Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on ollu salaliittoteorioita jo vuoden ja tänään viimeistään kaikille selvis, ettei näiden välillä oo muuta ku ystävyyttä. Kummallakin oma rakkauselämä toisaalla.
Ööh. Älä viitsi jankata salaliittoteorioista, jos itse pakotat jotain Bojanin ja Damonin juttua. Shippaus on erikseen, ja täällä kyllä tiedetään sen realiteetit.
 
vierailija
Voi mä kyllä toivon että se Damonin rakkaus olisi Bojan! En oo mitenkään vakuuttunut että olisi, olihan noissa kuvissakin muitakin, eikä rakkaus välttämättä oo kuvassa edes. Mutta kun K näyttää olevan varattu ja vakiintunut, olis mulla ainakin paljon parempi mieli, jos tietäisin että Boitsukin on löytänyt jonkun. Eikä harmittaisi B:n puolesta, jos K ei mene kyläilemään tai lähde pitemmälle kiertueelle mukaan.
Mä oikeasti toivoisin B:lle tasapainottavaa kumppania. Vähän pelkään, että D:n kanssa on aika tuulista. Ja vaikka fiilistelen B ja K yhteyttä niin rehellisesti eihän me tiedetä B:n asioista. Ei noi uudet laulut välttämättä ole K:sta vaan voi olla jostain toisestakin jonka on kesällä/syksyllä tavannut. Ei se ennenkään ole asioitaan julkisuuteen tuonut. No K ehkä poikkeus 😄
 
vierailija
Vähän rupes itkettämään ton ccc jälkeen. Taika on kadonnut ja pojat vaan jotain ystäviä lavalla. Mitään, mitä odotettiin ylipäätään koko Suomen ja Viron reissulta, ei tapahtunut. Tää rakkauden laiva on haaksirikkoutunut ja sydän särkynyt.

Ja lisäkommentteja keikasta, olipa Bojan tänään vähäpuheinen ja pysytteli paikallaan ja keikkakin yllättävän lyhyt.
Joo, surkeeta on. Menepäs nyt itkemään surusi pois ja etsi joku uusi harrastus itsellesi.
 
vierailija
Noinhan siinä käy yleensä kun suhde syvenee. Ei se ole enää samaa räiskettå varsinkaan kun ei ollu tuiskeessa ja just tavattu kuukausien jälkeen vaan paljon vietetty yhessä aikaa ja asiat selviä. Lämmön minä tuossa näin eleissä ja ilmeissä
Samalla mä kyllä mietin, että miksi Bojan oikein julkaisi ne aivan selkeät rakkauslaulut Jerelle, jos hommasta on tullut vain kaveruutta... Vai onko se siksi, että ne ovat hyviä biisejä ja elämänkokemuksista (ja joo, joskus myös toisten) ne biisit syntyvät, eikä ole väliä, paljastavatko ne jotain vai eivät? Ois niin kiva ajatella, että Bojan vain jatkaa härkäpäisesti suunnitelmaansa houkutella K itselleen. Mutta jos K nyt on hetero, niin ei se sitten vain voi onnistua, vaikka Bojan on näin ihana... On kyllä tilanne, jota en pysty nyt ihan täysin ymmärtämään tai näkemään, että missä tässä oikein mennään.
 
vierailija
Kyllä se muuttaa paljonkin. Mulla oli tarinan alussa uskoa siihen että vetovoima Bojaniin voittaisi, mutta nyt on suhde ihan peruskauraa oleva ystävyys, joka ei ole enää kiinnostava. Ja yksityiselämä on tosi paljon mukana. Mitä kiinnostavaa on siinä, että henkilö tapaa ystäväänsä avovaimonsa kanssa. Perhetapaaminen. Ihan ok, mutta ei se kiinnostavaa ole.
Juhlat pitäisi lopettaa silloin, kun ne ovat parhaimmillaan
 
vierailija
Kauniit ja rohkeat
Sitä tää on ollut koko ajan. Mullakin tunteet heittelee laidasta laitaan tätä seuratessa. Aamupäivällä jo uskoin, että K on lähdössä kiertuebussiin, sitten saapui eräs henkilö todennäköisesti K n kanssa yhdessä Tallinnaan, ja kaiken kukkuraksi Bojan onkin jo Damonin oma. Ja kaikki tämä yhden päivän aikana. Joksut haluaisin ruississa jo ilman Kärtsää
 
vierailija
700 days sober. It feels so great to say that. Almost two years. It has its ups and it has its downs. As life presents for all of us. I am grateful today to be alive. I’ve had a great time recently with true friends, falling deep in love and just living as my true self, being accepted and laughing until my belly hurts. You do not have to live in the dark to create art. How are you feeling?

Damonin postaus.
 
vierailija
Sen Etelin voi oikeasti unohtaa. Ei mitään näyttöä, että olisivat viettäneet yhtään aikaa yhdessä muuten kuin Kärtsän vuoksi. Sen sijaan Damon on viettänyt todella paljon aikaa Bojanin ja Joksujen kanssa koko alkuvuoden.
Hohhoijaa. Ootko hirveesti nähny En hengaavan konserteissa tai muualla. Kärpän kaa. Mut nyt oli kummassakin. Eikä sunnuntaina edes Mattia esiliinana. Vaan ihan "lähipiiriläisesnä" + halaamassa Joker Outin faneja. Ja kihertää kuin pikkutyttö. Tapaus ei vois olla paljoa selvempi. Jos sen shippisukkahousun poistaa päästä.
 
vierailija
Hohhoijaa. Ootko hirveesti nähny En hengaavan konserteissa tai muualla. Kärpän kaa. Mut nyt oli kummassakin. Eikä sunnuntaina edes Mattia esiliinana. Vaan ihan "lähipiiriläisesnä" + halaamassa Joker Outin faneja. Ja kihertää kuin pikkutyttö. Tapaus ei vois olla paljoa selvempi. Jos sen shippisukkahousun poistaa päästä.
Niin kumpi se nyt olikaan Damon vai Etel vai molemmat yhtä aikaa?
 

Yhteistyössä