vierailija
Noi kaksi on niin onnellisen näköisiä yhdessä. Ihan sama mitä niiden välillä on 🩷Miten onnellisina
Noi kaksi on niin onnellisen näköisiä yhdessä. Ihan sama mitä niiden välillä on 🩷Miten onnellisina
Pörröttää, että kiitos, sun ansiosta tutustuin maailman ihanimpaan naiseen....Ihanavarsinkin tuo kun B hymyilee Klle siinä sentin päässä ja kääntää hänen päätään tullaa pörröttämällä
No hienoa. Sitten voit lakata täälläkin niistä keskustelemasta.Miksi? Eihän oikeista suhteista ole oikein keskustella. Vaikka haluaisi.
Vuoristorata todellakin. mutta kyllä me ollaan todellakin saatu noista vävybojat, jotka nukkuu pöyhösten äidin hellässä huomassa. Ruisrock tulee pian ja uudet biisitMinusta oli ihan hyvä päätös(?) tälle viikon mittaiselle vuoristoradalle.
Oli. Kyllä siinä oli sitä miten vastarakkautta ei oleEikö se ollut joku muutaman viikon takainen postaus?
Maailma on taas mallillaan ja universumissa kaikki hyvin, kun nuo kaksi ovat toistensa lähellä. Hyvä olo tästä.Noi kaksi on niin onnellisen näköisiä yhdessä. Ihan sama mitä niiden välillä on 🩷
Juuri niin. Tuon toivon säilyvän oli sitten mitä tahansa ihan heidän itsensä vuoksiNoi kaksi on niin onnellisen näköisiä yhdessä. Ihan sama mitä niiden välillä on 🩷
Kuin myös. Nää kaksi tarvii toisiaan. En vois olla onnellisempi.Maailma on taas mallillaan ja universumissa kaikki hyvin, kun nuo kaksi ovat toistensa lähellä. Hyvä olo tästä.
"I fell in love after a long time heart break..... (he doesn't love me back)"700 days sober. It feels so great to say that. Almost two years. It has its ups and it has its downs. As life presents for all of us. I am grateful today to be alive. I’ve had a great time recently with true friends, falling deep in love and just living as my true self, being accepted and laughing until my belly hurts. You do not have to live in the dark to create art. How are you feeling?
Damonin postaus.
Ei katso kummastuneena, opettele nyt tulkitsemaan edes Bojanin ilmeitä ennen sekoiluaTässähän tuo Kärppä pitäis Boitsusta kiinni ja Boitsu nykäsee itsensä irti. Kärppä katsoo aika kummastuneena perään
Nämä sun B:lle keksimät suhteet ei ole oikeita myöskäänMiksi? Eihän oikeista suhteista ole oikein keskustella. Vaikka haluaisi.
Alat keskustella omassa ketjussasi. Kuka kieltää?Miksi? Eihän oikeista suhteista ole oikein keskustella. Vaikka haluaisi.
Ei tiedetä tietysti mutta minä kyllä uskon että ovat K:sta. Ihanat oli pojat lavalla tänään. Silti liityn tuohon toiveeseen että Boitsullakin olisi joku. Eiköhän hänellä arviointikyky pelaa, joten jos se olisi Damon, niin varmaan D sitten sopii hänelle.Mä oikeasti toivoisin B:lle tasapainottavaa kumppania. Vähän pelkään, että D:n kanssa on aika tuulista. Ja vaikka fiilistelen B ja K yhteyttä niin rehellisesti eihän me tiedetä B:n asioista. Ei noi uudet laulut välttämättä ole K:sta vaan voi olla jostain toisestakin jonka on kesällä/syksyllä tavannut. Ei se ennenkään ole asioitaan julkisuuteen tuonut. No K ehkä poikkeus
Kiitos, mun DamKris-harhat vain syveni tästä."I fell in love after a long time heart break..... (he doesn't love me back)"
Liityn kerhoon.Kiitos, mun DamKris-harhat vain syveni tästä.
Vuoristorata todellakin. mutta kyllä me ollaan todellakin saatu noista vävybojat, jotka nukkuu pöyhösten äidin hellässä huomassa. Ruisrock tulee pian ja uudet biisit
No tottakai on, Virossa on liki samanlainen saunakulttuuri kuin Suomessa. Ei ihan yhtä paljon saunoja per rakennusluku, mutta saunoja löytyy.Onko Virossakin saunoja!
No en puhunutkaan Bojanin ilmeistä vaan Kärpän. Opettele sinä lukemaan. Ja Boitsu nykäisee itsensä irti.Ei katso kummastuneena, opettele nyt tulkitsemaan edes Bojanin ilmeitä ennen sekoilua
Eihän kiskaise, en minä ainakaan mitään sellaista nää?Tässähän tuo Kärppä pitäis Boitsusta kiinni ja Boitsu nykäsee itsensä irti. Kärppä katsoo aika kummastuneena perään