Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enpä usko. Jos noide välit ois sellaiset, miten niitä on meille esitelty, samalle lavalle pääseminen ois parasta, mitä K voisi odottaa. Mutta kaikki ne Olympian kaulapusut olivat kuulkaa pelkkää teatteria. Boitsun hymy oli varmaankin aito, mutta tilanteessa, jonka hän silti tiesi olevan pelkkä esitys, ei kuvaus siitä, mitä he aidosti haluavat tehdä kaksistaan.
Öö, no ei kai niin kukaan ole ajatellutkaan?! 😆
 
vierailija
Enpä usko. Jos noide välit ois sellaiset, miten niitä on meille esitelty, samalle lavalle pääseminen ois parasta, mitä K voisi odottaa. Mutta kaikki ne Olympian kaulapusut olivat kuulkaa pelkkää teatteria. Boitsun hymy oli varmaankin aito, mutta tilanteessa, jonka hän silti tiesi olevan pelkkä esitys, ei kuvaus siitä, mitä he aidosti haluavat tehdä kaksistaan.
Mitäköhän ihmettä luen? Ei esiintyjä aina halua esiintyä tai olla lavalla, vaikka ois miten ihanaa siellä. Eiköhän parhaat hetket Klle ole kuitenki ne hetket Bn kanssa lavan ulkopuolella, joita me ei edes nähdä.
 
vierailija
niin kyllä minäkin. Siis kyllähän puusilmäkin näki sen rakastumisen huuman mitä hän keväällä kävi läpi. Ja en usko että kaksi näin suorasanaista rakkauslaulua on varsinaisesti sattumaa.
Kyllä rupee ihmetyttämään nää K:n miesmourunnat tämän asetelman valossakin. En tykkää tuollaisesta epäaidosta meiningistä en sitten yhtään.
 
vierailija
Ai et halua katsoa muuta kuin k:ta ja b:tä? Mä ainakin halusin katsoa ihan Joksuja ja näin heidät kaikki tosi hyvin olin keskellä perällä permannolle eli Boitsu ja Jure oli suoraan mun edessä ja muutkin näin todella hyvin Krisillä oli muuten taas hiukset kasvaneet!
Olitko sen keskikaiteen kohdalla? Mietin, että onko siitä näkyvyys vielä hippusen parempi?
 
vierailija
No eih. Kun hän kertoo kyllä joo yleisölle, mitä siinä laulussa tapahtuu, mutta siinä ei soiteta "heille" vaan yhdelle henkilölle.
Osaatko englantia? B käytti tuota they sanaa juuri oikein, kun puhutaan you-passiivissa. Siinä ei ollut mitään peittelyä, vaan B puhui niin kuin yleisö olisi soittanut jollekulle (ja tähän käytettiin they-sanaa koska yleisössä kaikilla voi olla eri sukupuolta oleva henkilö, jolle soittaa)
 

Yhteistyössä