Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tavastia 2:n jälkeenkin Vauvalla kyllä useampi valitti, miten oli ihan ankea CCC eikä enää mitään kemiaa.
No ei minusta ollut. Ja se näkyy tässä; esihän sitä nytkään ollut. Siis AITOA sellaista vaan se oli showta. Varmasti joo tykkäävät toisistaan, mutta eivät ilmeisesti sillä lailla. Tai ainakaan K ei näemmä ole etenemässä mihinkään.
 
vierailija
Tuossa on nyt varmaan aika paljon asioita joita emme tiedä. Ja tuskin niitä edes kerrotaan koskaan epäilen, mutta en minä usko ettei ystävyyttä ja välittämistä olisi. Päinvastoin.
 
vierailija
Noinhan siinä käy yleensä kun suhde syvenee. Ei se ole enää samaa räiskettå varsinkaan kun ei ollu tuiskeessa ja just tavattu kuukausien jälkeen vaan paljon vietetty yhessä aikaa ja asiat selviä. Lämmön minä tuossa näin eleissä ja ilmeissä
Samoin ja kiitos kun kirjoitit tämän ihanan jutun tänne kaiken vänkäyksen ja trollauksen väliin <3
 
vierailija
No ei minusta ollut. Ja se näkyy tässä; esihän sitä nytkään ollut. Siis AITOA sellaista vaan se oli showta. Varmasti joo tykkäävät toisistaan, mutta eivät ilmeisesti sillä lailla. Tai ainakaan K ei näemmä ole etenemässä mihinkään.
Mutta kun sillä ei ole shipin kannalta merkitystä! Me halutaan keskittyä nyt tähän onnelliseen asiaan, että meidän best boyfriends ovat yhdessä, iloisen ja nauravaisen näköisiä :)
 
vierailija
Hirveä nälkä ja vessahätä kun jäi valmistautumatta kunnolla tähän iltaan ja olen ollut täysin toimintakyvytön kohta pari tuntia Voi että minä rakastan tätä touhua! Miksi minun elämä ei ole ollut aina näin hauskaa!? Kiitos teille kaikille ihanille seurasta! Nautadom for ever
Kiitos itsellesi. ❤Mä ihmettelen välillä samaa! Näihin katseisiin ja tuohon hymyyn... nyt parempi mennä nukkumaan, kun näyttää, että ankeuttajatrollien yövuoro alkaa.
 

Yhteistyössä