Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai. Meni kesällä Sloveniaan?

Ei mennyt.

Meni Lontooseen nyt kun oli sovittu?

Ei mennyt.

Järjesti nyt kunnolla aikaa Bojanille?

Ei kuulosta täysin siltä.

Hyppäsi kiertuebussiin mukaan Tallinnaan.

Ei hypännyt. Tuli ihan vain keikan ajaksi Tallinnaan.

Mitä muuta sitten onkaan ollut..
On aika epäreilua listata tällaisia, kun ei oikeasti tiedetä mitä sovittu ja mistä perumiset johtuvat. Vedät omiin tunteisiisi sopivia johtopäätöksiä ja purat pettymyksesi K:n. Kannattaa muistaa, että some on tosi pieni osa noiden elämästä, ei sen varaan kannata mitään laittaa. Perumiset ovat voineet johtua myös B:sta. Sanoihan K esim kesällä, että ei kutsua Sloveniaan ole kuulunut ja on B myös aiemmin siirtänyt ja perunut noiden yhteisiä juttuja, elämä on sellaista. Ei ulkopuolelta ilman faktoja kannata alkaa lupauksien pettämisestä syytellä kun et asiasta oikeasti tiedä.
 
vierailija
On aika epäreilua listata tällaisia, kun ei oikeasti tiedetä mitä sovittu ja mistä perumiset johtuvat. Vedät omiin tunteisiisi sopivia johtopäätöksiä ja purat pettymyksesi K:n. Kannattaa muistaa, että some on tosi pieni osa noiden elämästä, ei sen varaan kannata mitään laittaa. Perumiset ovat voineet johtua myös B:sta. Sanoihan K esim kesällä, että ei kutsua Sloveniaan ole kuulunut ja on B myös aiemmin siirtänyt ja perunut noiden yhteisiä juttuja, elämä on sellaista. Ei ulkopuolelta ilman faktoja kannata alkaa lupauksien pettämisestä syytellä kun et asiasta oikeasti tiedä.
Mä veikkaan vaikka kakkaa tulee nyt, että bussissa on vienyt yllätystilaa joku, josta ei ollut alunperin sovittu. ...
 
vierailija
Ei tunnelmassa ole mitään vikaa! Kai sen ääneen saa sanoa/kirjoittaa että kaikilta osin K:n toiminta ei näytä olleen sellaista, mitä tästä erityisesti Viron-osuudesta kerrottiin?
 
vierailija
Ei täällä minusta mikään kamala tunnelma ole.
Ei minustakaan. Pääosin ihan normaalia ajatustenvaihtoa. Tuntuu, että ne, jotka odottavat yhä päähenkilöiden parisuhdetta tai muuta romanttista järjestelyä, eivät oikein kestä muunlaisia ajatuksia. Vai saako täällä kirjoitella enää shippaajat, joille riittää tosielämässä päähenkilöiden välillä ystävyys?
 
vierailija
Mun tulkinta: B on ollut rakastunut, mutta päästänyt irti ja tyytynyt ystävyyteen. Tilanne on puhuttu läpi ja yhdessäolo Suomessa ja Virossa on sovitusti ollut aiemmin suunniteltua vähäisempää.
 
vierailija
Et oo kaksin kuin seksikumppaniesi kanssa?
Mitä tässä sitten vihjaillaan? Jos minua tulisi tapaamaan ystäväporukka en kokisi tarpeelliseksi erottaa siitä yhtä ja lähteä sen kanssa viettämään aikaa ja jättää muut keskenään. En vaan näe syytä tähän. Heillä varmasti oli myös paljon tekemistä eikä paljoa aikaa vain yleiseen haahuiluun.
 
vierailija
Bojan on muuten varsin aktiivinen tuolla ns työtilillään ihan muutenkin. Nytkin oli tykännyt BBC:n uutisesta Ranskan uudesta laista joka koskee perustuslaillista aborttioikeutta.
 
vierailija
Mun tulkinta: B on ollut rakastunut, mutta päästänyt irti ja tyytynyt ystävyyteen. Tilanne on puhuttu läpi ja yhdessäolo Suomessa ja Virossa on sovitusti ollut aiemmin suunniteltua vähäisempää.
Mä oon samaa mieltä alusta, mutta luulen että tuo kahdestaan yhdessäolon mahdollinen vähäisyys suunnitelmiin nähden on silti ollut jonkinlainen yllätys. Luulen, että K pelkää tai tietäisi loukkaavansa kolmatta osapuolta ja on joutunut tekemään jonkinlaisen kompromissin. Hän vaikuttaa juuri sellaiselta ihmiseltä, joka ei todellakaan halua loukata ketään läheistään.
 
