Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikään noista ei ole huono tai meh. Ehkä lempparein on minimaalisella erolla Šta bih ja, rakastan niitä rytmejä sen alkupuolella ja muutenkin. Behind those eyes on myös lemppari ja jää mulla helposti soimaan päähän. Ja rakastan myös Bluzaa, kun se on mun päässä rakkauslaulu Kärtsästä. Musiikillisesti Behind on näistä ehkä simppelein, eli siihen voisi olettaa kyllästyvänsä ekana, mutta ainakaan mihinkään uusista en ole vielä kyllästynyt. Aika sen näyttää Ihanaa, että kiertueelta pitäisi tulla vielä lisää uusia biisejä!
Mutta nämä olivat kyllä niin kovia, että riittääkö sieltä vielä yhtä hyviä!?
Tykkäsin kaikista ja suosikkini niistä on bluza, ainakin tällä hetkellä. Olin lauantain keikalla ja nuo siellä soitetut kolahtivat mulle samatien. Toivottavasti mahdollisimman monilta keikoilta tulisi liveä, kiinnostaisi kovasti kuulla muutkin uudet biisit!
 
vierailija
Tajusin muuten just että siinä lokkienkatseluvideossa ei taida olla B vaan Nace? Ainakin sama takki ja pipo kuin siinä ryhmäkuvassa, ja tumblrissa oli tunnistettu näin. Ei kai se mitään sinänsä muuta, paitsi että silloin ainoa havainto B:stä Tallinnassa olisi se fanin kanssa otettu kuva eli kun oli liikkeellä yksin. 🤷‍♀️
 
vierailija
Siis tämä naishenkilö on K crewta ollut. Kyllä hän mukana voisi olla vaikka ei olisi mitään kihloja tai suhteita. Ihan siinä missä Etelkin. Ei tuo nyt varmista yhtään mitään.
Oletteko te nyt ihan tosissanne. Kaikki kärtsän asioita yhtään seuranneet tietävät kuka lauantaina K n seurueessa oli, mikä hänen asemansa on. Ette taida oikeasti tietää K sta juuri mitään.
 
vierailija
Mä taas uskon, että ei ole. Tää hiljaisuus ja piilottelu muistuttaa aikaa, jolloin Joksut oli Thaimaassa ja lopulta B:kin löytyi jostain ihan muusta paikasta.
Niinpä. Enkä mä usko esim siihen, että olis mitenkään Kn ja Bn välit mennyt, eihän nyt muuten K olis ollu kummallakin keikalla eikä B noin iloisesti hehkuttanut K ja ruisrock-juttua, huutanut 'peliä' jne...Lähinnä mietityttää, että onko kummallakin noin muuten kaikki kunnossa. Koska kyllä ovat hehkuttaneet toisiaan puolin ja toisin (B ennen kiertueen alkua ja K vielä siinä PB-haastattelussa). Ja ne keilavideot oli ihan ku heidän vakiosettiään. Ja sit yhtäkkiä näin, wtf???
 
vierailija
Tajusin muuten just että siinä lokkienkatseluvideossa ei taida olla B vaan Nace? Ainakin sama takki ja pipo kuin siinä ryhmäkuvassa, ja tumblrissa oli tunnistettu näin. Ei kai se mitään sinänsä muuta, paitsi että silloin ainoa havainto B:stä Tallinnassa olisi se fanin kanssa otettu kuva eli kun oli liikkeellä yksin.
On B, samat aurinkolasitkin päässä. Ja housut samat myös.
 
vierailija
Tämähän muistuttaa tosiaan ihan sitä B n Thaimaa katoamista. Loppuun asti oli menossa ja sitten ei näkynyt kuvissa kuitenkaan. Ei oo nyt K Tallinnassa. Ei olisi mitään syytä peitellä asiaa, koska se oli kerrottu jo. Tämä tapaus on nyt ratkaistu.
Mitään ei ole vielä ratkottu. Jos K ei ole Joksujen keikkaa katsomassa, niin sitten. Toistaiseksi ei voi sanoa mitään varmaksi.
 
vierailija
Niinpä. Enkä mä usko esim siihen, että olis mitenkään Kn ja Bn välit mennyt, eihän nyt muuten K olis ollu kummallakin keikalla eikä B noin iloisesti hehkuttanut K ja ruisrock-juttua, huutanut 'peliä' jne...Lähinnä mietityttää, että onko kummallakin noin muuten kaikki kunnossa. Koska kyllä ovat hehkuttaneet toisiaan puolin ja toisin (B ennen kiertueen alkua ja K vielä siinä PB-haastattelussa). Ja ne keilavideot oli ihan ku heidän vakiosettiään. Ja sit yhtäkkiä näin, wtf???
B vaikutti kyllä niin iloiselta ja rennolta keikoilla, että hänellä varmaan asiat kunnossa, mitä nyt keikkastressiä. K:n mielenterveydestä olisin enemmän huolissani. Vaikka kuvissa poseeraa, niin kyllä siellä taustalla varmaan aikamoiset myllerrykset on käynnissä. Toivottavasti ei tule täydellistä romahdusta hänelle.
 
vierailija
B vaikutti kyllä niin iloiselta ja rennolta keikoilla, että hänellä varmaan asiat kunnossa, mitä nyt keikkastressiä. K:n mielenterveydestä olisin enemmän huolissani. Vaikka kuvissa poseeraa, niin kyllä siellä taustalla varmaan aikamoiset myllerrykset on käynnissä. Toivottavasti ei tule täydellistä romahdusta hänelle.
Samaa miettinyt aivan ilman mitään oikeaa syytä niille ajatuksille.
 
vierailija
B vaikutti kyllä niin iloiselta ja rennolta keikoilla, että hänellä varmaan asiat kunnossa, mitä nyt keikkastressiä. K:n mielenterveydestä olisin enemmän huolissani. Vaikka kuvissa poseeraa, niin kyllä siellä taustalla varmaan aikamoiset myllerrykset on käynnissä. Toivottavasti ei tule täydellistä romahdusta hänelle.
Itse aavistelen jotain tällaista K:n suhteen. Ahdistus on varmaan valtava hänellä, kun esim. keikalla istuu lippis, huppu ja aurinkolasit päällä. Eihän hän ilmeisesti missään ihmisten ilmoilla uskalla liikkuakaan, ja jossain vaiheessa sanoi, että arki on hel****ä.
 

Yhteistyössä