Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jere on oikein hyvin handlannut kaiken sovitun, turha jauhaa paskaa.
Ai. Meni kesällä Sloveniaan?

Ei mennyt.

Meni Lontooseen nyt kun oli sovittu?

Ei mennyt.

Järjesti nyt kunnolla aikaa Bojanille?

Ei kuulosta täysin siltä.

Hyppäsi kiertuebussiin mukaan Tallinnaan.

Ei hypännyt. Tuli ihan vain keikan ajaksi Tallinnaan.

Mitä muuta sitten onkaan ollut..
 
vierailija
Aika antikliimaksi tämä loppu jollain tavalla vaikka en edes ole shipannut. Ei kauhean kivalta kohtelulta ystävää kohtaan vaikuta. Monia lupauksia ja peruutuksia.
Hän kuitenkin vei Joksut porukoilleen ja keilaamaan muutenkin pyörinyt heidän kanssaan koko tän viikon ajan melkein. Oli katsomassa KOLME joksujen keikkaa yhdessä oli esiintymässäkin eikö teille riitä mikään?????
 
vierailija
Ei mun mielestä olisi mikään ihme, vaikka nm olisi pyytänyt J ikään kuin valitsemaan mitä haluaa ja vähentämään tai lopettamaan julkista mouruamista B:n suuntaan. Kuka meistä jaksaisi katsoa tuollaista vuoden ja tietää, että ympäri nettiä jengi haluaa teidän eroa ja sun puolison ottavan jonkun toisen. En väitä että näin on tapahtunut, mutta täysin mahdollista ja ymmärrettävää, jos näin on.
No tämä. Ihme, että muka tuon euroviisuvuoden varjolla noinkin paljon, mitä nähtiin, oli ok ja mahdollista. En oikein käsitä. Siis mitään.
En sitä, että se oli vuoden ajan ok, mut sitten enää ei, jos kerran oli vain showta, enkä käsitä sitäkään, että jos se ei niinkään ollut showta, niin silti se oli vuoden ajan ok.
 
vierailija
En minä.hauku Kärtsää. Se ei ole tarkoitus. Mutta ei se nyt rehellistäkään tunnu olisi sanoa, että pitää aina lupauksensa. Toki sekin nyt on inhimillistä. Eikä asiat ole helppoja kuin harvoin.

Mutta ei tässä oikein tunnu olevan ystävyyttä jota fiilistellä erityisesti enää. Hyvää kuitenkin kummallekin toivon
 
vierailija
Hän kuitenkin vei Joksut porukoilleen ja keilaamaan muutenkin pyörinyt heidän kanssaan koko tän viikon ajan melkein. Oli katsomassa KOLME joksujen keikkaa yhdessä oli esiintymässäkin eikö teille riitä mikään?????
Minä olen yksi ihminen.

Ei K mikään paha ihminen ole. Ja hänellä on kiva perhe. Ja B on varmasti tärkeä K:lle. Muttei se kaikki silti kiistä sitä ettei K ole tainnut tehdä niitä asioita joita on luvannut.
 

Yhteistyössä