Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämäpä juuri. En tajua, miksi hänet pitää ottaa kaikkialle mukaan ja miksi ylipäätään haluaa seurata kaikkialle mukaan! Olen onnellisesti parisuhteessa minäkin, mutta en ikimaailmassa menisi puolisoni mukaan mihinkään tapaamisiin, joissa hän tapaa pitkästä aikaa omaa kaveriaan/omia kavereitaan tai joka jumalan kerta ottaisi häntä mukaan mihinkään omien ystävieni tapaamisiin (vaikka kutsuttaisiinkin, pariskuntatapaamiset erikseen).
Ja noin yleisen elämänkokemuksen mukaan on myös tärkeä taito osata olla itsekseen ja ei ole haitaksi, jos parisuhteessakin on omia kiinnostuksenkohteita, omia ystäviä, omaa puolisosta erillistä aikaa (ja oma työ ja omat rahat).
Mä täältä ohiksena totean, että oon ihan samaa mieltä teidän kanssa. Vaikuttaa todella siltä, että jompikumpi pelkää mitä voisi tapahtua, jos miehet olisivat jossain pidempään kahdestaan. Toivon vaan, että tää lopputulos on kaikille mieleinen.
 
vierailija
Kokeillaanpa uudelleen. Tässä linkki siihen Jodelin ketjuun missä näkyy samat mustat löysät housut ja valkeat kengät kuin Madam Cykan stoorissa H vieressä. Enpä enää ihmettele miksi yhteismateriaalia ei tullut kiertuebussista.
https://shared.jodel.com/GQHbBkOKIHb
Jotenkin jopa huvittavaa että tähänkin onnistui tallentumaan. Siitä vaan ovista sisään niin eivät olisi jääneet fanin videolle.
 
vierailija
No tämäpä juuri. En tajua, miksi hänet pitää ottaa kaikkialle mukaan ja miksi ylipäätään haluaa seurata kaikkialle mukaan! Olen onnellisesti parisuhteessa minäkin, mutta en ikimaailmassa menisi puolisoni mukaan mihinkään tapaamisiin, joissa hän tapaa pitkästä aikaa omaa kaveriaan/omia kavereitaan tai joka jumalan kerta ottaisi häntä mukaan mihinkään omien ystävieni tapaamisiin (vaikka kutsuttaisiinkin, pariskuntatapaamiset erikseen).
Ja noin yleisen elämänkokemuksen mukaan on myös tärkeä taito osata olla itsekseen ja ei ole haitaksi, jos parisuhteessakin on omia kiinnostuksenkohteita, omia ystäviä, omaa puolisosta erillistä aikaa (ja oma työ ja omat rahat).
Kyllä muakin tää ihmetyttää ja vielä varsinkin että miksi just aina Bn kun tapaa niin silloin varsinki roikkuu mukana, olihan K siellä Rukalla ja Levilläkin vaan poikaporukassa niin ei voi mitään että tulee sellanen tunne että joku pelkää (onko sitten K itse vai NM vai jopa molemmat) mitä vois tapahtua Bn kanssa jos olis ilman "valvovia silmiä". Toki totuus voi olla aivan toinen mutta tälläinen mielikuva tästä itselle vaan tulee.
 
vierailija
Kaiken nähdyn perusteella mä en pysty millään päättelemään varmaksi, etteivät K ja B olisi viettäneet kahdenkeskistä aikaa viikon aikana...ja mä en edes shippaa. Vaikka keikoilla olisi katsomossa vaikka ketä, niin keikkojen aikana B on lavalla, eihän se silloin muutenkaan mitään kahdenkeskistä aikaa olisi. Joksut oli Suomessakin tosi monta päivää ja meille näytetty siitä ajasta vaan muutama pätkä. Me ei tiedetä mitä muuna aikana on tehty ja millä kokoonpanoilla.
 
