Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En halua riidellä! Mä vaan sanoin, että mun mielestä se video julkaistiin tarkoituksellisesti ja sä et sitä määrää, oonko mä sitä mieltä vaiko en. Jos et halua jankuttaa asiasta kanssani, ole itse hiljaa ja anna mun olla sitä mieltä mitä mä oon.
No sä olet nyt tuonut noin viissataa kertaa näkemyksesi esiin joten voisit vähitellen vaieta. On tullut selväksi kummallinen ajatusmaailmasi ja se, ettei sun kanssa ole kukaan samaa mieltä niin voidaankin jättää tää aihe tähän.
 
vierailija
Lisäksi mä en ole lytännyt kenenkään mielipiteitä tänään. Oon ainoastaan selostanut asioita, joihin oma näkemykseni perustuu.
En jaksa sitä, että joku jankuttaa sitä vastaan, kun ei osaa kumota mun perusteita.
A
Et sinäkään osaa kumota kenekään perusteita. Kuvittelet vain niin harhaisessa maailmassasi, jotta voit aina julistaa itsesi voittajaksi ja saavasi viimeisen sanan.
 
vierailija
Pidä sä se pääsi kiinni. Selkeästikään sulla ei ole mitään sanottavaa mulle.
Kuten myös! Miksi piti vastata tähän viestiin, jos sulla ei mitään hyvää perusteltavaa vastalausetta ollut? Osoittaa vain sen, että jankkaat jankkaamisen ilosta maanisuuteen asti.

Ja mulle riitti, tästä yöstä tuleekin sitten Aito show, eli poistun. Öitä kaikille muille, Aidolle toivon pikaista hoitojaksoa.
 
vierailija
Kuten myös! Miksi piti vastata tähän viestiin, jos sulla ei mitään hyvää perusteltavaa vastalausetta ollut? Osoittaa vain sen, että jankkaat jankkaamisen ilosta maanisuuteen asti.

Ja mulle riitti, tästä yöstä tuleekin sitten Aito show, eli poistun. Öitä kaikille muille, Aidolle toivon pikaista hoitojaksoa.
No siksi, että hän koittaa pomotella. Mä puhun täällä mistä aiheesta mua huvittaa.
 
vierailija
Eiköhän se video ollut ihan tarkoituksellinen ja varmasti tietävät että videoita hidastellaan ja screenshotteja otetaan. Tarkoituksellinen siis siinä mielessä että K olisi voinut kyllä sanoa että ei haluta sitten näkyä vilaukseltakaan. Tietysti myös muissa tarkoituksissa niitä screenshotteja otetaan jne. kuin yhden tietyn bongaamiseen. Mikään outtaaminen se ei ollut enää tässä vaiheessa kun asia lienee jo tiedossa kaikilla joita se kiinnostaa.
 
vierailija
Eiköhän se video ollut ihan tarkoituksellinen ja varmasti tietävät että videoita hidastellaan ja screenshotteja otetaan. Tarkoituksellinen siis siinä mielessä että K olisi voinut kyllä sanoa että ei haluta sitten näkyä vilaukseltakaan. Tietysti myös muissa tarkoituksissa niitä screenshotteja otetaan jne. kuin yhden tietyn bongaamiseen. Mikään outtaaminen se ei ollut enää tässä vaiheessa kun asia lienee jo tiedossa kaikilla joita se kiinnostaa.
Ei ollut tarkoituksellinen.
 
vierailija
Eiköhän se video ollut ihan tarkoituksellinen ja varmasti tietävät että videoita hidastellaan ja screenshotteja otetaan. Tarkoituksellinen siis siinä mielessä että K olisi voinut kyllä sanoa että ei haluta sitten näkyä vilaukseltakaan. Tietysti myös muissa tarkoituksissa niitä screenshotteja otetaan jne. kuin yhden tietyn bongaamiseen. Mikään outtaaminen se ei ollut enää tässä vaiheessa kun asia lienee jo tiedossa kaikilla joita se kiinnostaa.
Mä en usko, että sen tarkoitus oli mikään muu, kun keikan fiilistely.
 
vierailija
Mä kyllä ajattelen, että jotakin outoa tässä jutussa on. Siis somehiljaisuus. Ja piileskely/poisjääminen sovitusta reissusta (mikäli siis siitä kyse). Kun JO kuitenkin häärineet somessa tosi paljon esim siellä UKssa ja suunnilleen joka toinen viikko liveäkin, että mitä nyt ihmettä? Tai ovatko vaan erityisen stressaantuneita ja kiireisiä? Silloin kuin UK-tour, niin silloinkin somettivat jatkuvasti, juopottelivat keskellä päivää ja riehuivat WYn kanssa. Ja NTlläkin paljon somepostauksia. Ja eihän kenenkään ole pakko mitään postata, kuten täälläkin aina hoetaan, tuntuu vaan tosi oudolta tämä koko homma.
 
vierailija
Mä epäilen, että ne vaan ei nyt halua asialle julkisuutta. Mä epäilen myös, että Matti jakoi tarkoituksella videon, jossa oli NM, jotta osa ihmisistä tajuaisi, että vaikka K sulkeutuisi bojanin kanssa hotellihuoneeseen, niin for real ei kannata mitään kutujuttuja kuvitella. Huvikseen saa toki jokainen kuvitella mitä haluaa, mutta ainakin itsellä ne meinasivat muuttua jo taas aika todellisiksi.
Ja siis kun Bojan vielä jakoi sen. Joo, videossa oli muitakin kiitoksia vai mitä kehumista olikaan, mutta on mahdollista, että sellainen on ympätty samaan tämän toisen viestin kanssa (ts. itseasiassa päinvastoin). Muka viattomasti.
Ja hyvä niin. Josko tässä sitten pääsisi nukkumaankin.
Mä uskon kans tähän, että tarkoituksella N M tuotiin esiin. Ei tuollainen tapahdu vahingossa, että henkilö, jota yleensä yritetään piilotella, on ihan päähenkilö videon loppupuolella. Eihän siinä lopussa muita näykään. Eikä Matti ole sellainen henkilö, joka ei tiedä missä mennään. On viisuista asti nähnyt koko tarinan. Minäkin olin jo ihan uskomassa, että jos K on Tallinnassa yksin, se saattaisi tarkoittaa jotain käännettä K ja B suhteessa. Tuo Matin video on kyllä niin tarkoituksellinen, että se kyllä romuttaa kaikki kuvitelmat muusta kuin K ja N M suhteesta. Ja ilman videotakin saman asian kertoo jo se, että K oli julkisesti avokin vierellä, ei sellaista ole ennen tapahtunut.
 

Yhteistyössä