Oon katsonut tän jo monta kertaa, enkä nää ollenkaan noinJoo katsoin samaa. Se oli nimenomaan B joka ei lähtenyt mukaan ja himmaili tällä kertaa. Syytä voi vain arvailla.
Mä taas siihen, mitä he ovat toisilleen oikeasti. Toki sen osalta, miltä se näyttää ja mitä tietoa siitä on.Mutta kun sillä ei ole shipin kannalta merkitystä! Me halutaan keskittyä nyt tähän onnelliseen asiaan, että meidän best boyfriends ovat yhdessä, iloisen ja nauravaisen näköisiä
Jestas siinä se bojcin jeretoniini-hymy taas on, ei näy kuin kärpyn kanssa
Juu ei todellakaan ole sitä mieltä.Juu ei ole kaikki sitä mieltä
Minä myös!Kaikki? Uskon edelleen something more.
Turvasatama <3And now imagine that this is the moment when Bojan feels comfortable on stage again. Just like before. No anxiety or fear. Just pure joy.
Kris/Nace-shippareita ei kai sen muinaisen gallupin mukaan ollut palstalla kuin neljä. Edustat nyt varmaan yksinäsi, sori.Oonko mä muuten ainoa Kris Nace shippari enää? Onko ne pari muuta vaihtanut kelkkaa?
Tuohan on jonkun muun kommentti."I fell in love after a long time heart break..... (he doesn't love me back)"
En ole tosiaankaan sitä mieltä, että olisi mennyttä, mutta ensitapaamisesta on 11 kk, niin ei ihme jos terävin kärki vähän pehmenee.Eli kaikki on nyt sitä mieltä että veljellistä rakkautta on, mutta se something more on mennyttä? Sen kuvan täällä saa. Minusta se kemia oli ainakin ennen enemmän kuin veljillä, nykyisestä en tiedä.
Sori K&B shippaajat (oon itekin) mut se oli mun lempi veto tältä keikaltaJan on aivan ihana tuon kilpparinsa kanssa ja Alikalle säesti upeasti.
Vääntäkää mullekin rautalangasta: kumpi se kohde siis olisi: Kris vai Bojan?Liityn kerhoon.
En minäkään. MRS=3Oon katsonut tän jo monta kertaa, enkä nää ollenkaan noin
Rakastan näitä kahta.Näiden hymyt!
No mä en ainakaan usko että ketään noista jotka oli Damonin postauksessa ois se johon on rakastunut, ystäviä kyllä mutta ainakin todella vaikea nähdä että jos kyseessä ois B joka on muutenkin pitänyt kaikki yksityiselämäänsä koskevat asiat pois julkisuudesta niin antais Damonin paljastaa asian 1,2miljoonalle seuraajalleen
Harmittaa jo etukäteen, jos näin on. Joksut ovat niin ihania omalla jopa vaatimattomalla tavallaan. Ja musikantteja kaikki.Ruississa varmaan taas sama juttu, ei saada joksuja yksinään.
Awwww… tää on todella söpö ajatus. Mutta miten se menee jos Bojan tarvitsi enemmän..? Voi olla vaikea ihastua uudelleen Eihän kukaan voi tälle vetää vertoja VUOSIIN sen elämässä.Kuin myös. Nää kaksi tarvii toisiaan. En vois olla onnellisempi.
juu, minullakin sellainen kutina. Täällä on vain tarve löytää B:lle poikkis hinnalla millä hyvänsäNo mä en ainakaan usko että ketään noista jotka oli Damonin postauksessa ois se johon on rakastunut, ystäviä kyllä mutta ainakin todella vaikea nähdä että jos kyseessä ois B joka on muutenkin pitänyt kaikki yksityiselämäänsä koskevat asiat pois julkisuudesta niin antais Damonin paljastaa asian 1,2miljoonalle seuraajalleen
Välillä vaan tuntuu, ettei K tarvii Bojania. Mihin se sitä tarvii? Bojan tässä Jereä tarttis.Kuin myös. Nää kaksi tarvii toisiaan. En vois olla onnellisempi.