Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hiukan huoli Kärtsästä vaikka tiedän sen olevan ihan typerää ja onhan hänellä tukea vaikka miten paljon. Ollut tosi hiljainen entiseen nähden jo suht pitkään. Ennen lomaa jo. Mutta toisaalta ihan tervettähän se vain on.

Sitä vaan tottuu asioihin. Kuten erääseen Kärppään Vantaalta.
Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä. 💚
 
vierailija
Bussilive oli huippu näin jälkikäteenkin! 😂 olipa operaatio saada informaatiot viikonlopulta kun oli menoja ja nyt vasta sain kahlattua läpi. Hei hyvä vaan jos oikeasti viettävät kahdestaan aikaa ilman somea. Ja vitsit ne joksun uudet kappaleet. Väkisinkin tulee mieleen tiettyjä asioita ❤‍🩹
 
vierailija
Miksi K ei sitten näy Tallinnan postauksissa, vaikka asiaa ei oltu salattu alunperinkään. Onhan se tiedossa että hänen oli tarkoitus olla siellä.
Mä epäilen, että ne vaan ei nyt halua asialle julkisuutta. Mä epäilen myös, että Matti jakoi tarkoituksella videon, jossa oli NM, jotta osa ihmisistä tajuaisi, että vaikka K sulkeutuisi bojanin kanssa hotellihuoneeseen, niin for real ei kannata mitään kutujuttuja kuvitella. Huvikseen saa toki jokainen kuvitella mitä haluaa, mutta ainakin itsellä ne meinasivat muuttua jo taas aika todellisiksi.
Ja siis kun Bojan vielä jakoi sen. Joo, videossa oli muitakin kiitoksia vai mitä kehumista olikaan, mutta on mahdollista, että sellainen on ympätty samaan tämän toisen viestin kanssa (ts. itseasiassa päinvastoin). Muka viattomasti.
Ja hyvä niin. Josko tässä sitten pääsisi nukkumaankin.
 
vierailija
Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä.
Sepä se. Sitä vaan kiintyy omituisesti tuntemattomiinkin ihmisiin jotka onnistuu jollain tavoin koskettamaan. Ihan hyvällä tolalla oikeasti Hänellä varmasti on asiat ja paljon rakkaita ihmisiä ympärillä.
 
vierailija
Mä epäilen, että ne vaan ei nyt halua asialle julkisuutta. Mä epäilen myös, että Matti jakoi tarkoituksella videon, jossa oli NM, jotta osa ihmisistä tajuaisi, että vaikka K sulkeutuisi bojanin kanssa hotellihuoneeseen, niin for real ei kannata mitään kutujuttuja kuvitella. Huvikseen saa toki jokainen kuvitella mitä haluaa, mutta ainakin itsellä ne meinasivat muuttua jo taas aika todellisiksi.
Ja siis kun Bojan vielä jakoi sen. Joo, videossa oli muitakin kiitoksia vai mitä kehumista olikaan, mutta on mahdollista, että sellainen on ympätty samaan tämän toisen viestin kanssa (ts. itseasiassa päinvastoin). Muka viattomasti.
Ja hyvä niin. Josko tässä sitten pääsisi nukkumaankin.
Nyt oikeasti, lopeta se jankkaus että Matin video ja Bojan se jakamassa olisi joku viesti. Matti kuvasi Joksuja, suomivävyjä, ja B jakoi stoorin sen takia. Se oli sen stoorin pointti, ei harhaisten videonpysäyttelijöiden teoriat tai mikään shippauksen hillitseminen.
 
vierailija
Kuinka iso se huominen keikkapaikka on ja kuinkahan täyteen se on myyty?
Noin 1000 koska myynnissä ei ollut parvipaikkoja, vain permanto. (Kärtsän keikalle oli erillinen parvikin myynnissä eli 1500 kaikkiaan. Se parvi oli se jossa oli ihan sairaan huono näkyvyys jos kävi huono mäihä kuten CCCCtytöllä muistaakseni kävi)

Myydystä määrästä ei tiedetä muuta kuin että oli merkattu "low tickets" joksujen keikkakuvaan, mikä on ennen "last tickets". Voi olla kai mitä vaan 500-900 lippua myyty.jos oletetaan että "last tickets" ois sitten kun on mennyt tyyliin 90% lipuista.
 
vierailija
Mä epäilen, että ne vaan ei nyt halua asialle julkisuutta. Mä epäilen myös, että Matti jakoi tarkoituksella videon, jossa oli NM, jotta osa ihmisistä tajuaisi, että vaikka K sulkeutuisi bojanin kanssa hotellihuoneeseen, niin for real ei kannata mitään kutujuttuja kuvitella. Huvikseen saa toki jokainen kuvitella mitä haluaa, mutta ainakin itsellä ne meinasivat muuttua jo taas aika todellisiksi.
Ja siis kun Bojan vielä jakoi sen. Joo, videossa oli muitakin kiitoksia vai mitä kehumista olikaan, mutta on mahdollista, että sellainen on ympätty samaan tämän toisen viestin kanssa (ts. itseasiassa päinvastoin). Muka viattomasti.
Ja hyvä niin. Josko tässä sitten pääsisi nukkumaankin.
Minä en usko pätkän vertaa , että Matti julkaisi nyt tarkoituksella jonkun ulostulon. Vtun posket sanon minä.
 
vierailija
Noin 1000 koska myynnissä ei ollut parvipaikkoja, vain permanto. (Kärtsän keikalle oli erillinen parvikin myynnissä eli 1500 kaikkiaan. Se parvi oli se jossa oli ihan sairaan huono näkyvyys jos kävi huono mäihä kuten CCCCtytöllä muistaakseni kävi)

Myydystä määrästä ei tiedetä muuta kuin että oli merkattu "low tickets" joksujen keikkakuvaan, mikä on ennen "last tickets". Voi olla kai mitä vaan 500-900 lippua myyty.jos oletetaan että "last tickets" ois sitten kun on mennyt tyyliin 90% lipuista.
Minä koitin klikkailla niin neljä lippua olis saanu ostettua en tiedä onko se rajoitus vai onko niin vähän enää jäljellä?
 
vierailija
Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä.
Jep, ja Ruoskan julkaisun haastiksissa myös! Eikös se jopa jossain niissäkin puhunut siitä miten lomalla välillä tykkää tehdä somejuttuja eikä se tunnut työltä silloin kun on sometustuulella, mutta toisinaan ei sitten vaan tee mieli somettaa.
 
vierailija
Ei apua, on se Malmitrolli sama kuin nyt Jodelissa trollaava. Siirtyi käyttämään sitä taktiikkaa, että Kärtsän englanti tai Boitsun suomi ei riitä kommunikaatioon niin ilmeisesti tällä logiikalla keikkabussiin hyppääminen on väärinymmärrys
Oli se trolli, jos olisit vaan tullut tuomaan näköhavainnon niin et jää sen jälkeen palstalle kiukuttelemaan ja haukkumaan muita jos sua ei uskota.
 
vierailija
K voi siis oletettavasti turvallisesti katsoa keikan yleisössä. Varsinkin jos pääsee parvelle. Ellei sitten takana ole.

Minusta se ilmaus miten K on turistina mukana kertoi ettei esiinny.
 

Yhteistyössä