Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noin 1000 koska myynnissä ei ollut parvipaikkoja, vain permanto. (Kärtsän keikalle oli erillinen parvikin myynnissä eli 1500 kaikkiaan. Se parvi oli se jossa oli ihan sairaan huono näkyvyys jos kävi huono mäihä kuten CCCCtytöllä muistaakseni kävi)

Myydystä määrästä ei tiedetä muuta kuin että oli merkattu "low tickets" joksujen keikkakuvaan, mikä on ennen "last tickets". Voi olla kai mitä vaan 500-900 lippua myyty.jos oletetaan että "last tickets" ois sitten kun on mennyt tyyliin 90% lipuista.
Ei ollut muistaakseni ccctyttö vaan joku muu. Ja ne oli vielä vip-paikkoja siellä parvella jos oikein muistan ja näkymää lavalle ei ollut juuri ollenkaan kun hän tuli varmaan viimeisimpinä ja jäi jonnekin oviaukon luo.
 
vierailija
Molempien tonttujen tydet siellä oli katsomassa. Huomenna näette kun E on Tallinnassa. Siksi sitä Boitsua ei näy kuvassa muiden Joksujen kanssa tänään. Niillä on ollut tuplatreffit.
Älä nyt jaksa trollata keskellä yötä. Ei ole B kyllä ikinä näyttänyt mitään kiinnostuksen hippuakaan sitä naista kohtaan 😂. Oli muitten kanssa kaupungilla, mene katsomaan Kikin story.
 
vierailija
Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä.
Mun mielestä näyttänyt vähän ahdistuneelta, ja siis onko tuo ihme. Hymy on kyllä esillä, mutta ei jotenkin aito. Enemmänkin ihmettelisin, jos selviäisi tervejärkisenä tästä myllytyksestä. Toivon, ettei missään vaiheessa tule mitään totaaliromahdusta.
 
vierailija
Sinähän se täällä aina jankkaat asiasta kuin asiasta ja tahallasi nostat esiin asioita, joista haluatkin riidellä. On se kummallinen harrastus sulla.
En halua riidellä! Mä vaan sanoin, että mun mielestä se video julkaistiin tarkoituksellisesti ja sä et sitä määrää, oonko mä sitä mieltä vaiko en. Jos et halua jankuttaa asiasta kanssani, ole itse hiljaa ja anna mun olla sitä mieltä mitä mä oon.
 

Yhteistyössä