vierailija
On aika epäreilua listata tällaisia, kun ei oikeasti tiedetä mitä sovittu ja mistä perumiset johtuvat. Vedät omiin tunteisiisi sopivia johtopäätöksiä ja purat pettymyksesi K:n. Kannattaa muistaa, että some on tosi pieni osa noiden elämästä, ei sen varaan kannata mitään laittaa. Perumiset ovat voineet johtua myös B:sta. Sanoihan K esim kesällä, että ei kutsua Sloveniaan ole kuulunut ja on B myös aiemmin siirtänyt ja perunut noiden yhteisiä juttuja, elämä on sellaista. Ei ulkopuolelta ilman faktoja kannata alkaa lupauksien pettämisestä syytellä kun et asiasta oikeasti tiedä.
Ettet itse nyt sotkisi tunteitasi tähän keskusteluun. Oletan että olet tämä minulle aiemmin räyhännyt henkilö ja tämä joka näkee täällä hirveää tunnelmaa.

Luettelin vain asioita joita on esille tullut. Toki me ei tiedetä kaikkea. Mutta tämä koskee meitä ihan kumpaakin. Ei vain minua
 
vierailija
Mä oon samaa mieltä alusta, mutta luulen että tuo kahdestaan yhdessäolon mahdollinen vähäisyys suunnitelmiin nähden on silti ollut jonkinlainen yllätys. Luulen, että K pelkää tai tietäisi loukkaavansa kolmatta osapuolta ja on joutunut tekemään jonkinlaisen kompromissin. Hän vaikuttaa juuri sellaiselta ihmiseltä, joka ei todellakaan halua loukata ketään läheistään.
Ja kun liikaa varotaan helposti vasta loukataankin ja useampaa ihmistä kerralla. Kaikille ei voi kumartaa millään aina pyllistät johonkin suuntaan ja kaupan päälle on vaarana hukata itsensä
 
vierailija
Oli kihloja tai ei. Oli tyttistä tai ei. Sovitut pitää handlata tai se on loukkaus toista kohtaan. Oli se henkilö kaveri, ystävä tai enemmän. Ja riippumatta siitä miten kaikkeen on aina selitys.
Ai esimerkiksi, kun ystävä hommaa sulle liput keikalle ja asi on sovittu niin varmaksi, että kaveri kertoo sen ääneen radiossa, mutta sitten sä et menekkään, koska ongelmat tekniikassa?

Tai kesäkuussa sovitte, että tuut tapaamaan ystävää sen kotimaahan päivänä x, mutta sitten saatkin sovittua ylimääräisen keikan sille päivälle, niin et tulekaan vaan vasta 2pv myöhemmin?

Tää palsta on joskus niin yksipuolinen syytöstensä kanssa (turhien syytösten!!)

Noi tajuaa toistensa työt ja että joskus vaan asioita oikeasti tapahtuu ja se on ok! Me ei myöskään tiedätä oikeasti mitä ja miten on sovittu. Eikä edes sitä, että onko K esim. ollu bussissa. Ja jos ei ole, niin kummalta puolelta se este on tullut.

Ja me ei todellakaan tiedetä kuinka paljon ovat viettäneet kahdenkesken aikaa. Me ollaan nähty ihan murto-osan murto-osa siitä ajasta minkä JO oli Suomessa. Se, että joku fani on pettynyt ei tarkoita, että kukaan noista olisi pätkääkään pettynyt mihinkään. Älkää pliis siirtäkö/muuttako omia fiiliksiänne ja odotuksianne muiden tuntemuksiksi.
 
vierailija
Ai esimerkiksi, kun ystävä hommaa sulle liput keikalle ja asi on sovittu niin varmaksi, että kaveri kertoo sen ääneen radiossa, mutta sitten sä et menekkään, koska ongelmat tekniikassa?

Tai kesäkuussa sovitte, että tuut tapaamaan ystävää sen kotimaahan päivänä x, mutta sitten saatkin sovittua ylimääräisen keikan sille päivälle, niin et tulekaan vaan vasta 2pv myöhemmin?

Tää palsta on joskus niin yksipuolinen syytöstensä kanssa (turhien syytösten!!)

Noi tajuaa toistensa työt ja että joskus vaan asioita oikeasti tapahtuu ja se on ok! Me ei myöskään tiedätä oikeasti mitä ja miten on sovittu. Eikä edes sitä, että onko K esim. ollu bussissa. Ja jos ei ole, niin kummalta puolelta se este on tullut.

