vierailija
on tietysti teoriassa mahdollista että on joku muu joka on innoittanut nämä laulut tai eivät olekaan hänen näkökulmastaan. Mutta.. jotenkin en usko siihen.Usko mitä haluat.
on tietysti teoriassa mahdollista että on joku muu joka on innoittanut nämä laulut tai eivät olekaan hänen näkökulmastaan. Mutta.. jotenkin en usko siihen.Usko mitä haluat.
Se polkkatukkablondi. Juu ihan perus on..Jos kyse siitä joka storyssä näkyy, niin eipä ole ole K:n tasoinen ulkonäöltään.
No toinen keikka vielä huomennaOliko se NT:llä kun sanoivat, että see you soon keikan päätteeksi? Eivät kai nyt sanoneet mitään takaisin tulosta?
Et varmaan usko sitäkään, että K on kihlannut avokkinsa.on tietysti teoriassa mahdollista että on joku muu joka on innoittanut nämä laulut tai eivät olekaan hänen näkökulmastaan. Mutta.. jotenkin en usko siihen.
Niin tulee!Tämä uusi albumi tulee kyllä räjäyttämään potin. Nää uudet biisit ja ew.
Minä liityn tähän leiriin ja en sano että B olisi jotenkin onneton tällä hetkellä tämän takia.niin kyllä minäkin. Siis kyllähän puusilmäkin näki sen rakastumisen huuman mitä hän keväällä kävi läpi. Ja en usko että kaksi näin suorasanaista rakkauslaulua on varsinaisesti sattumaa.
No huomenna on uusi keikka.Oliko se NT:llä kun sanoivat, että see you soon keikan päätteeksi? Eivät kai nyt sanoneet mitään takaisin tulosta?
Toinen keikkahan on huomenna.Oliko se NT:llä kun sanoivat, että see you soon keikan päätteeksi? Eivät kai nyt sanoneet mitään takaisin tulosta?
Siitä ei ole todisteita, kun pitävät sormuksia milloin missäkin sormissaEt varmaan usko sitäkään, että K on kihlannut avokkinsa.
Tai siis tänäänNo huomenna on uusi keikka.
No onhan, avokilla ei ole koskaan ennen ollut sormusta vasemmassa nimettömässä. Ja se sormus kiilsi uutuuttaan.Siitä ei ole todisteita, kun pitävät sormuksia milloin missäkin sormissa
kyllä mä sen uskon. Eihän se liity tähön mitenkään? J voi kihlata avokkinsa ja vaikka viisi muutakin ja silti B on voinut olla täysin rakastunut häneen. Rakkaus ei ole rationaalista. Valitettavasti.Et varmaan usko sitäkään, että K on kihlannut avokkinsa.
Nää nyt ei usko, vaikka lehdessä lukis.Siitä ei ole todisteita, kun pitävät sormuksia milloin missäkin sormissa
Mulle tämä asia on ihan yhdentekevä, mutta tosiaan niitä sormuksia on ollut koko ajan vähän kaikissa sormissa. Ei mikään uusi juttu.Siitä ei ole todisteita, kun pitävät sormuksia milloin missäkin sormissa
Ai sinäkö oot niin tarkkaan seurannu avokin sormia?Mulle tämä asia on ihan yhdentekevä, mutta tosiaan niitä sormuksia on ollut koko ajan vähän kaikissa sormissa. Ei mikään uusi juttu.
Joo, mut ei B tollasia tuntojaan noin avoimesti esittäis.kyllä mä sen uskon. Eihän se liity tähön mitenkään? J voi kihlata avokkinsa ja vaikka viisi muutakin ja silti B on voinut olla täysin rakastunut häneen. Rakkaus ei ole rationaalista. Valitettavasti.
Samaa mieltä.Minä liityn tähän leiriin ja en sano että B olisi jotenkin onneton tällä hetkellä tämän takia.
Täh Eihän tässä ole mitään tapahtunut.Ei taida tulla Live, Love, Jerč enää.
mistä hitosta me se tiedetään? Jokuhan noi laulut innoittaa, eikä hön varmaankaan tule koskaan sanomaan sitä ääneen että juu, Jerestä nää kertoo. Eikä tarvitsekaan.Joo, mut ei B tollasia tuntojaan noin avoimesti esittäis.
Enpä usko. Jos noide välit ois sellaiset, miten niitä on meille esitelty, samalle lavalle pääseminen ois parasta, mitä K voisi odottaa. Mutta kaikki ne Olympian kaulapusut olivat kuulkaa pelkkää teatteria. Boitsun hymy oli varmaankin aito, mutta tilanteessa, jonka hän silti tiesi olevan pelkkä esitys, ei kuvaus siitä, mitä he aidosti haluavat tehdä kaksistaan.Ehkä Klla ei vain ole lavalle fiilistä ja B tiesi sen? Siis yhtään millekään lavalle juuri nyt. Ehkä nimenomaan siksi B korosti hänen olevan lomalla.
Voi Nace! Aika hankalia ongelmia ollut sitten, ihanaa että saivat kuitenkin kaiken toimimaan.Jodelissa kuultua B soundcheckissä sanonut et Nace oli joutunut niistä ongelmista mitä niillä tais olla ennen kiertuetta istumaan 4 asti aamulla tietokoneella jotta saisivat asiat kuntoon voi Nace