vierailija
Ei viime yönäkään ollut keikkaa mut saatiin silti live.Ei tänään ole keikkaa.
Ei viime yönäkään ollut keikkaa mut saatiin silti live.Ei tänään ole keikkaa.
Nyt on niin huonoa settiä että ei edes ärsytä. Trollaa paremmin.Molempien tonttujen tydet siellä oli katsomassa. Huomenna näette kun E on Tallinnassa. Siksi sitä Boitsua ei näy kuvassa muiden Joksujen kanssa tänään. Niillä on ollut tuplatreffit.
Minä en kiellä heidän suhdettaan, mutta on myös Tiinan ystävä ja siksikin bäkkärillä.Miksi hän oli PB:n bäkkärillä Tavastialla?
No ne, joilla on älyä päässä, tietää kyllä. Tyhmät eivät ilmeisesti ymmärrä ja tajua yhtään mitään.Jos puhutaan näistä kolmesta uusimmasta niin suosikki on
Ei voida kuule tietää?
Aww, Jan! I do hope he stays healthy throughout the tour. And I wouldn't mind getting a warm hug from him.https://x.com/tobesosun/status/1764596811740729715?s=20
Oh Jan and his one-liners!
LOL, miksi juuri hän, K ja H olivat siellä kaikista Tiinan ystävistäMinä en kiellä heidän suhdettaan, mutta on myös Tiinan ystävä ja siksikin bäkkärillä.
Ja draamaa monen kanssa, kun eikö sen lipun ensin kietonut ylleen Jure ja sitten Jan ja Nacekin. Ai kamala mitä välienselvittelyä siitäkin seuraa!Suomen lippu ja JO seukkaa. Taisi olla se sama lippu olla kahtena päivänä esillä ja varmaan mukana nytkin. Kiihkeä on suhde.
Ei ollut muistaakseni ccctyttö vaan joku muu. Ja ne oli vielä vip-paikkoja siellä parvella jos oikein muistan ja näkymää lavalle ei ollut juuri ollenkaan kun hän tuli varmaan viimeisimpinä ja jäi jonnekin oviaukon luo.Noin 1000 koska myynnissä ei ollut parvipaikkoja, vain permanto. (Kärtsän keikalle oli erillinen parvikin myynnissä eli 1500 kaikkiaan. Se parvi oli se jossa oli ihan sairaan huono näkyvyys jos kävi huono mäihä kuten CCCCtytöllä muistaakseni kävi)
Myydystä määrästä ei tiedetä muuta kuin että oli merkattu "low tickets" joksujen keikkakuvaan, mikä on ennen "last tickets". Voi olla kai mitä vaan 500-900 lippua myyty.jos oletetaan että "last tickets" ois sitten kun on mennyt tyyliin 90% lipuista.
Siis päätyivät sieltä pippaloista PB:n instaankin. Keitään muita ystäviä ei näkynyt postauksissaLOL, miksi juuri hän, K ja H olivat siellä kaikista Tiinan ystävistä
Älä nyt jaksa trollata keskellä yötä. Ei ole B kyllä ikinä näyttänyt mitään kiinnostuksen hippuakaan sitä naista kohtaan . Oli muitten kanssa kaupungilla, mene katsomaan Kikin story.Molempien tonttujen tydet siellä oli katsomassa. Huomenna näette kun E on Tallinnassa. Siksi sitä Boitsua ei näy kuvassa muiden Joksujen kanssa tänään. Niillä on ollut tuplatreffit.
Kyllä oli aika parinvaihtajaiset ja kaikki hyvissä tunnelmissa silti.Ja draamaa monen kanssa, kun eikö sen lipun ensin kietonut ylleen Jure ja sitten Jan ja Nacekin. Ai kamala mitä välienselvittelyä siitäkin seuraa!
Sitä pitäisi varmaan kysyä PB tai Tiinalta.LOL, miksi juuri hän, K ja H olivat siellä kaikista Tiinan ystävistä
No älkää sitten vttu tarttuko asioihin joita sanon, jos ette halua jankuttaa niistä.Aito mene nukkumaan. Äläkä yritä sanoa, ettet ole sinä. Täällä oli just kiva fiilis.
Yhdessä kuvassa selin. Sinä et tiedä sen enempää missä oli muuten. Huomenna tai siis tänään näette.Älä nyt jaksa trollata keskellä yötä. Ei ole B kyllä ikinä näyttänyt mitään kiinnostuksen hippuakaan sitä naista kohtaan . Oli muitten kanssa kaupungilla, mene katsomaan Kikin story.
No syy PB:n bäkkärivideolle päätymisen syy ei ole se, että K:n vieressä istuva nainen olisi Tiinan ystävä, voi olla ystävä, mutta sillä videolla oli koska oli siellä K:n mukana.Sitä pitäisi varmaan kysyä PB tai Tiinalta.
t. eri
Sinähän se täällä aina jankkaat asiasta kuin asiasta ja tahallasi nostat esiin asioita, joista haluatkin riidellä. On se kummallinen harrastus sulla.No älkää sitten vttu tarttuko asioihin joita sanon, jos ette halua jankuttaa niistä.
Mun mielestä näyttänyt vähän ahdistuneelta, ja siis onko tuo ihme. Hymy on kyllä esillä, mutta ei jotenkin aito. Enemmänkin ihmettelisin, jos selviäisi tervejärkisenä tästä myllytyksestä. Toivon, ettei missään vaiheessa tule mitään totaaliromahdusta.Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä.
Kerropa minulle Aito, miksi veit sen taulukuvan Kultsalle jos et enää shippaa? Taidat kuitenkin pikkuisen shipata.No älkää sitten vttu tarttuko asioihin joita sanon, jos ette halua jankuttaa niistä.
En halua riidellä! Mä vaan sanoin, että mun mielestä se video julkaistiin tarkoituksellisesti ja sä et sitä määrää, oonko mä sitä mieltä vaiko en. Jos et halua jankuttaa asiasta kanssani, ole itse hiljaa ja anna mun olla sitä mieltä mitä mä oon.Sinähän se täällä aina jankkaat asiasta kuin asiasta ja tahallasi nostat esiin asioita, joista haluatkin riidellä. On se kummallinen harrastus sulla.
No lue se kirjoitus josta jankutus alkoi.Kerropa minulle Aito, miksi veit sen taulukuvan Kultsalle jos et enää shippaa? Taidat kuitenkin pikkuisen shipata.
No, vice versa.Ongelma on siinä Aito ettet anna muiden olla sitä mieltä mitä ovat. Jos asiat ei ole kuin haluat tulet ihan kamalaksi.