Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tajusin muuten just että siinä lokkienkatseluvideossa ei taida olla B vaan Nace? Ainakin sama takki ja pipo kuin siinä ryhmäkuvassa, ja tumblrissa oli tunnistettu näin. Ei kai se mitään sinänsä muuta, paitsi että silloin ainoa havainto B:stä Tallinnassa olisi se fanin kanssa otettu kuva eli kun oli liikkeellä yksin.
Nää vaatteethan siinä lokkistoorissa näkyy eli Bojan ihan selvästi.

 
vierailija
Tykkäsin kaikista ja suosikkini niistä on bluza, ainakin tällä hetkellä. Olin lauantain keikalla ja nuo siellä soitetut kolahtivat mulle samatien. Toivottavasti mahdollisimman monilta keikoilta tulisi liveä, kiinnostaisi kovasti kuulla muutkin uudet biisit!
Mulle iski nämä kaikki, etenkin se Šta bi ja iski keikalla kuin tuhat volttia. Ja nyt kun vielä yrittää ymmärtää näitä sanoja. Voi boitsut, nyt on kovaa settiä! 🔥
 
vierailija
Minun yksinkertainen teoriani on, että shippaus ei ennen haitannut poikia, mutta nyt K parisuhde on mennyt vakavampaan suuntaan eli kihlaus ja tilanne on eri. Ajatelkaapa kun jossain vaiheessa tämä tulee suuremman yleisön tietoon, kuinka paljon sontaa tämä puoliso voisi niskaansa saada? Voi olla jo nyt saanut viestejä hulluilta faneilta yms. Shippaus meni liian vakavaksi ja siitä tuli haitta. K voi hyvin heittää läppää Behmin ja muiden kanssa ilman että sitä otetaan vakavasti. Bojan on eri asia. K ei myöskään varmasti halua loukata ketään. Poikien ystävyys on varmasti läheinen, se vaan pidetään poissa suurimmaksi osaksi julkisuudesta. Mihinkään Matin tarkoituksillisiin postauksiin en kyllä usko. Onhan se K ollut ennenkin puolison kanssa liikkeellä niinkuin seiskasta ollaan nähty. Olivat Härtsän kanssa tupla deiteillä.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä mikä este K lle on tullut.
Ehkä se että juttu suunnitellusta turistivisiitistä Tallinnaan päätyi ihan lehteen Suomessa, ja se tietää että hulluimmat fanit tulisi Suomesta Tallinnaankin kyttäämään sitä, ja ainoa mahdollisuus saada olla rauhassa on joko pysyä keikkabussissa piilossa kun muut on kylillä, tai jättää menemättä. En ihan ymmärrä mikä idea pojilta oli kertoa asiasta haastattelulle, kun he kerran tietävät että jokaista K:n liikettä seuraa niin media kuin superfanit. Vahingossa ehkä lipsahti sit.
 
vierailija
Ehkä se että juttu suunnitellusta turistivisiitistä Tallinnaan päätyi ihan lehteen Suomessa, ja se tietää että hulluimmat fanit tulisi Suomesta Tallinnaankin kyttäämään sitä, ja ainoa mahdollisuus saada olla rauhassa on joko pysyä keikkabussissa piilossa kun muut on kylillä, tai jättää menemättä. En ihan ymmärrä mikä idea pojilta oli kertoa asiasta haastattelulle, kun he kerran tietävät että jokaista K:n liikettä seuraa niin media kuin superfanit. Vahingossa ehkä lipsahti sit.
Oliko K joidenkin fanien mukaan sanonut suunnilleen bussin portailla olevansa lähdössä Viroon?
 
vierailija
Ainoa mitä itse olen miettinyt on ollut se, että ehkä asioita ei oltu ihan puhuttu läpi. Jo odotti sitä samaa riemua mitä oli NT ja K ei kykene siihen syystä X. B meni asiasta puhumaan julkisesti ja nyt ei sitten K kyennytkään lähtemään viime hetkillä. Mutta ihan spekulaatiota.

Mihinkään kihlajaisten julkistamiseen Matin tilillä en usko enkä muuhunkaan julkistukseen. Itseasiassa spekuloisin saattavan olla ettei vaan ole nyt tilaa suhteille ylipäätään eikä se olisi ihme. Tapahtunut ihan kamalasti. Nyt jotkut pikakihlat kun et uskalla edes kaupassa käydä ja pitää olla kauheat defenssit päässä julkisella paikalla kulkiessa ei kuulosta kovin järkevältä.
 
vierailija
Ei se ole Virossa, ei ainakaan yksin ole missään hotellissa ollut kun muut kaupungilla. Voihan se olla että on muuta seuraa mukana. Tuntuu kyllä hullulta, että jos se menee vain keikalle sinne, kun 2 keikkaa jo näki. Olisi luullut että menee sen takia että saavat viettää enemmän aikaa yhdessä.
 

Yhteistyössä