vierailija
Ai että niinku K olisi sanonut että lähdenpä tästä dösällä Alepassa käymään ja B luullut että keikkabussiin hyppää.
Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä.Hiukan huoli Kärtsästä vaikka tiedän sen olevan ihan typerää ja onhan hänellä tukea vaikka miten paljon. Ollut tosi hiljainen entiseen nähden jo suht pitkään. Ennen lomaa jo. Mutta toisaalta ihan tervettähän se vain on.
Sitä vaan tottuu asioihin. Kuten erääseen Kärppään Vantaalta.
Mä epäilen, että ne vaan ei nyt halua asialle julkisuutta. Mä epäilen myös, että Matti jakoi tarkoituksella videon, jossa oli NM, jotta osa ihmisistä tajuaisi, että vaikka K sulkeutuisi bojanin kanssa hotellihuoneeseen, niin for real ei kannata mitään kutujuttuja kuvitella. Huvikseen saa toki jokainen kuvitella mitä haluaa, mutta ainakin itsellä ne meinasivat muuttua jo taas aika todellisiksi.Miksi K ei sitten näy Tallinnan postauksissa, vaikka asiaa ei oltu salattu alunperinkään. Onhan se tiedossa että hänen oli tarkoitus olla siellä.
LOLEi apua, on se Malmitrolli sama kuin nyt Jodelissa trollaava. Siirtyi käyttämään sitä taktiikkaa, että Kärtsän englanti tai Boitsun suomi ei riitä kommunikaatioon niin ilmeisesti tällä logiikalla keikkabussiin hyppääminen on väärinymmärrys
Sepä se. Sitä vaan kiintyy omituisesti tuntemattomiinkin ihmisiin jotka onnistuu jollain tavoin koskettamaan. Ihan hyvällä tolalla oikeasti Hänellä varmasti on asiat ja paljon rakkaita ihmisiä ympärillä.Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä.
Nyt oikeasti, lopeta se jankkaus että Matin video ja Bojan se jakamassa olisi joku viesti. Matti kuvasi Joksuja, suomivävyjä, ja B jakoi stoorin sen takia. Se oli sen stoorin pointti, ei harhaisten videonpysäyttelijöiden teoriat tai mikään shippauksen hillitseminen.Mä epäilen, että ne vaan ei nyt halua asialle julkisuutta. Mä epäilen myös, että Matti jakoi tarkoituksella videon, jossa oli NM, jotta osa ihmisistä tajuaisi, että vaikka K sulkeutuisi bojanin kanssa hotellihuoneeseen, niin for real ei kannata mitään kutujuttuja kuvitella. Huvikseen saa toki jokainen kuvitella mitä haluaa, mutta ainakin itsellä ne meinasivat muuttua jo taas aika todellisiksi.
Ja siis kun Bojan vielä jakoi sen. Joo, videossa oli muitakin kiitoksia vai mitä kehumista olikaan, mutta on mahdollista, että sellainen on ympätty samaan tämän toisen viestin kanssa (ts. itseasiassa päinvastoin). Muka viattomasti.
Ja hyvä niin. Josko tässä sitten pääsisi nukkumaankin.
Noin 1000 koska myynnissä ei ollut parvipaikkoja, vain permanto. (Kärtsän keikalle oli erillinen parvikin myynnissä eli 1500 kaikkiaan. Se parvi oli se jossa oli ihan sairaan huono näkyvyys jos kävi huono mäihä kuten CCCCtytöllä muistaakseni kävi)Kuinka iso se huominen keikkapaikka on ja kuinkahan täyteen se on myyty?
Miksi sitten kääntää lopussa kameran seuralaisiinsa???????Nyt oikeasti, lopeta se jankkaus että Matin video ja Bojan se jakamassa olisi joku viesti. Matti kuvasi Joksuja, suomivävyjä, ja B jakoi stoorin sen takia. Se oli sen stoorin pointti, ei harhaisten videonpysäyttelijöiden teoriat tai mikään shippauksen hillitseminen.
Minä en usko pätkän vertaa , että Matti julkaisi nyt tarkoituksella jonkun ulostulon. Vtun posket sanon minä.Mä epäilen, että ne vaan ei nyt halua asialle julkisuutta. Mä epäilen myös, että Matti jakoi tarkoituksella videon, jossa oli NM, jotta osa ihmisistä tajuaisi, että vaikka K sulkeutuisi bojanin kanssa hotellihuoneeseen, niin for real ei kannata mitään kutujuttuja kuvitella. Huvikseen saa toki jokainen kuvitella mitä haluaa, mutta ainakin itsellä ne meinasivat muuttua jo taas aika todellisiksi.
