Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä Joksut eivät kuvaa niin paljon, ettei paljastu juurikin se, että K ei olekaan mukana vaikka B niin sanoi haastattelussa? Samalla lailla eivät Thaikuissa postanneet kun B ei ollutkaan mukana, eivät halunneet varmaan mitään ihmettelyjä ja niin voi olla nytkin. Mutta siitä olen varma, että jos K on huomenna siellä niin kyllä sen joku huomaa joko lautalla tai keikalla. Tai kun menee tai lähtee keikalta.
 
vierailija
Siis tämä naishenkilö on K crewta ollut. Kyllä hän mukana voisi olla vaikka ei olisi mitään kihloja tai suhteita. Ihan siinä missä Etelkin. Ei tuo nyt varmista yhtään mitään.
 
vierailija
Ehkä Joksut eivät kuvaa niin paljon, ettei paljastu juurikin se, että K ei olekaan mukana vaikka B niin sanoi haastattelussa? Samalla lailla eivät Thaikuissa postanneet kun B ei ollutkaan mukana, eivät halunneet varmaan mitään ihmettelyjä ja niin voi olla nytkin. Mutta siitä olen varma, että jos K on huomenna siellä niin kyllä sen joku huomaa joko lautalla tai keikalla. Tai kun menee tai lähtee keikalta.
Täh? Ei ne kuvanneet Suomessakaan.
 
vierailija
Mikä oli suosikkinne uusista biiseistä?
Mikään noista ei ole huono tai meh. Ehkä lempparein on minimaalisella erolla Šta bih ja, rakastan niitä rytmejä sen alkupuolella ja muutenkin. Behind those eyes on myös lemppari ja jää mulla helposti soimaan päähän. Ja rakastan myös Bluzaa, kun se on mun päässä rakkauslaulu Kärtsästä. Musiikillisesti Behind on näistä ehkä simppelein, eli siihen voisi olettaa kyllästyvänsä ekana, mutta ainakaan mihinkään uusista en ole vielä kyllästynyt. Aika sen näyttää :) Ihanaa, että kiertueelta pitäisi tulla vielä lisää uusia biisejä!
Mutta nämä olivat kyllä niin kovia, että riittääkö sieltä vielä yhtä hyviä!? 😊
 
vierailija
Kärtsän ulkomaan tourilla oli joku random paikan paitamyyjä tämä NM muka. Oli varmaan nelissäkymmenissä se nainen. Ja se manageri nainen on kanssa ollut NM monta kertaa mukamas.
 
vierailija
Tämä vauvalta, kun pohdittiin, että miksi B ei ollut siinä koirakuvassa ja sitten kun postaa, niin postaa vanhoja (eilisiä) juttuja. Voi ihan hyvin olla jokin tuollainen kyseessä, B on puhunutkin siitä miten some ja somekyttääminen ahdistaa häntä:

"Tiedätkö, voi hyvin jopa olla, että B vähän ahdistunut tuosta hc kyttäilystä ja siksi ihan tahallaan pysytellyt joittenkin kuvien ulkopuolella (Kikin storyssakin oli selin). Koska olen aivan satavarma, että tietävät, että heitä kytätään, sen verran tiiviisti seuraavat somea (varsinkin B) ja jos nyt siellä viime yönä on parveiltu bussinkin ulkopuolella ja raportoitu twitteriin jne niin ehkä ei tunnu niin kivalta henkilöstä, joka on äskettäin todennut, että hyvä viikko on sellainen, ettei ole nähnyt itsensä missään paikallisessa juorulehdessä. Koska somessahan hän ihan selkeästi on, tuo postaus (eilisestä keikasta ja Deanin onnittelut) alle tunti sitten."
 

Yhteistyössä