Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en näe tuota mitenkään sovittuna juttuna. Anteeksi nyt vaan, mutta hardcore stalker-tyylisiä faneja lukuunottamatta kukaan ei edes tiedä, keitä ne naiset Matin stoorissa on puhumattakaan siitä, että pysäyttelisi kuvaa sormuksen näkemisen toivossa. Sitä harrastaa niin vähäinen ja tärähtänyt osa ihmisiä, ettei sillä tavalla kukaan tuo kumppaniaan julkisuuteen. Varsinkaan kun K:ta ei edes stoorissa näy tai ole siihen tägätty.
Näkyy, mutta hidastustekniikalla, joten muuten olen samaa mieltä.
Periaatteessa kyseessä voi vain olla vapaampi oleminen tämänkin asian suhteen heidän (K & NM) osaltaan. Joka alkaa elää omaa elämäänsä. Eli piilottelu vähenisi.
 
vierailija
Kyllä suomalaiset tietää jo volden uljonäöltä. Eikä matti tai muutkaan ole sitä noin tarkoituksella kuvannut Kn vieressä.
EIVÄT TIEDÄ. Voin sanoa sen käsi sydämellä. Hänen kasvonsa oli peitetty niissä Seiskan jutuissa, muualla ei ole ”suomalaisille” näyttäytynyt. Me ollan nähty monta kertaa, mutta se on vaatinut järjetöntä nuuskimista. Itse en esim ois nähnyt kertaakaan ilman vinkkejä ketjuihin.
 
vierailija
Näkyy, mutta hidastustekniikalla, joten muuten olen samaa mieltä.
Periaatteessa kyseessä voi vain olla vapaampi oleminen tämänkin asian suhteen heidän (K & NM) osaltaan. Joka alkaa elää omaa elämäänsä. Eli piilottelu vähenisi.
ja siis en sitä kyllä ihmettelisi, onhan tuo tosi raskasta varmaan tuo piilottelukin, vaikka julkisisessa olemissakin on haittapuolensa. Ehkä K haluaa tulla nyt kaapista heterona💪😂
 
vierailija
Ihana kuva Boitsusta ja Juresta 🥹❤
 
vierailija
En kestä, et Bojan näyttää tältä keikan jälkeen, kun pitäis olla time of their lives.

No toi oli vain ”surullista jättää teidät, guys (fanit)” -ilme. Ei mikään ilmaus hänen sisimmästään. Bojan oli hyväntuulinen ja ennenkaikkea rento mies keikan ajan. Se rentous todellakin näkyi hänestä. Ikävää silti, että K toi keikalle sen avokkinsa vai kuka mikä lie on.
 
vierailija
Kummassakin uudessa biisissä puhutaan hyvin suorasanaisesti rakkaudesta ja etäisyydestä, kilometreistä rakkauden kohteen välillä. Näin suorasanaisia rakkauslauluja ei B ole mielestäni ennen tehnyt. Siltikään en mene väittämään että ne J:stä kertovat, mutta en pitäisi mahdottomana että näin on. Mikä ajatuksena tietysti tuntuu aika riipaisevalta. Mutta maailmassa on miljoonia rakkaustarinoita, jotka eivät ole päättyneet niinkuin toivotaan, ja varmaan vielä enemmän niistä kertovia rakkauslauluja. Joka tapauksessa molempien biisien sanat ovat mielettömän kauniit ja tykkäsin niistä ihan hirveästi livenä🤩🧡
 
vierailija
en mä tiedä mitä syksyllä tapahtui, mutta jotain pakosta, kun tosiaan Bojan alkoi ihan eri tavalla puhumaan J:stä, kaikki Jerc -haastettelutkin ym. Tosi erikoista jotenkin
Se olikin 19.11, Puolassa Wroclavissa, kun oli se Have you ever told someone you love how good they smell to you -puhe alkoi.
Se oli merkityksellinen siksi, että siinä B puhui ekaa kertaa vapaaehtoisesti aiheesta joka voidaan liittää häneen ja Jereen romanttisessa mielessä. Avasi tästä siis ITSE suunsa, ja vieläpä ison yleisön edessä.
Mitähän silloin oli muuta meneillään? Tämän SYS-kiertueen liput tulivat myyntiin 1.12.
Mutta siis itselleni vähän outo juttu, ettei K ollut eilen lavalla, vaan Hojan. Olisin luullut, että jos ollaan best boyfrieds ja Bojan is all mine ollaan siellä lavalla eikä tulla tyttöystävän kanssa yleisöön.
Ennemmin ajattelen, että jotain ois selkiintynyt tuolloin marraskuussa.
https://youtu.be/A0wyRoC686M?si=PfywXlAFmgc7Z5Y-
 
vierailija
In this city women love me a lot,
They say that I’m so cute and kind
In this city they can’t resist me
While I’m zoning out

Voisko sen selvemmin sanoa, ettei kiinnosta, sanomatta, ettei kiinnosta?
Näin. Ja tämän vuoksi esim tuo Etel- jankkaus on aivan kummallista, ja muutenkin. Lyön sadasta tonnista vetoa että Bojan ei ole romanttisessa mielessä kiinnostunut Etelistä.
 
vierailija
Se olikin 19.11, Puolassa Wroclavissa, kun oli se Have you ever told someone you love how good they smell to you -puhe alkoi.
Se oli merkityksellinen siksi, että siinä B puhui ekaa kertaa vapaaehtoisesti aiheesta joka voidaan liittää häneen ja Jereen romanttisessa mielessä. Avasi tästä siis ITSE suunsa, ja vieläpä ison yleisön edessä.
Mitähän silloin oli muuta meneillään? Tämän SYS-kiertueen liput tulivat myyntiin 1.12.
Mutta siis itselleni vähän outo juttu, ettei K ollut eilen lavalla, vaan Hojan. Olisin luullut, että jos ollaan best boyfrieds ja Bojan is all mine ollaan siellä lavalla eikä tulla tyttöystävän kanssa yleisöön.
Ennemmin ajattelen, että jotain ois selkiintynyt tuolloin marraskuussa.
https://youtu.be/A0wyRoC686M?si=PfywXlAFmgc7Z5Y-
Juuri tuota ennen J oli siellä Hollannissa antamassa We love together haastattelua joka toki ei tullut ulos vielä
 
vierailija
Oikeasti aika jännä, miten keikan fiba oli alusta saakka hyvin erilainen kuin NT:llä. Siis en tarkoita tällä huonoa,keikka oli mahtava. Mutta siinä missä NT:llä Boitsu oli virittynyt kostopitsissään (ja tiesi heti että yhteisesiintymistä luvassa), niin nyt jotenki ihan vaatevalinnoista lähtien tiesin jo keikan alusta alkaen että K ei ole tulossa lavalle. Sellainenkin tuli mieleen, että oisko toi kihlaus tullut B:llekin vasta nyt tietoon…?
 

Yhteistyössä