vierailija
Mulle vaan tuli heti mieleen, että kuka ei Bojaniin rakastuisi, kun vielä noin hyvin on päässyt tutustumaan.Ei se Damonia estä hänestä puhumasta
Mulle vaan tuli heti mieleen, että kuka ei Bojaniin rakastuisi, kun vielä noin hyvin on päässyt tutustumaan.Ei se Damonia estä hänestä puhumasta
Ja TMKaikki viimeinen luottamus rapistuu jos Härtsä mahtuukin sinne bussiin.
Damon totesi että on rakastunut mutta ei saa vastarakkautta.Olen ollut alusta asti tätä mieltä. Kris oli pelkkä savuverho ja Bojan on se todellinen syy miksi Damon oli koko ajan Joksujen kanssa ja mukana Sloveniassakin.
Boitsu olis halunnu heti halata mut Kärppy alko kiitteleenJeren hymy tossa lopussa
Kuvassa vielä eri pituinen ja ruumiinrakenteeltaan ei samanlainen henkilö, jos Jodelin kuvaa tarkoitetaanLopeta paskanpuhuminen ja keksi muuta.
Voi Jeresus. Tai sitten on vaan ottanut puhelimen kouraansa saadakseen ajatukset muualle keikan jälkeen ja nähnyt ekana Damonin postauksen. Ei nyt viritellä mitään salaliittoteorioita siellä. Ja Damonilla on muukin elämä Joksujen ulkopuolella.Oli kyllä Bllä nopea tykkäys ja vielä bäkkärillä. Kyllä tässä täytyy olla jotain. Aivan ku ois tienny Damonin postaavan rakkauden tunnustuksen.
Näkyy, että Bojan on ottamassa mikrofonia, mutta K alkaa kiittelemään. sitten halaavat ja Boitsu ottaa sen mikin itselleen. Söpöä!Boitsu olis halunnu heti halata mut Kärppy alko kiitteleen
Kullä!Noinhan siinä käy yleensä kun suhde syvenee. Ei se ole enää samaa räiskettå varsinkaan kun ei ollu tuiskeessa ja just tavattu kuukausien jälkeen vaan paljon vietetty yhessä aikaa ja asiat selviä. Lämmön minä tuossa näin eleissä ja ilmeissä
Ei kyllä sano mitään siitä, ettei saisi vastarakkautta.Damon totesi että on rakastunut mutta ei saa vastarakkautta.
Oikeesti? Really? Aikamoisia nää Aarnin juonenkäänteet, varsinkin jos se rakkauden kohde on joku Joksuista (ja erityisesti jos on B).Damon totesi että on rakastunut mutta ei saa vastarakkautta.
Täällä on ollu salaliittoteorioita jo vuoden ja tänään viimeistään kaikille selvis, ettei näiden välillä oo muuta ku ystävyyttä. Kummallakin oma rakkauselämä toisaalla.Voi Jeresus. Tai sitten on vaan ottanut puhelimen kouraansa saadakseen ajatukset muualle keikan jälkeen ja nähnyt ekana Damonin postauksen. Ei nyt viritellä mitään salaliittoteorioita siellä. Ja Damonilla on muukin elämä Joksujen ulkopuolella.
missä damon sano ettei saa vastarakkautta? hän kirjoitti että on rakastunutOikeesti? Really? Aikamoisia nää Aarnin juonenkäänteet, varsinkin jos se rakkauden kohde on joku Joksuista (ja erityisesti jos on B).