Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei taida tulla tätä keikalla vierailua koskien "kiitos Jere" -postausta sydämineen B:ltä. Se sopii tietysti tämän vierailun yleiseen some-linjaankin.

Liven ja klippien perusteella ccc oli ihan kiva (ja yleisö onneksi innoissaan) mutta tuntui se jo tällä kertaa irralliselta ja vähän velvollisuudentuntoiselta ainakin ruudun välityksellä. Hojan on omasta mielestäni vain typerä, mutta mikäs siinä, jos/kun JO tykkää.

Varmaan yhteiset lavaesiintymiset ovat JO:n ja K:n kesken tässä, jos eivät sitten joskus oikeasti innostu tekemään yhteisbiisiä (tällä hetkellä todennäköisyys sille on varmaan 0 prosenttia). Aika aikaa kutakin.

Olisi kiva kuulla Tallinnasta enemmän, kun joku paikalla ollut a) herää b) ehtii!
 
vierailija
En välttämättä heittäisi sitä kirvestä tässä kohtaan kaivoon. Ei kai taida olla mitään varmaa, että K ei jatkaisi enää tästä eteen päin? Matkalaukut niillä oli että sentään yhden yön vähintään ovat.
 
vierailija
Kyllä B on selkeästi ilmaissut miten K hyppää bussiin ihan mukaan Tallinnaan asti ainakin. Itse sain kyllä muutenkin käsityksen yhdessäolosta todella paljon ja ei ihan siltä vaikuta.

No toivottavasti olen täysin väärässä ja kaikki on hyvin
 
vierailija
Onhan tuo nyt aika itsestään selvää kun näkyy se kuva K ja H tulossa laukkujen kanssa ja se Jodelissa ollut kuva missä näkyi myös NM. Minulle tuli mieleen, että jos B ei olisi puhunut K tulosta Tallinnaan ei olisi ehkä mennyt sitten ollenkaan, kun se bussiin meno jostain syystä estyi. Oli sitten vähän niinkuin pakko mennä kun B oli haastattelussa sanonut.
Missä ketjussa on tuo kuva Jodelissa?
 
vierailija
Ei sitä mitään pysäyttää tarvinnut. Eikä ollut pikseli mössöä. Mutta ne sormusjutut oli Kyllä liioittelua
Heh, mun piti kyllä pysäytellä että noi tyypit erottui. Mutta sormus näkyy selvästi. Kellokädessä oli siinä se sileä, kiiltävä sormus, kun Italiassa siinä kädessä oli toinen sormus ja tää kiiltävän näköinen oli oikeassa nimettömässä.
Että vähän vaikea sanoa merkkaako toi mitään, ja niin kauan kuin emme tiedä niin omaan elämääni ei ainakaan merkkaa sitä eikä tätä.
 
vierailija
Liityn niiden joukkoon, joiden mielestä ei ole enää epäselvää, että J ja B välillä on (enää) vain ystävyyttä. Hyvää ja syvää sellaista toki.

Itselläni on ollut vähän vastaavat juonenkäänteet aikanaan ja siksi on ollut toisaalta kiva ja toisaalta turhauttavaa seurata tätä saagaa. Samat tutut vaiheet olen ollut vuoden aikana näkevinäni, tämä tietenkin vain omaa varmaan vähän värittynyttä tulkintaani.

Minusta kukaan ei ole tässä tarinassa pahis tai syypää mihinkään. Tämä vaan meni näin. Ystävyys ja yhteys noilla säilyy varmasti. B:llä saattaa kestää, ennen kuin pystyy löytämään samanlaisen yhteyden
jonkun muun kanssa. Todella toivon että hän sen löytää.
 

Yhteistyössä