vierailija
Kärtsän lisäksi pitäisi ehkä etsintäkuuluttaa myös Bojan, kun häntäkään ei näy kuvassa, missä kaikki muut neljä bändin jäsentä istuvat jonkun kaupan ulkopuolella Tallinnassa.
Jos me kaikki päätettäis lähteä nukkumaan, niin sitten varmasti tapahtuisi jotakin Joten, nukkumaan?Samoin! Jospa nyt yhteistuumin silmät kiinni. Koska tänään ei enää tapahdu mitään. Eihän…?
On sama. Ihan samalla lailla menetti malttinsa kun porukka ei usko.Olen 100% että Malmi oli trolli. Siirtyi nyt trollaamaan samaa Jodeliin, mutta väittää olevansa eri henkilö kuin vauvalla
Eivät ehkä joksut olleet paikalla, mutta tarkoitus oli ja viime hetken ongelmat muutti tilanteen. Jos kaikki olisi mennyt suunnitelmien mukaan, siellä olisivat olleet kaikki. Tietysti jos yhdessä hengailu koski myös kaveripiiriä ja avokkia, niin sitten ok heille. Minua ei kyllä saa ihan heti iloitsemaan K B ja N M n mahdollisesta onnellisesta yhteydestä. Ei sellainen minua kiinnosta.ei olleet ja onko se ihan mahdoton ajatus että ketään ei oikeasti haittaa, vaan kyseessä on jopa iloinen asia, ovat kaikki ystäviä. Niinkuin näitte Kärtsä roudasi ystävänsä bändin keikalle muita ystäviään roppakaupalla, ja uskon että haluaa ystäviensä ja perheenjäsentensä ja puolisonsa olevan myös ystäviä keskenään.
Totta, mutta taitaa todennäköisesti mennä sinne autolla, jonka voi pysäköidä pihalle. Tuskin menee sinne kävellen.On se nyt sentään siellä vuokrakämpällä käynyt todistettavasti useampaankin otteeseen vaikka ei itse sitä sinänsä hoida. Mutta muuten tarina mikä tarina.
Kyllä joo. Mutta eiköhän ole ihan autolla sinne suoraan mennyt eikä millään julkisilla ruuhka-aikaanOn se nyt sentään siellä vuokrakämpällä käynyt todistettavasti useampaankin otteeseen vaikka ei itse sitä sinänsä hoida. Mutta muuten tarina mikä tarina.
Miksi K ei sitten näy Tallinnan postauksissa, vaikka asiaa ei oltu salattu alunperinkään. Onhan se tiedossa että hänen oli tarkoitus olla siellä.Se malmijuttu oli kyllä varmaan ihan trollausta. Oli vielä lisätty myhäilevä maininta romahdusvaarasta.
K oli kuulemma keskellä päivää kulkemassa julkisella vilkkaalla paikalla ja ilman seuraa oletetta asti koska ei mainintaa. En usko. Ei ole vastaavia huomioita aiemmiltakaan aijoilta.
Oli keksitty syyksi parturi vaikka hiukset on kuvien mukaan nyt mintissä, kynsihuolto vaikka kynnetkin näytti just huolletuilta tai sitten se vuokrakämppä jota ei hoida itse. Tunnistettu kynsilakasta ja mustasta hupparista jonka huppu päässä. Jos olikin aito bongaus on oletettavasti erehtynyt. Musta huppari huppu päässä ja mustat kynnet ei ole harvinaisuus Malmilla.
Lisäksi henkilö oli kuulemma unohtanut koko bongauksen tunneiksi ja plaaplaa ihan liikaa oli yksityiskohtia kerrottu kaikesta.
Joo tuskin hirveän usein pyörii Malmin torilla ittekseen keskellä kirkasta päivääTotta, mutta taitaa todennäköisesti mennä sinne autolla, jonka voi pysäköidä pihalle. Tuskin menee sinne kävellen.
Eihän nyt ole näkynyt B:täkäänMiksi K ei sitten näy Tallinnan postauksissa, vaikka asiaa ei oltu salattu alunperinkään. Onhan se tiedossa että hänen oli tarkoitus olla siellä.
No, eipä häntä juuri näy Suomen postauksissakaan. Olisihan se aika epäilyttävää, jos Suomessa olisi näkynyt ja nyt ei.Miksi K ei sitten näy Tallinnan postauksissa, vaikka asiaa ei oltu salattu alunperinkään. Onhan se tiedossa että hänen oli tarkoitus olla siellä.
Eihän se täälläkään missään näy. Viimeksi nähty bussin luona ja sanonut lähtevänsä mukaan. Useampi ihminen nähnyt tämän. Onhan tuo nyt ihan eri kun ei ihan tiedä onko vai eikö.Miksi K ei sitten näy Tallinnan postauksissa, vaikka asiaa ei oltu salattu alunperinkään. Onhan se tiedossa että hänen oli tarkoitus olla siellä.
Näitä trolleja vissiin aktivoituu näiden kiertuevierailuiden yhteydessä. Tilaisuus on niin otollinen syöttää vaikka minkälaista tarinaa faneille.Malmin havainto voi olla totta tai ei mutta se on jännä miten näitä ilmaantuu aina sopivasti. Onko kukaan muuten nähnyt K:ta muuten missään vapaalla. En muista että aikaisemmin ois ollut kommentteja että bongasin K jostain sattumalta.
Ja ellei nyt mitään todella dramaattista ole tapahtunut tuon bussihavainnon ja lähdön välillä, niin kyllä mä uskon K:n olevan Tallinnassa kuten B kertoi aiemmin olevan suunnitelmana. Ei vain halua tällä hetkellä näkyä somessa. Eikä B ole myöskään mitään juuri postaillut, mitä nyt vilahti primozin stoorissa.Eihän se täälläkään missään näy. Viimeksi nähty bussin luona ja sanonut lähtevänsä mukaan. Useampi ihminen nähnyt tämän. Onhan tuo nyt ihan eri kun ei ihan tiedä onko vai eikö.
Niin, K on vielä näkymättömämpi kuin Bojan, vaikka ei hänestäkään paljoa ole näkynyt.Miksi K ei sitten näy Tallinnan postauksissa, vaikka asiaa ei oltu salattu alunperinkään. Onhan se tiedossa että hänen oli tarkoitus olla siellä.
Mieti, miten kiitollinen oot, kun huomenna sulla on voimia ja hyvä olo kun nukuit etkä yrittänyt tehdä yöstä päivää.Koittakaas motivoida mut nyt jotenkin nukkumaan! Pitäis lähteä Tallinnaan huomenna.
Samoin! Jospa nyt yhteistuumin silmät kiinni. Koska tänään ei enää tapahdu mitään. Eihän…?
Taisi olla yksi postaus jonkun naisen kanssa.Eihän nyt ole näkynyt B:täkään
Ei apua, on se Malmitrolli sama kuin nyt Jodelissa trollaava. Siirtyi käyttämään sitä taktiikkaa, että Kärtsän englanti tai Boitsun suomi ei riitä kommunikaatioon niin ilmeisesti tällä logiikalla keikkabussiin hyppääminen on väärinymmärrys