Tällöin jos perutaan yleensä ne korvataan aika pian. Eikö?
Sinulla itsellä on kovasti tunteet pelissä joten minusta aika hauskaa minua siitä tuomita.
Minähän en tässä tuomitse millään tavalla yhtään ketään.
Mulla ei itse asiassa ole tunteet pelissä millään lailla. Enkä tarkoittanut kyllä tuomita sinua tai kenenkään tunteita, jokainen voi tuntea mitä haluaa. Se mikä on mielestäni väärin, on olettaa, että ne oman idolin tunteet jostain tilanteesta olisi samat kuin omat tunteet.
Pointti kirjoituksessani oli, että tuosta, kuinka riippumatta tilanteesta sovitut jutut pitää handlata tai se on loukkaus toista kohtaa, saa palstan sen hetken keskustelukontekstissa sen käsityksen, että K olisi nyt pettänyt jonkun lupauksen ja jättänyt tekemättä jonkun sovitun jutun, vaikka me ei tiedetä ollenkaan, mitä tarkkaan ottaen on sovittu, onko jokin sovittu edes jäänyt toteutumatta tai jos on, niin kummalle puolelle se este on tullut. Menneiden perusteella, kun niitä sovittuja asioita siirtäviä esteitä on ollut molemmilla (vaikka täällä välillä toisen puolen esteet tuntuu unohtuvan), eikä kumpikaan ole näyttänyt niistä missään vaiheessa loukkaantuneen, kun kuuntelee mitä ja miten he itse toisistaan puhuvat, eikä keskity siihen miten fanit ovat tulkinneet joitain ilmeitä tai ig-tykkäyksiä tms. (enkä siis oleta tai väitä, että juuri sinä olisit niin tehnyt).
Mitä tulee tuohon perumisen korvaamiseen, niin tottakai tuollaiset perumiset sovitaan/jutellaan kavereiden kesken. Mutta ensimmäisessä lainaamassani tekstissä luki "ja riippumatta siitä miten kaikkeen on aina selitys", josta sain kyllä vahvasti sen käsityksen, että riippumatta syystä (tai korvaamisesta) peruminen on aina loukkaus.