Ja me ei todellakaan tiedetä kuinka paljon ovat viettäneet kahdenkesken aikaa. Me ollaan nähty ihan murto-osan murto-osa siitä ajasta minkä JO oli Suomessa. Se, että joku fani on pettynyt ei tarkoita, että kukaan noista olisi pätkääkään pettynyt mihinkään. Älkää pliis siirtäkö/muuttako omia fiiliksiänne ja odotuksianne muiden tuntemuksiksi.
Tällöin jos perutaan yleensä ne korvataan aika pian. Eikö?

Sinulla itsellä on kovasti tunteet pelissä joten minusta aika hauskaa minua siitä tuomita.

Minähän en tässä tuomitse millään tavalla yhtään ketään.
 
vierailija
Tunteiden jälkeisessä ystävyydessä on se vika, että sitten pitäisi kyetä olemaan tosi rehellinen itselleen ja toiselle. Helposti sitä odottaa enemmän kuin on luvattukaan ja taas helposti antaa ymmärtää enemmän kun toinen on turvallisesti etäällä
 
vierailija
Ettet itse nyt sotkisi tunteitasi tähän keskusteluun. Oletan että olet tämä minulle aiemmin räyhännyt henkilö ja tämä joka näkee täällä hirveää tunnelmaa.

Luettelin vain asioita joita on esille tullut. Toki me ei tiedetä kaikkea. Mutta tämä koskee meitä ihan kumpaakin. Ei vain minua
En ole aiemmin kommentoinut, joten en ole. En tiedä mikä taustalla, mutta aikamoisia olettamuksia esität vieraista ihmisistä ilman mitään faktaa. No tämä tästä.
 
vierailija
Mutta oletuksia ja kyökkipsykologiaa juttuni vain ovat. Ei niitä kannata totena ottaa. En tunne ihmisiä. Enkä tiedä kaikkea.

Missään nimessä.en syytä kumpaakaan mistään. Minusta tuo köydenveto on aika turhaa kun emme tosiaan tiedä kaikkea ja tunne ihmisistä.kyin pienen osan.
 
vierailija
vierailija
Mun tulkinta: B on ollut rakastunut, mutta päästänyt irti ja tyytynyt ystävyyteen. Tilanne on puhuttu läpi ja yhdessäolo Suomessa ja Virossa on sovitusti ollut aiemmin suunniteltua vähäisempää.
Kyllähän ne serbiankieliset uudet biisit viittaavat täyttymättömään/vailla mahdollisuutta ainakin siinä tilanteessa olevaan rakkauteen. Vaikka niitä ei olisi näistä (oletetuista) tunteista kirjoitettu, täytyy B:n tietää, että moni tulee tulkitsemaan niin. Siksikin musta vaikuttaa, että B on sinut sen kanssa, että hänen vaille klassista onnellista loppua jäänyt rakastumisensa on ns. julkista tietoa.
 
vierailija
Mun tulkinta: B on ollut rakastunut, mutta päästänyt irti ja tyytynyt ystävyyteen. Tilanne on puhuttu läpi ja yhdessäolo Suomessa ja Virossa on sovitusti ollut aiemmin suunniteltua vähäisempää.
Tää sen on pakko olla. Siis niin TÄÄ.
Rakastunut, mutta päästänyt irti, ja tehnyt kaksi ihanaa, ihanaa, IHANAA biisiä tunteistaan, jotka kävi läpi ja sai! 🩷🩷🩷
Siksi ehkä se Puolan keikan puhe…? (astp:n yhteydessä että oletteko kertoneet rakkaallenne että tämä tuoksuu hyvältä jne) vapautui jotenkin asian osalta ja nyt Jerppa on rakas ystävä 😭😭😭, mä en kestä! 🥹
Tän ajatteleminen helpottais mua siis NIIIIN PALJON, koska en oo tajunnut, miten se pysyy järjissään tässä tilanteessa 🥺
Mulle tuli aiemmin jo kyllä mieleen, että jos tää oli sen eka iso rakastuminen (ylipäätään JA mieheen), niin jos hän haluaa perheen, niin onko hän tämän kannattelemana valmis löytämään naisen, VAIKKA ei ehkä saa siitä samaa tunneskaalaa irti, koska se on heterosuhde, ja hän syvällisesti sekoaa miehistä?
Oon myös ihmetellyt, että MITEN se pystyy tuomaan julkisuuteen KAKSI rakkauslaulua tästä kokemuksestaan ihan pokalla, kun toi homma on suhdemielessä ajellut karille, mutta sehän sen selittäis, että Bojan on päästänyt irti, mutta noi tunteet on sille niin rakkaita (ja Jere), että ilman muuta se kokemus jatkaa biiseissä. Kantaa ne mukanaan. Jos ois jotenkin näin niin ihana, ihana, ihana 😭😭😭😭😭 Rakastan
 

Yhteistyössä