vierailija
Niin, en osaa sanoa. On kyllä itse sanonut olevansa open book näissä asioissa.Joo, mut ei B tollasia tuntojaan noin avoimesti esittäis.
Niin, en osaa sanoa. On kyllä itse sanonut olevansa open book näissä asioissa.Joo, mut ei B tollasia tuntojaan noin avoimesti esittäis.
Öö, no ei kai niin kukaan ole ajatellutkaan?!Enpä usko. Jos noide välit ois sellaiset, miten niitä on meille esitelty, samalle lavalle pääseminen ois parasta, mitä K voisi odottaa. Mutta kaikki ne Olympian kaulapusut olivat kuulkaa pelkkää teatteria. Boitsun hymy oli varmaankin aito, mutta tilanteessa, jonka hän silti tiesi olevan pelkkä esitys, ei kuvaus siitä, mitä he aidosti haluavat tehdä kaksistaan.
Nace Joksujen pelastajaVoi Nace! Aika hankalia ongelmia ollut sitten, ihanaa että saivat kuitenkin kaiken toimimaan.
Mitäköhän ihmettä luen? Ei esiintyjä aina halua esiintyä tai olla lavalla, vaikka ois miten ihanaa siellä. Eiköhän parhaat hetket Klle ole kuitenki ne hetket Bn kanssa lavan ulkopuolella, joita me ei edes nähdä.Enpä usko. Jos noide välit ois sellaiset, miten niitä on meille esitelty, samalle lavalle pääseminen ois parasta, mitä K voisi odottaa. Mutta kaikki ne Olympian kaulapusut olivat kuulkaa pelkkää teatteria. Boitsun hymy oli varmaankin aito, mutta tilanteessa, jonka hän silti tiesi olevan pelkkä esitys, ei kuvaus siitä, mitä he aidosti haluavat tehdä kaksistaan.
En. Onko jossain klippiä?Huomasitteko kun Bojan lähetti lentosuukon katsomoon sinne missä K ja muut istuivat
Kyllä rupee ihmetyttämään nää K:n miesmourunnat tämän asetelman valossakin. En tykkää tuollaisesta epäaidosta meiningistä en sitten yhtään.niin kyllä minäkin. Siis kyllähän puusilmäkin näki sen rakastumisen huuman mitä hän keväällä kävi läpi. Ja en usko että kaksi näin suorasanaista rakkauslaulua on varsinaisesti sattumaa.
Kappaleethan on niin monitulkintaisia, että miksipä ei?Joo, mut ei B tollasia tuntojaan noin avoimesti esittäis.
Mä luulin, että näytti sydäntä heille. En huomannut lentosuukkoa. Missä kohtaa?Huomasitteko kun Bojan lähetti lentosuukon katsomoon sinne missä K ja muut istuivat
Mulle riittää heidän katsomiseensa muukin kuin 1-4 rivi.Ai et halua katsoa muuta kuin k:ta ja b:tä? Mä ainakin halusin katsoa ihan Joksuja ja näin heidät kaikki tosi hyvin olin keskellä perällä permannolle eli Boitsu ja Jure oli suoraan mun edessä ja muutkin näin todella hyvin Krisillä oli muuten taas hiukset kasvaneet!
Onko sillä edes merkitystä, kun kuitenkin yhdessä asuvat.Siitä ei ole todisteita, kun pitävät sormuksia milloin missäkin sormissa
Öö K on K Jere on JereKyllä rupee ihmetyttämään nää K:n miesmourunnat tämän asetelman valossakin. En tykkää tuollaisesta epäaidosta meiningistä en sitten yhtään.
EelleHuomasitteko kun Bojan lähetti lentosuukon katsomoon sinne missä K ja muut istuivat
No ei ole, haloo nytNyt jos vielä se Etel pakottaja onkin oikeassa, niin minä tarjoan sille kaljat ei stana täällä on ollut jo melkoista vauhtia tänään.
Olitko sen keskikaiteen kohdalla? Mietin, että onko siitä näkyvyys vielä hippusen parempi?Ai et halua katsoa muuta kuin k:ta ja b:tä? Mä ainakin halusin katsoa ihan Joksuja ja näin heidät kaikki tosi hyvin olin keskellä perällä permannolle eli Boitsu ja Jure oli suoraan mun edessä ja muutkin näin todella hyvin Krisillä oli muuten taas hiukset kasvaneet!
Eivät.Oliko se NT:llä kun sanoivat, että see you soon keikan päätteeksi? Eivät kai nyt sanoneet mitään takaisin tulosta?
No vastahan täällä sanottiin et on sanonut että on lavalla ihan oma itsensä. Nytkö se onkin eriÖö K on K Jere on Jere
"Eri" yleisöt. Sanoi ne Nt:n Tavastia 1:lläkin (muistaakseni) palaavansa pian.No toinen keikka vielä huomenna
Osaatko englantia? B käytti tuota they sanaa juuri oikein, kun puhutaan you-passiivissa. Siinä ei ollut mitään peittelyä, vaan B puhui niin kuin yleisö olisi soittanut jollekulle (ja tähän käytettiin they-sanaa koska yleisössä kaikilla voi olla eri sukupuolta oleva henkilö, jolle soittaa)No eih. Kun hän kertoo kyllä joo yleisölle, mitä siinä laulussa tapahtuu, mutta siinä ei soiteta "heille" vaan yhdelle henkilölle.
En tiedä mutta näin sen itse omin pikku silmin, sillä Bojan oli silloin lavan vasemmalla puolella jossa itsekin olin ja suukko lensi (harmillisesti) pääni yli kohti katsomoa siihen suuntaan josta miken ja matin storyt olivat.En. Onko jossain klippiä?
Parempi ehkä että olisi siinä oikeassa, kun Venäjällä kihlasormusta pidetään oikeassa kädessä, ei vasemmassa. Mutta jokainen saa minun puolestani ajatella, mitä haluaa.No onhan, avokilla ei ole koskaan ennen ollut sormusta vasemmassa nimettömässä. Ja se sormus kiilsi uutuuttaan.
Sama täällä. Sellainen pieni huijauksen maku tässä jutussa. Tyhmä tietysti olen minä itse kun uskoin.Kyllä rupee ihmetyttämään nää K:n miesmourunnat tämän asetelman valossakin. En tykkää tuollaisesta epäaidosta meiningistä en sitten yhtään.
Olin permannon ihan perällä vikalla rivillä suunnilleen keskellä näkymä oli todella hyvä tosin en nähnyt Boitsun pianon soittoa ja Janin pianon soiton näin kun kuvasin sitä mut muuten näky tosi hyvin!Olitko sen keskikaiteen kohdalla? Mietin, että onko siitä näkyvyys vielä hippusen parempi?
Muistakaa että Käärijä kuitenkin eri kuin JereSama täällä. Sellainen pieni huijauksen maku tässä jutussa. Tyhmä tietysti olen minä itse kun uskoin.