Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeasti aika jännä, miten keikan fiba oli alusta saakka hyvin erilainen kuin NT:llä. Siis en tarkoita tällä huonoa,keikka oli mahtava. Mutta siinä missä NT:llä Boitsu oli virittynyt kostopitsissään (ja tiesi heti että yhteisesiintymistä luvassa), niin nyt jotenki ihan vaatevalinnoista lähtien tiesin jo keikan alusta alkaen että K ei ole tulossa lavalle. Sellainenkin tuli mieleen, että oisko toi kihlaus tullut B:llekin vasta nyt tietoon…?
Joo hei ajattelin itse keikalla jotenkin ihan samaa, että ihan erilainen fiilis/lataus keikassa jotenkin alusta asti kuin esim. Olympiassa. Tääkään keikka ei todellakaan ollut huono millään tavalla, mutta tunnelmaltaan ei ollut kyllä Olympian ohittajaksi.
 
vierailija
Joo hei ajattelin itse keikalla jotenkin ihan samaa, että ihan erilainen fiilis/lataus keikassa jotenkin alusta asti kuin esim. Olympiassa. Tääkään keikka ei todellakaan ollut huono millään tavalla, mutta tunnelmaltaan ei ollut kyllä Olympian ohittajaksi.
Mä veikkaan et kyse saattaa olla siitä että olivat kai hieman jännittyneitä kaikki koska kiertueen eka keikka uudet biisit asut ja settilista plus toissapäiväiset tekniikkaongelmat joita Nace stressaantuneena kuulemma yrititti korjata monta tuntia vaikuttivat varmasti keikan lataukseen
 
vierailija
Joo ne oli kaikki treenaamassa viel sillon pe iltana puoleen yöhön asti ja sit Nace jäi vielä korjaamaan niitä jotain juttuja aamu neljään asti. Eli ei ollut kukaan joksuista tavalla.
 
vierailija
Osaatko englantia? B käytti tuota they sanaa juuri oikein, kun puhutaan you-passiivissa. Siinä ei ollut mitään peittelyä, vaan B puhui niin kuin yleisö olisi soittanut jollekulle (ja tähän käytettiin they-sanaa koska yleisössä kaikilla voi olla eri sukupuolta oleva henkilö, jolle soittaa)
Tätä yritin itse eilen selittää oikeita termejä tietämättä.
Yksikkö monikko juttuun vielä sen verran että kun a soittaa blle ja c soittaa dlle niin he soittavat heille vaikka siinä yksiköt soittelevat toisilleen.
 
vierailija
No se joku minkä Bojan esitti kitaralla vaan yleisön pyynnöstä, Serbiassahan se oli? Ja siis muistuttakaa minua, missä haastattelussa Bojan puhuikaan tästä Suomeen tulosta ja että aikoo viettää paljon aikaa Jeren kanssa?
Täh? Djurdjvedan Belgradissa? Miten kukaan olisi luullut uudeksi biisiksi kappaletta, jossa yleisö lauloi 2x kovempaa mukana kuin missään muussa biisissä (koska se on yksi legendaarisimpia serbokroaatinkielinen kappaleita)? :) En ole koskaan nähnyt kenenkään kuvittelevan sitä uudeksi kappaleeksi ja em. syystä epäilen tätä väitettä huuhaaksi.

Toki siinä kappaleessa on siinä mielessä hyvin konkreettinen Jere-yhteys, että se sijoittuu Pyhän Yrjön päivään, joka siis Serbiassa on 6.5. eli sama päivämäärä kuin Are you? -ilta, mikä lienee vain hauska sattuma todellisuudessa, mutta silti siellä on ihan konkreettinen yhteys, ainakin jos siihen tahtoo kiinnittää huomiota. :)
 
vierailija
Oikeasti aika jännä, miten keikan fiba oli alusta saakka hyvin erilainen kuin NT:llä. Siis en tarkoita tällä huonoa,keikka oli mahtava. Mutta siinä missä NT:llä Boitsu oli virittynyt kostopitsissään (ja tiesi heti että yhteisesiintymistä luvassa), niin nyt jotenki ihan vaatevalinnoista lähtien tiesin jo keikan alusta alkaen että K ei ole tulossa lavalle. Sellainenkin tuli mieleen, että oisko toi kihlaus tullut B:llekin vasta nyt tietoon…?
Tästä ei oo kyllä mitään varmuutta, kun käyttävät sormuksia miten sattuu, en edes pitäisi varmana tietona
 

Yhteistyössä