suunnitellut uusia asuja, myös tuunannut poikien omia vaatteita.
Tykkään tosi paljon Janin omasta simppelistä tyylistä (nahkatakki, t-paita tai neulepaita ja suorat housut), samoin NT-vaatteista.
Mutta hän ja kaikki bändin pojat nyt näyttäisi hyviltä ihan missä vaatteissa vaan.😍
 
vierailija
Olin itse paikalla tosi lähellä lavaa, ja minulla livenä huomio kiinnittyi erityisesti Kärtsän/Jeren lämpöä täynnä oleviin katseisiin Bojania kohtaan. Olin itsekin ihan täynnä rakkautta sen esityksen jälkeen, ja olikin yllättävää lukea miten ristiriitaiset tunnelmat palstoilla oli. Joissain kohdissa näen kyllä myös vakavoitumista ja jonkinlaista surumielisyyden vivahdetta, mut en usko sen olevan mitään negatiivista. Joissakin kohdissa loppuhalauksissa molemmat vaikuttavat minun mielestä liikuttuneilta.

Mun mielestä tässä CCC:ssa on jotain erilaista, hienovaraista herkkyyttä NT:n riemuun ja räjähtävään lataukseen verrattuna, ja se on omalla tavallaan tosi ihanaa
Puhun ainoastaan siitä, miltä Kärtsän kasvot näyttävät tallenteilla, en yleisestä tunnelmasta, mutta ainakin yksi paikalla ollut sanoi täällä kiinnittäneensä huomiota samaan asiaan livenä.
 
vierailija
Olin itse paikalla tosi lähellä lavaa, ja minulla livenä huomio kiinnittyi erityisesti Kärtsän/Jeren lämpöä täynnä oleviin katseisiin Bojania kohtaan. Olin itsekin ihan täynnä rakkautta sen esityksen jälkeen, ja olikin yllättävää lukea miten ristiriitaiset tunnelmat palstoilla oli. Joissain kohdissa näen kyllä myös vakavoitumista ja jonkinlaista surumielisyyden vivahdetta, mut en usko sen olevan mitään negatiivista. Joissakin kohdissa loppuhalauksissa molemmat vaikuttavat minun mielestä liikuttuneilta.

Mun mielestä tässä CCC:ssa on jotain erilaista, hienovaraista herkkyyttä NT:n riemuun ja räjähtävään lataukseen verrattuna, ja se on omalla tavallaan tosi ihanaa ❤
Seurasin Tallinnaan keikan striiminä. CCC oli lämmin mutta todellakin jollain tavalla surumielinen. Tuli mieleen, että näinköhän oli viimeinen kerta, kun sen yhdessä esittävät.
Surumielisyys saattoi johtua tietysti myös heti sen jälkeen edessä olevista hyvästeistä, jotka olivat varmasti tunnetta täynnä. Ehkä CCCnkin takia.
 
vierailija
Ainakin tietokoneella pystyy kyllä selaamaan tietyn käyttäjän kaikkia TikTokeja ilman tunnuksiakin. Tietysti Safurseyn kohdalla se voi olla vähän hidasta, kun hänellä on niitä valtavasti.
 
vierailija
Joo, Adidas ei ehkä ollut se mitä odotin itsekään Janilta. Mutta ehkä hän on itsekin halunnut uutta tyyliä keikkavaatteisiin tällä kertaa. Kirri on ilmeisesti, paitsi suunnitellut uusia asuja, myös tuunannut poikien omia vaatteita.
Tykkään tosi paljon Janin omasta simppelistä tyylistä (nahkatakki, t-paita tai neulepaita ja suorat housut), samoin NT-vaatteista.
Mutta hän ja kaikki bändin pojat nyt näyttäisi hyviltä ihan missä vaatteissa vaan.
Minusta se "verkkatakki", jonka alta Jan näytti t-paitaansa Nacelle, oli kyllä ihan kiva, ja sopi väriltään tummalle Janille todella hyvin. En muista, millä keikalla se oli.
 
vierailija
Minusta se "verkkatakki", jonka alta Jan näytti t-paitaansa Nacelle, oli kyllä ihan kiva, ja sopi väriltään tummalle Janille todella hyvin. En muista, millä keikalla se oli.
Tallinnan keikalla oli tämä takki!
Joo, Tallinnassa sekä Jan että Nace oli vaaleansinisissä. Tuo väri sopii kyllä Janille ja saattaa olla hänen lempivärejään, hänellä on nähty samanvärinen neulepaita ihan vapaa-ajan asuna.
 
vierailija
Janin vaatteista tuli mieleen, että ainakin Vauvalla kaikki eivät tykänneet hänen aiemmista keikkavaateistaan vaan niitä moitittiin pappapyjamiksi tms.

Ehkä Jan(kin) käy lukemassa näitä meidän höpinöitä ja päätti nyt sitten yllättää meidät pukeutumalla Adidakseen - vai onko nyt sellainen muoti, että Addut on pappojen muotia? 😂
 

Yhteistyössä