vierailija
Kyllä muakin tää ihmetyttää ja vielä varsinkin että miksi just aina Bn kun tapaa niin silloin varsinki roikkuu mukana, olihan K siellä Rukalla ja Levilläkin vaan poikaporukassa niin ei voi mitään että tulee sellanen tunne että joku pelkää (onko sitten K itse vai NM vai jopa molemmat) mitä vois tapahtua Bn kanssa jos olis ilman "valvovia silmiä". Toki totuus voi olla aivan toinen mutta tälläinen mielikuva tästä itselle vaan tulee.
Jep, totuutta ei tiedä kuin he eikä se meille kuulu, mutta just esim tää Tallinnan reissu on kyllä vähän outo. Avokki saattaa olla kova JO fani itsekin, mutta näki jo kaksi keikkaa Hesassa ja tuli varta vasten vielä Tallinnaankin mukaan, mutta ehkä siihen tosiaan yhdistettu tuo kylpyläreissu. Ja kun H on mukana kans niin en oikeen ees tajuu miten jaksaa mukana olla, jos mun mies lähtis kavwrinsa kanssa reissuun muita jätkiä tapaamaan niin en nytnihan heti ois menossa matkaan. Eikä mua kyllä otettaiskaan.
 
vierailija
No kerta kielletty puheenaihe ei näköjään enää olekaan kielletty, niin kieltämättä onhan se vähän outoa, että noita vilahduksia alkaa tulla aina silloin kun B on Suomessa. Pitkiin aikoihin ei ole näkynyt mitään ja nyt taas vilahtelee siellä sun täällä.
 
vierailija
No kerta kielletty puheenaihe ei näköjään enää olekaan kielletty, niin kieltämättä onhan se vähän outoa, että noita vilahduksia alkaa tulla aina silloin kun B on Suomessa. Pitkiin aikoihin ei ole näkynyt mitään ja nyt taas vilahtelee siellä sun täällä.
Ehkäpä siellä on todellista luottamusongelmaa, ainakin sille olis perusteet jos ne tarinat Kn touhuista piti paikkansa.
 
vierailija
Jos jotain venäläisnaiset osaa hyvin, niin pitää miehestään kiinni.
Tässä voi olla perää, koska en tunne yhtään suomalaista naista joka roikkuisi tuolla tavalla miehen perässä joka paikassa ja toinen on se, että Jere joutuu häntä elättämään. Ei omaa uraa, lopettanut lastenhoitaja hommat, asuu Vantaan kaupungin Jerelle lahjoittamassa kämpässä jne. Tästä kaikesta johtuen on todella vaikeaa ymmärtää miten hän on mielenkiintoisempi kumppani kuin valovoimainen, menestyvä ja lahjakas Bojan.
 
vierailija
No kerta kielletty puheenaihe ei näköjään enää olekaan kielletty, niin kieltämättä onhan se vähän outoa, että noita vilahduksia alkaa tulla aina silloin kun B on Suomessa. Pitkiin aikoihin ei ole näkynyt mitään ja nyt taas vilahtelee siellä sun täällä.
Ei se ole koskaan ollutkaan kielletty. Vauvalla ne viesit on saattaneet poistua mutta täältä se ei onnistu.
 
vierailija
Jos jutut keikkabussiin hyppäämisestä pitävät missään määrin paikkansa (ja tarkoittivat muutakin kuin ajan viettämistä Kultturitalon parkkiksella, hei haloo...) niin onhan se surkuhupaisa lopputulos, että Tallinnaan saavutaan päivä myöhemmin laivalla avokki ja Härtsä käsipuolessa. Ja vaikka olisikin käynyt jotain että bussiin ei ole mahtunutkaan, niin varmaan vaihtoehtoisiakin keinoja saapua Tallinnaan ja olla siellä turistina olisi ollut.
Musta olisi kiinnostava tietää, mitä muut Joksut ajattelevat tilanteesta ja K:n ja B:n hommasta. Ihmetteleekö heistä kukaan näitä Suomen-järjestelyjä ja sitä että moni K.n ainakin lupailema juttu on kariutunut.
 

Yhteistyössä