Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja Metulji aah se oli niin ihana Janin pianon soitto niin kaunista ja Boitsu siinä laulamassa ihana kombo
Ja miten B oli silminnähden otettu siitä perhosmerestä, tosi onnistunut faniprojekti! 😍

Ihana keikka oli, alkuun B:tä ehkä saattoi vähän jännittää, mutta aika nopsaan karisi jännitys jos sellaista oli. Energinen, rento ja hyväntuulinen, kivoja välispiikkejä. Ja luoja miten hyvältä Joksut kuulostikaan taas livenä! 🔥
 
vierailija
Olen edelleen niin tiloissa, etten pysty mennä nukkumaan. Piti palata huomenna keikkaraportin kanssa, mutta raapustan nyt jotain tähän.

Oli jumalainen keikka. 🔥Boitsu tosiaan energinen, hyppeli ja juoksenteli ympäri lavaa. Oli rento ja hyväntuulinen, vitsaili paljon. Uudet biisit sai ihan mahtavan vastaanoton, ja ansaitusti! Se B:n ew soitto Oli liikuttava yllätys. 😭Ja lopun kruunasi se encoren encore, jonka ne tuli soittaa, kun yleisö ei hievahtanut paikaltaan, vaan jatkoi taputtamista ja huutoa takaisin lavalle. 😭 Ja extrana vielä, että nähtiin paljon paljasta vatsaa (varmaan ihan tarkoituksella ❤).
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
p
Olen edelleen niin tiloissa, etten pysty mennä nukkumaan. Piti palata huomenna keikkaraportin kanssa, mutta raapustan nyt jotain tähän.

Oli jumalainen keikka. Boitsu tosiaan energinen, hyppeli ja juoksenteli ympäri lavaa. Oli rento ja hyväntuulinen, vitsaili paljon. Uudet biisit sai ihan mahtavan vastaanoton, ja ansaitusti! Se B:n ew soitto Oli liikuttava yllätys. Ja lopun kruunasi se encoren encore, jonka ne tuli soittaa, kun yleisö ei hievahtanut paikaltaan, vaan jatkoi taputtamista ja huutoa takaisin lavalle. Ja extrana vielä, että nähtiin paljon paljasta vatsaa (varmaan ihan tarkoituksella ).
Mä olin ihan puulla päähän lyöty kun keikka loppui niin ettei K ollut ollut lavalla.
 
vierailija
Olen edelleen niin tiloissa, etten pysty mennä nukkumaan. Piti palata huomenna keikkaraportin kanssa, mutta raapustan nyt jotain tähän.

Oli jumalainen keikka. Boitsu tosiaan energinen, hyppeli ja juoksenteli ympäri lavaa. Oli rento ja hyväntuulinen, vitsaili paljon. Uudet biisit sai ihan mahtavan vastaanoton, ja ansaitusti! Se B:n ew soitto Oli liikuttava yllätys. Ja lopun kruunasi se encoren encore, jonka ne tuli soittaa, kun yleisö ei hievahtanut paikaltaan, vaan jatkoi taputtamista ja huutoa takaisin lavalle. Ja extrana vielä, että nähtiin paljon paljasta vatsaa (varmaan ihan tarkoituksella ).
Aaw ihana 🥰
 
vierailija
Härtsä on Kärpän paras ystävä ja silti he tekevät hassua kontsaa keskenään. Miksi samanlainen ei voi jatkua B kanssa? Tää on se mitä minä en ymmärrä. Ei tarvi mitään fan serviceä kun vain tonttuilua. Miksi yhden ystävän kanssa voi tehdä juttuja, mutta ei samalla tavalla toisen kanssa? Ainoa asia mikä mua vaivaa 😂
 
vierailija
Kyllä ne ihan suomalaisia on ja tietävät. Ainakin tumblrissa. Mutta shippaavat silti.
Mua kiinnostaa tässä (spekulatiivisesti toki) Bojanin tunteet. Tuntuu näin ulkopuolisena seuraajana, joka ei tiedä, miten ne ovat tätä asiaa käsitelleet, ihan ahdistavalta, että se ois ollut tosissaan ja rakastunut, mut J vaan jäkittää sen naisen kanssa.
 
vierailija
Mua kiinnostaa tässä (spekulatiivisesti toki) Bojanin tunteet. Tuntuu näin ulkopuolisena seuraajana, joka ei tiedä, miten ne ovat tätä asiaa käsitelleet, ihan ahdistavalta, että se ois ollut tosissaan ja rakastunut, mut J vaan jäkittää sen naisen kanssa.
Mua taas ahdistaa lähinnä tää sun spekulointi ja yksityishenkilön pakonomainen esille tuonti. Älä ahdistu Bojanin ja oletustesi puolesta, et ole hän, eivätkä hänen tunteensa liity suhun.
 
vierailija
Härtsä on Kärpän paras ystävä ja silti he tekevät hassua kontsaa keskenään. Miksi samanlainen ei voi jatkua B kanssa? Tää on se mitä minä en ymmärrä. Ei tarvi mitään fan serviceä kun vain tonttuilua. Miksi yhden ystävän kanssa voi tehdä juttuja, mutta ei samalla tavalla toisen kanssa? Ainoa asia mikä mua vaivaa
Koska Bojan ehkä oli oikeasti rakastunut Jereen, emmekä me tiedä miten asia on silti ok.
 

Yhteistyössä