Ja siis kun Bojan vielä jakoi sen. Joo, videossa oli muitakin kiitoksia vai mitä kehumista olikaan, mutta on mahdollista, että sellainen on ympätty samaan tämän toisen viestin kanssa (ts. itseasiassa päinvastoin). Muka viattomasti.
Ja hyvä niin. Josko tässä sitten pääsisi nukkumaankin.
Samaa mieltä. Ei kukaan siitä videosta voi päätellä mitään tuollastaNyt oikeasti, lopeta se jankkaus että Matin video ja Bojan se jakamassa olisi joku viesti. Matti kuvasi Joksuja, suomivävyjä, ja B jakoi stoorin sen takia. Se oli sen stoorin pointti, ei harhaisten videonpysäyttelijöiden teoriat tai mikään shippauksen hillitseminen.
Eihän se mikään ulostulo ollut??? Vaan kun jengi odotti lavalle Käärijää, niin EI, hän ei tule lavalle vaan on katsomossa avopuolisonaisensa kanssa.Minä en usko pätkän vertaa , että Matti julkaisi nyt tarkoituksella jonkun ulostulon. Vtun posket sanon minä.
Minä koitin klikkailla niin neljä lippua olis saanu ostettua en tiedä onko se rajoitus vai onko niin vähän enää jäljellä?Noin 1000 koska myynnissä ei ollut parvipaikkoja, vain permanto. (Kärtsän keikalle oli erillinen parvikin myynnissä eli 1500 kaikkiaan. Se parvi oli se jossa oli ihan sairaan huono näkyvyys jos kävi huono mäihä kuten CCCCtytöllä muistaakseni kävi)
Myydystä määrästä ei tiedetä muuta kuin että oli merkattu "low tickets" joksujen keikkakuvaan, mikä on ennen "last tickets". Voi olla kai mitä vaan 500-900 lippua myyty.jos oletetaan että "last tickets" ois sitten kun on mennyt tyyliin 90% lipuista.
Minä en tunnistaisi siitä ketään, edes EteliäMiksi sitten kääntää lopussa kameran seuralaisiinsa???????
Jep, ja Ruoskan julkaisun haastiksissa myös! Eikös se jopa jossain niissäkin puhunut siitä miten lomalla välillä tykkää tehdä somejuttuja eikä se tunnut työltä silloin kun on sometustuulella, mutta toisinaan ei sitten vaan tee mieli somettaa.Mutta sitten kun hän on somessa näkynyt, omassaan tai muiden, niin on näyttänyt mun mielestä tosi hyvältä ja onnelliselta. Jospa se tasapaino hiljalleen löytyisi hänenkin elämäänsä.
No ei se video kyllä tuostakaan ollut viesti kun Kärtsää ei voi siinä nähdä kuin CSI:n videonsuurennustekniikalla.Eihän se mikään ulostulo ollut??? Vaan kun jengi odotti lavalle Käärijää, niin EI, hän ei tule lavalle vaan on katsomossa avopuolisonaisensa kanssa.
4 lippua per ostoskori on rajoitus.Minä koitin klikkailla niin neljä lippua olis saanu ostettua en tiedä onko se rajoitus vai onko niin vähän enää jäljellä?
Minä katson edelleen, että se on. Vita. Mutta olen vähän kasvosokea joten en sano mitäänMinä en tunnistaisi siitä ketään, edes Eteliä
No en minäkään... Mutta osahan katsoo noi suurennuslasilla ja tunnistaa. Ihan turha kääntää näihin seuralaisiin, ellei heitä haluttukin vilauttaa. Enkä puhu Etelistä.Minä en tunnistaisi siitä ketään, edes Eteliä
Ei siitä ole varmaa tietoa edes, käyttävät sormuksia miten sattuuTai sitten vaan halusi terveiset lähettää muidenkin puolesta kuin omastaan. Ilman mitään kihlajuttuja. Ei kihlausta julkisteta tuolla tavalla.
Ok, Suomessa se oli 84 lippua per ostoskori on rajoitus.
Oli se trolli, jos olisit vaan tullut tuomaan näköhavainnon niin et jää sen jälkeen palstalle kiukuttelemaan ja haukkumaan muita jos sua ei uskota.Ei apua, on se Malmitrolli sama kuin nyt Jodelissa trollaava. Siirtyi käyttämään sitä taktiikkaa, että Kärtsän englanti tai Boitsun suomi ei riitä kommunikaatioon niin ilmeisesti tällä logiikalla keikkabussiin hyppääminen on väärinymmärrys