Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hirveä nälkä ja vessahätä kun jäi valmistautumatta kunnolla tähän iltaan ja olen ollut täysin toimintakyvytön kohta pari tuntia 😅 Voi että minä rakastan tätä touhua! Miksi minun elämä ei ole ollut aina näin hauskaa!? Kiitos teille kaikille ihanille seurasta! ❤ Nautadom for ever ❤
 
vierailija
Voi mä kyllä toivon että se Damonin rakkaus olisi Bojan! En oo mitenkään vakuuttunut että olisi, olihan noissa kuvissakin muitakin, eikä rakkaus välttämättä oo kuvassa edes. Mutta kun K näyttää olevan varattu ja vakiintunut, olis mulla ainakin paljon parempi mieli, jos tietäisin että Boitsukin on löytänyt jonkun. Eikä harmittaisi B:n puolesta, jos K ei mene kyläilemään tai lähde pitemmälle kiertueelle mukaan.
 
vierailija
Oli kyllä Bllä nopea tykkäys ja vielä bäkkärillä. Kyllä tässä täytyy olla jotain. Aivan ku ois tienny Damonin postaavan rakkauden tunnustuksen.
Voi Jeresus. Tai sitten on vaan ottanut puhelimen kouraansa saadakseen ajatukset muualle keikan jälkeen ja nähnyt ekana Damonin postauksen. Ei nyt viritellä mitään salaliittoteorioita siellä. Ja Damonilla on muukin elämä Joksujen ulkopuolella.
 
vierailija
Noinhan siinä käy yleensä kun suhde syvenee. Ei se ole enää samaa räiskettå varsinkaan kun ei ollu tuiskeessa ja just tavattu kuukausien jälkeen vaan paljon vietetty yhessä aikaa ja asiat selviä. Lämmön minä tuossa näin eleissä ja ilmeissä
 
vierailija
Voi Jeresus. Tai sitten on vaan ottanut puhelimen kouraansa saadakseen ajatukset muualle keikan jälkeen ja nähnyt ekana Damonin postauksen. Ei nyt viritellä mitään salaliittoteorioita siellä. Ja Damonilla on muukin elämä Joksujen ulkopuolella.
Täällä on ollu salaliittoteorioita jo vuoden ja tänään viimeistään kaikille selvis, ettei näiden välillä oo muuta ku ystävyyttä. Kummallakin oma rakkauselämä toisaalla.
 
vierailija
Siinä postauksessa lukee myös, että on viettänyt lähiaikoina aikaa todellisten ystävien kanssa, mikä varmaan sopisi niin sadieen kuin joksuihin, joita noissa kuvissa on. Tämän suuremmat spekut voitte mennä tekemään joksujen/damonin omaan ketjuun.
 

Yhteistyössä